Sociální péče - Ostatní

kurzů a vzdělávacích aktivit

vzdělavatelů
Sociální péče - Ostatní

Pokud zvolíte doplnění kvalifikace nebo rekvalifikační kurz v dalších oblastech sociální péče, získáte detailní informace z managementu služeb a základní orientaci v aktuálním sociálním systému. Naučíte se pracovat s emocemi, různými formami terapií a problematickými aspekty sociální práce, jako je syndrom vyhoření nebo zvládání denní rutiny lidí s různým typem postižení. Absolventi rekvalifikačních kurzů mohou působit jako sociální pracovníci, ošetřovatelé nebo terénní pracovníci a poradci.









Krizová intervence v práci s dětmi
Kurz navazuje na kurz Krizová intervence I. a jeho cílem je poskytnout účastníkům doplňující informace týkající se specifik práce s dětským klientem. Seznamuje účastníky s problematikou Syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte (syndrom…
Od 24.2.2025 (+1 další)
CETERAS s.r.o.
Osobní pohoda - jak si zlepšit náladu a být duševně fit
Kurz se zaměřuje na oblast psychohygieny všedního dne s cílem více prozkoumat a pochopit svou vlastní osobnost a naučit se ji respektovat, nikoliv popírat.
25.2.2025
Diecézní charita Brno
Aktuální právní úprava systému sociálních dávek
1. Úvod. Zákon o sociálních službách - příspěvek na péči: seznámení s aktuálními změnami v zákoně č. 108/2006 Sb., se zaměřením na poslední novely zákona u příspěvku na péči, chystané změny příslušnosti. 2. Zákon o poskytování dávek osobám se…
20.3.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Efektivní kariérové poradenství
Šestidenní kurz poskytuje účastníkům základní znalosti a dovednosti v oblasti kariérového poradenství a koučování. Po jeho absolvování budou schopni provést klienty procesem kariérní volby, efektivně je podpořit při výběru budoucího povolání a s…
1.4.2025 - 27.5.2025
CETERAS s.r.o.
Karty jako koření rozhovoru
Použití karet představuje způsob práce, který pomáhá otevírat nová témata, podporuje kreativitu. Práce s kartami může nastartovat hledání řešení, způsobit “aha” zážitek a akcelerovat poradenský proces, nebo pomoc navázat kontakt s klientem. Kurz je…
4.4.2025
CETERAS s.r.o.
Systém pomoci v hmotné nouzi a další dávkové systémy včetně…
Seminář je určen pro pracovníky na obcích, na krajských úřadech, na Úřadu práce, v sociálních službách, v neziskových organizacích apod., kteří potřebují získat informace o nepojistných dávkových systémech, především o systému pomoci v hmotné nouzi.…
10.4.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Systém pomoci v hmotné nouzi a další dávkové systémy včetně…
Seminář je určen pro pracovníky na obcích, na krajských úřadech, na Úřadu práce, v sociálních službách, v neziskových organizacích apod., kteří potřebují získat informace o nepojistných dávkových systémech, především o systému pomoci v hmotné nouzi.…
22.5.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Sebevraždy a sebepoškozování
Kurz „Sebevraždy a sebepoškozování“ poskytuje účastníkům ucelený základní vhled do problematiky práce s klienty, kteří se potýkají s myšlenkami na sebevraždu nebo se sebepoškozují. Cílem kurzu je posílit kompetence účastníků v oblasti rozpoznávání…
11.6.2025
CETERAS s.r.o.
Dítě jako oběť trestného činu
Seminář je zacílen pro orgány sociálně-právní ochrany dětí nebo neziskové organizace, které se setkávají s problematikou dítěte jako zvláště zranitelné oběti trestného činu. Cílem semináře je upevnit povědomí pracovníků veřejné správy a neziskového…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Dluhové poradenství v sociálních službách
Setkání se zadluženým klientem s sebou nese zvýšenou potřebu znalostí z finanční oblasti. Kurz je prakticky zaměřený, poskytuje informace z běžné praxe a příklady prezentuje na kazuistikách klientů.
Na dotaz
Sovia
Hranice: jak vymezit prostor sobě i okolí
Kurz přináší téma hranic z různých úhlů pohledu. Lektor povede účastníky k porozumění pojmu hranice a k pochopení významu hranic ve vztahu k sobě samému, ke svému okolí, ke svým kolegům i ke klientům, se kterými pracujeme.
Na dotaz (+4 další)
Diecézní charita Brno
Jak přesvědčivě mluvit o práci v sociálních službách a…
Kurz chce povzbudit a motivovat sociální pracovníky, koordinátory sociálních služeb a vůbec všechny z neziskového sektoru, aby mluvili o své práci, šířili její význam ve společnosti a poskytne jim praktické tipy a nástroje, jak to přesvědčivě dělat.…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Já a můj náročný klient - 8 hodin
V průběhu workshopu se budeme zabývat vztahem pracovníka a klienta, jejich komunikací a postoji pracovníka ke klientovi i k sobě samotnému. Seznámíme se s jednotlivými komunikačními technikami (techniky aktivního naslouchání, já výrok, zpětná vazba)…
Na dotaz
TAKTEM z.ú.
1 2 3