Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry

Popis kurzu:






Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho

schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní

výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům

praktické nástroje pro zlepšení komunikačních dovedností, motivaci pracovníků a

rozvoj osobního leadershipu.

Účastníci získají nejen teoretické znalosti, ale také si vše vyzkouší

prostřednictvím praktických cvičení a modelových situací.









Cíle školení:



Zlepšit komunikační

dovednosti mistrů a jejich schopnost efektivně vést tým

Osvojit si techniky

naslouchání a empatie pro lepší porozumění podřízeným

Zvládat obtížné

situace a konflikty v pracovním kolektivu

Motivovat

zaměstnance nejen finančními, ale i nehmotnými faktory

Pracovat se svou

vlastní motivací a rozvíjet se v roli mistra











Obsah školení:

Komunikační dovednosti jako klíčový nástroj mistra



Jak správně

formulovat sdělení tak, aby bylo jasné a srozumitelné

Rozdíl mezi tím, co

říkám, jak to říkám a čím to říkám

Aktivní naslouchání

– proč je důležité a jak ho efektivně využívat



·        

Empatie - vcítění se do pozice podřízeného

Vedení a motivace spolupracovníků



Nástroje vedení lidí

v každodenní praxi mistra

Jak pracovat s

motivací podřízených

Co opravdu funguje

?– pracovní workshop

Finanční vs.

nefinanční motivace

Osobní přístup

mistra k motivaci zaměstnanců

Jaké nástroje

motivace poskytuje firma a co může přidat mistr

Sebemotivační prvky

– jak se motivovat, abych motivoval ostatní



Zpětná vazba a práce s chybami



Jak správně chválit

a kritizovat, aby to bylo efektivní

Pozitivní zpětná

vazba jako nástroj motivace











Závěr školení:



Shrnutí klíčových

poznatků

Prostor pro otázky a

sdílení zkušeností

Doporučení pro další

rozvoj a praktické využití dovedností v každodenní praxi



Toto školení je zaměřeno na praktické využití a interaktivní přístup,

aby účastníci získali nejen užitečné znalosti, ale také dovednosti, které mohou

ihned uplatnit ve své práci.

Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
21.11.2025
Prezenční
Cena
2 900 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Asertivita v praxi
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a prosazovat zájmy své, svého týmu, zlepšit své vztahy s druhými lidmi, naučit se lépe čelit…
11.11.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK
Time management – manažerem svého času
Cílové skupiny analyzují svoji situaci a pracovní postupy a hledají možnosti, jak mohou zefektivnit využívání času.
11.12.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Personalistika - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s…
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se…
20.1.2026 - 26.2.2026
Orange Academy s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Technické profese a řemesla » Ostatní

Topenář
Účastníci kurzu se seznámí jak s teoretickými, tak praktickými znalostmi a dovednostmi v oboru Topenář. Obsah kurzu je upraven v souladu s Národní soustavou kvalifikací, s ohledem na naši dlouholetou zkušenost v oboru a požadavky zaměstnavatelů.
Na dotaz
Střední škola polytechnická Brno, Jílová,…
Montér suchých staveb (odpolední kurz, výuční list)
Kurz je koncipován jako zdokonalovací, jehož cílem je příprava zájemců na složení zkoušek z požadovaných profesních kvalifikací určených systémem NSK (národní soustava kvalifikací). Kurz je veden formou přednášek a praktických ukázek. Vybraná témata…
Na dotaz
Střední škola a Vyšší odborná škola…
Spisová a archivní služba
Spisová a archivní služba - uchovávání a vyřazování dokumentů - aktuálně, e-IDAS a GDPR v praxi. Seminář je určen veřejnoprávním i soukromoprávním původcům dokumentů jako jsou územní samosprávné celky a jimi založené a zřízené organizační složky…
4.11.2025
PhDr. Simona BINAROVÁ

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Vedení spolupracovníků a poskytování zpětné vazby
Vedete menší či větší pracovní kolektiv a chcete, aby Vaši lidé pracovali samostatně, efektivně a nesli odpovědnost za vlastní výkon? Potřebujete čas od času někomu něco vytknout a rádi byste byli při kritice konstruktivní? Na tomto semináři získáte…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Pozitivní řešení konfliktůaneb jak neztratit nervy a z konfliktu…
Seminář vychází z potřeb klientů komunikovat lépe a cíleněji ve složitých komunikačních situacích s problematickými klienty. V kurzu se budeme formou her a testů zabývat zejména následujícími tématy: Co pro nás samotné konflikt představuje –…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Kritika a zvládání konfliktů <br />Jak uspět v kritice a…
Jsme připraveni přijmout kritiku? Umíme věcně kritizovat? Uspějme v konfliktu. Účastníci kurzu se seznámí s pojetím konfliktu a jeho zvládáním jako formy krizové komunikační situace. Naučí se techniky zvládání konfliktních situací, udržení pozice.…
3.12.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK