Komunikace

kurzů a vzdělávacích aktivit

vzdělavatelů
Komunikace

Pokud zvolíte doplnění kvalifikace v oblasti komunikace, naučíte se slovně i nonverbálně vyjadřovat v různých životních či profesních situacích. Umění vyjednávat a přesvědčit, stejně jako efektivní komunikace nebo komunikace v týmu se vám může hodit při obchodních jednáních. Praktická cvičení, na kterých jsou kurzy většinou založeny, vás naučí jednat s problémovými klienty a lidmi. V mimopracovním životě oceníte znalosti řeči těla, rétoriky nebo řešení konfliktů. Ve všech oblastech komunikace jsou také důležité její psychologické aspekty, jako typologie osobnosti, asertivita či zvládání agrese. Zajímavým tipem na kurz může být slovní sebeobrana. Nejčastěji se pak semináře a workshopy zabývají zdokonalováním prezentačních dovedností a sebeprezentace. Kurzy komunikace využije člověk vykonávající jakoukoliv profesi, nejvíce potřebné jsou komunikační dovednosti při práci s lidmi na manažerských pozicích a ve službách.









E-LEARNING SW nástroje pro týmovou spolupráci a komunikaci
Google produkty, Mozilla produkty, MS Outlook, MS Sharepoint, Open Proj, Gantt Chart, MS Project, FreeMind - jsou to pro Vás cizí slova? Po absolvování tohoto e-learningu budete mít ve všech těchto pojmech jasno!FORMA:E-learning obsahuje množství …
1.1.2022 - 31.12.2022
Akademické centrum studentských aktivit
Komunikace a argumentace II
Tento seminář volně navazuje na kurz Komunikace a argumentace I, na rozdíl od něj se však zaměřuje na praktickou stránku komunikace. Zkuste si mluvit „z patra". Připravte si během krátké chvíle poutavé vyprávění, které přednesete ostatním…
20.5.2022
Akademické centrum studentských aktivit
Nedostatek sebevědomí v komunikaci
Obsah kurzu Budeme mluvit o strachu a co to vlastně je. Zjistíme, co všechno ovlivňuje náš pocit při setkávání s lidmi a jak my ovlivňujeme je. Řekneme si, co s negativními projevy vašeho okolí - jak se jim postavit, jak je řešit, jak je…
20.5.2022
Mendelova univerzita v Brně, Institut…
Neverbální komunikace a její hlasité projevy
Prolínání verbální a neverbální komunikace: tělo, tvář, hlas a gesta jako ukazatel emocí. Řeč ramen a nohou. Cvičení Hakomi: somatická psychoterapie a mindfulness jako cesta k sebeovládání. Jak naše vnitřní orgány reagují na naše emoce a jak naše…
26.5.2022
Mendelova univerzita v Brně, Institut…
Vztek v péči o blízkou osobu
31.5.2022
Zřetel, s.r.o.
Jak využít improvizační techniky v komunikaci
Zážitkový workshop účastníky obeznámí se základními technikami improvizace, které lze využít v situacích běžného života, nebo v praxi sociálního pracovníka.
3.6.2022
Diecézní charita Brno
Fake News x informace
Fake news, drb, informace, konspirační teorie – co mají společného? Že by to staré české přísloví „Není šprochu, aby na tom nebylo pravdy trochu“?
16.6.2022
Mendelova univerzita v Brně, Institut…
Zátěž a stres – jak účinně zvládnout stresové situace a předejít…
Získané dovednosti lze uplatnit nejen v rámci úřadů a organizací, ale lze je využít i k celkovému rozvoji osobnosti účastníka vzdělávacího programu.
16.6.2022
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Konflikty a jejich zvládání
Kurz se zaměřuje na rozvíjení komunikačních dovedností při zvládání náročných situací v práci s klientem. Zaměřuje se na zásady jednání a bariéry v komunikaci, techniky aktivního naslouchání, potenciální zdroje konfliktů, a na využití modelových…
22.9.2022
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Asertivita – náročné situace – neříkejte ano, když chcete říci ne
Pasivní, agresivní a asertivní projevy těla. Základní asertivní dovednosti zaměstnance. Interaktivní program, jehož součástí je individuální a skupinová práce, praktické ukázky, hlavní zásady a pojetí asertivních postupů. Nácvik asertivního…
4.10.2022
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Asertivita – náročné situace – neříkejte ano, když chcete říci ne
Pasivní, agresivní a asertivní projevy těla. Základní asertivní dovednosti zaměstnance. Interaktivní program, jehož součástí je individuální a skupinová práce, praktické ukázky, hlavní zásady a pojetí asertivních postupů. Nácvik asertivního…
10.11.2022
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Konflikty a jejich zvládání
Kurz se zaměřuje na rozvíjení komunikačních dovedností při zvládání náročných situací v práci s klientem. Zaměřuje se na zásady jednání a bariéry v komunikaci, techniky aktivního naslouchání, potenciální zdroje konfliktů, a na využití modelových…
8.12.2022
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Akviziční telefonování - sjednání schůzky po telefonu
Telefonujete stávajícím nebo potenciálním klientům/obchodním partnerům a sjednáváte s nimi schůzky po telefonu? Je součástí Vaší práce akvizice nových klientů/obchodních partnerů? Na tomto semináři získáte osvědčený postup pro sjednání schůzky po…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
1 2 3 4 5