Komunikace

kurzů a vzdělávacích aktivit

vzdělavatelů
Komunikace

Pokud zvolíte doplnění kvalifikace v oblasti komunikace, naučíte se slovně i nonverbálně vyjadřovat v různých životních či profesních situacích. Umění vyjednávat a přesvědčit, stejně jako efektivní komunikace nebo komunikace v týmu se vám může hodit při obchodních jednáních. Praktická cvičení, na kterých jsou kurzy většinou založeny, vás naučí jednat s problémovými klienty a lidmi. V mimopracovním životě oceníte znalosti řeči těla, rétoriky nebo řešení konfliktů. Ve všech oblastech komunikace jsou také důležité její psychologické aspekty, jako typologie osobnosti, asertivita či zvládání agrese. Zajímavým tipem na kurz může být slovní sebeobrana. Nejčastěji se pak semináře a workshopy zabývají zdokonalováním prezentačních dovedností a sebeprezentace. Kurzy komunikace využije člověk vykonávající jakoukoliv profesi, nejvíce potřebné jsou komunikační dovednosti při práci s lidmi na manažerských pozicích a ve službách.









Nedostatek sebevědomí v komunikaci
Obsah kurzu Budeme mluvit o strachu a co to vlastně je. Zjistíme, co všechno ovlivňuje náš pocit při setkávání s lidmi a jak my ovlivňujeme je. Řekneme si, co s negativními projevy vašeho okolí - jak se jim postavit, jak je řešit, jak je…
12.1.2026
Mendelova univerzita v Brně, Institut…
Neverbální komunikace a její hlasité projevy
Prolínání verbální a neverbální komunikace: tělo, tvář, hlas a gesta jako ukazatel emocí. Řeč ramen a nohou. Cvičení Hakomi: somatická psychoterapie a mindfulness jako cesta k sebeovládání. Jak naše vnitřní orgány reagují na naše emoce a jak naše…
26.1.2026
Mendelova univerzita v Brně, Institut…
Zátěž a stres – jak účinně zvládnout stresové situace a předejít…
Získané dovednosti lze uplatnit nejen v rámci úřadů a organizací, ale lze je využít i k celkovému rozvoji osobnosti účastníka vzdělávacího programu.
3.2.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Rétorika a veřejné vystupování
Kurz je určen studentům, ale i širší veřejnosti, kteří se chtějí zdokonalit ve svých prezentačních a rétorických dovednostech. Náročnost kurzu je vhodná pro začátečníky a mírně pokročilé. Metodika kurzu vychází z hereckých cvičení, které se…
4.2.2026 - 15.4.2026
Mendelova univerzita v Brně, Institut…
Osobní pohoda - jak si zlepšit náladu a být duševně fit
Kurz se zaměřuje na oblast psychohygieny všedního dne s cílem více prozkoumat a pochopit svou vlastní osobnost a naučit se ji respektovat, nikoliv popírat.
24.2.2026
Diecézní charita Brno
Zvládání emocí a konfliktů
Emoce nám umí pěkně zavařit a taky mohou být vyčerpávající. Být jejich pánem se dá naučit. Předcházení, rozpoznání a práce s konfliktními situacemi. Jak zvládnout konflikt v kolektivu nebo mezi jednotlivci. Dá se z něj vytěžit ve prospěch všech?
24.2.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Zátěž a stres – jak účinně zvládnout stresové situace a předejít…
Získané dovednosti lze uplatnit nejen v rámci úřadů a organizací, ale lze je využít i k celkovému rozvoji osobnosti účastníka vzdělávacího programu.
12.3.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Zvládání emocí a konfliktů
Emoce nám umí pěkně zavařit a taky mohou být vyčerpávající. Být jejich pánem se dá naučit. Předcházení, rozpoznání a práce s konfliktními situacemi. Jak zvládnout konflikt v kolektivu nebo mezi jednotlivci. Dá se z něj vytěžit ve prospěch všech?
23.4.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Asertivita – náročné situace – neříkejte ano, když chcete říci ne
Seminář je určen pro: pracovníky ve státní správě, personalisty, vedoucí pracovníky, manažery a všechny, kteří mají potřebu se sebevzdělávat a asertivně komunikovat a chtějí se lépe prosadit v pracovním i soukromém životě. Cíl: rozšířit si…
19.5.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Asertivita – náročné situace – neříkejte ano, když chcete říci ne
Seminář je určen pro: pracovníky ve státní správě, personalisty, vedoucí pracovníky, manažery a všechny, kteří mají potřebu se sebevzdělávat a asertivně komunikovat a chtějí se lépe prosadit v pracovním i soukromém životě. Cíl: rozšířit si…
18.6.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Akviziční telefonování - sjednání schůzky po telefonu
Telefonujete stávajícím nebo potenciálním klientům/obchodním partnerům a sjednáváte s nimi schůzky po telefonu? Je součástí Vaší práce akvizice nových klientů/obchodních partnerů? Na tomto semináři získáte osvědčený postup pro sjednání schůzky po…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Asertivita v praxi
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a prosazovat zájmy své, svého týmu, zlepšit své vztahy s druhými lidmi, naučit se lépe čelit…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Asertivní komunikace
Umět asertivně komunikovat svoje názory a myšlenky je dobrý základ výbavy každého manažera. Díky asertivní komunikaci se můžete vyhnout hrozbě konfliktu s druhými lidmi a rozhovor nepřekračuje hranice nebo práva druhého člověka. Cíle kurzu: - …
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.
1 2 3 4 5