Pořadatel kurzu:
Diecézní charita Brno
Podkategorie:
Sociální péče
» Ostatní
Sociální péče
» Práce s klientem
Sociální péče
» Pracovník v sociálních službách
Anotace:
Dostáváte se při práci občas do nepříjemných konfliktních situací? Chcete se naučit tyto situace profesionálně zvládnout? Na akreditovaném kurzu se dozvíte, jak jednat, když přijde slovní útok. Pochopíte, jaká je v útoku vaše role i odpovědnost. Zjistíte, jakým způsobem se vyjadřujete, jaká sdělení volíte nebo čemu se máte vyhnout. Všechny informace budou uvedeny na příkladech z praxe sociální služeb a sociální práce.
Lektorka: Mgr. Helena Macková
Jak dlouhý je kurz: 8 vyučovacích hodin
Nabyté znalosti a dovednosti:
Co se na kurzu naučíte:
jaké jsou zásady slovní sebeobrany
vše si vyzkoušíte v modelových situacích
získáte praktické nástroje pro lepší zvládání nepříjemných situací spojených se slovním útokem
seznámíte se s novými komunikačními technikami