Time management – manažerem svého času

Anotace:
Cílové skupiny analyzují svoji situaci a pracovní postupy a hledají možnosti, jak mohou zefektivnit využívání času.

Popis kurzu:
Time management – co to vlastně je, generace time managementu.

"Zloději času" externí a interní – zloději času vytvářené okolím, zloději času vlastní vinou, nejčastější “zloději času” (vyrušování, odkládání úkolů, na poslední chvíli, měnící se priority, špatné plánování, čekání na odpovědi).

Paradoxy a omyly time managementu.

4 generace plánování času. Typy lidí podle nakládání s časem.

Eisenhowerův kvadrant trávení času.

Plánování – měsíční, týdenní, denní.

Stanovení priorit.

Omezení vyrušování.

Delegování.

Vedení porad.

30 tipů na zlepšení práce s časem.
Time management – manažerem svého času
9.6.2026
Olomouc
Prezenční
informace Cena
2 390 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Administrativní pracovník/Asistentka

Základy profesionálního vystupování
Jednáte osobně s klienty? Případně s nimi telefonujete? Potřebujete dobře reprezentovat váš úřad nebo firmu? Pak je tu pro vás kurz Základů profesionálního vystupování.
11.6.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Příprava na nové volební období v činnosti orgánů obcí a měst z…
Cílová skupina: Vedoucí zaměstnanci a pracovníci obecních a městských úřadů, kteří zabezpečují agendy orgánů obcí a měst.
16.6.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Vedení a motivace týmu
Respekt a úcta. Oboje potřebujeme, oboje si zasloužíme. Naučte se hájit své potřeby a názory způsobem, který respektuje vás i jiné. Asertivní komunikace se dá naučit. Využití kurzu V pracovním prostředí i osobním životě zažíváme situace a způsoby…
14.5.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Management a vedení lidí

Home office efektivně a s nadhledem
On-line / prezenční trénink pro teamleadery a střední management, jak využít poznatků moderního řízení lidí v on-line světě. Trénink můžeme vytvořit i na míru pro tým vašich zaměstnanců.
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Využití koučovacích prvků v manažerské praxi
Koučování je dnes velmi populární, na druhou stranu je to slovo, které je často nadužíváno a někdy se jím označují věci, které s koučováním nemají nic společného. To je důvod, proč někteří lidé toto slovo nemají rádi. V našem kurzu si společně…
12.2.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Vedení týmu na dálku
Principy, výhody a úskalí vzdálené spolupráce Pohled manažera a lidí v týmu Jak vést efektivní porady Jak přistupovat k jednotlivým zaměstnancům Jak spolupracovat v rámci týmu (týmové plány, kalendář, úložiště)
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Ostatní

Veřejné zakázky malého rozsahu v praxi
Vzdělávací program je zaměřen na seznámení se se zákonem o zadávání veřejných zakázek č. 134/2016 Sb., který je určen zadavatelům i dodavatelům veřejných zakázek.
26.5.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Obřady v působnosti měst a obcí
Seminář je určen starostům, tajemníkům, oddávajícím, matrikářům, pracovníkům působícím při občanských obřadech. Obřady zákonné. Sňatky v úředně stanovených prostorách. Sňatky na jiném vhodném místě. Sňatky na nematričních obecních úřadech. Sňatky v…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Pokladna - vedení pokladní hotovosti a cenin, EET
Cílem semináře je vykazovat hotovost a ceniny bez schodků a přebytků. Seminář je určen všem, kteří pracují s hotovostí a ceninami. Obsah semináře: Vybraná ustanovení vztahující se k vedení pokladní hotovosti a cenin. Sestavení vnitřní…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

DESATERO PRACOVNÍHO POMĚRU – praktické tipy pro personalisty
Cílem semináře je seznámení účastníků s nejčastěji vyskytujícími se problémy v personální oblasti tak, aby se v praxi vyvarovali nejčastěji vyskytujícím se chybám. Obsah semináře vychází z poznatků a praxe lektorů v personální oblasti a při…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Zaměstnavatel a odbory – jak na to z pohledu zaměstnavatele
Obsah semináře: Kolektivní vyjednávání z pohledu pracovního práva a vyjednávacích metod pro zaměstnavatele Jak zvládnout kolektivní vyjednávání ze strany zaměstnavatelů Jak zvládnout komunikaci s odborovou organizací – zaměstnavatele a…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Personalistika - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s…
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se…
3.3.2026 - 9.4.2026
Orange Academy s.r.o.