Psychohygiena jako prevence syndromu vyhoření - online kurz

Popis kurzu:

Obsah vzdělávacího programu:

Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika 

1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu

2) hodnoty a motivace jako ukazatel kvality profesního života

3) vyhoření jako důsledek nerovnováhy mezi ideály a realitou

4) smysl a smysluplnost práce, sociální a společenské opory

Techniky, relaxace, pozitivní emoce a jejich kontrola 

5) vylepšení kondice, pozitivní emoce a jejich kontrola

6) umění myslet sám na sebe

7) relaxace, volnočasové aktivity, techniky kotvení

Lektorka doplní výklad o praktické zkušenosti z praxe, o příklady a tipy s ohledem na svoji praxi sociální pracovnice.
UPOZORNĚNÍ:Přístupové údaje budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca 2 dny před školením.
Psychohygiena jako prevence syndromu vyhoření - online kurz
10.9.2025
Prezenční
Cena
2 500 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Mediace - způsob řešení konfliktu, úvod
Kurz se věnuje teoretickému zázemí mediace i praktickému nácviku řešení konfliktů za pomoci mediátora. Účastníci se seznámí s tím, co je to mediace, se základními mediačními přístupy a klíčovými hodnotami mediace, se strukturou procesu facilitativní…
Na dotaz
Mediační centrum, z. s.
Mindfulness (všímavost) v sociálních službách
Mindfulness neboli všímavost je oblastí, které je v současné době věnována velká pozornost. Jedná se o koncept z oblasti psychologie, psychoterapie a psychohygieny. Zahrnuje různé způsoby rozvíjení vědomé pozornosti v několika oblastech: myšlení,…
18.9.2025
Diecézní charita Brno
Psychohygiena jako prevence syndromu vyhoření - online kurz
Obsah vzdělávacího programu: Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika  1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu 2) hodnoty a motivace jako ukazatel kvality profesního života 3) vyhoření jako důsledek nerovnováhy mezi…
6.10.2025
Mgr. Marie VINKLEROVÁ DiS.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Vedení porad
Co je smyslem porady ve Vaší organizaci? Jak zapojit všechny účastníky? Jak nebýt z porady vyšťavený/á předem? Máte pocit, že jediný/á aktivní na poradě jste Vy a ostatní jen pasivně koukají? Dějí se Vám na poradě zvláštní věci? Pokud máte ze…
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům praktické…
25.11.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro manažery
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s nimi správně komunikovat a motivovat je k vyšším výkonům. Tento kurz vám ukáže, jak se vyhnout…
22.10.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.