Komunikace

kurzů a vzdělávacích aktivit

vzdělavatelů
Komunikace

Pokud zvolíte doplnění kvalifikace v oblasti komunikace, naučíte se slovně i nonverbálně vyjadřovat v různých životních či profesních situacích. Umění vyjednávat a přesvědčit, stejně jako efektivní komunikace nebo komunikace v týmu se vám může hodit při obchodních jednáních. Praktická cvičení, na kterých jsou kurzy většinou založeny, vás naučí jednat s problémovými klienty a lidmi. V mimopracovním životě oceníte znalosti řeči těla, rétoriky nebo řešení konfliktů. Ve všech oblastech komunikace jsou také důležité její psychologické aspekty, jako typologie osobnosti, asertivita či zvládání agrese. Zajímavým tipem na kurz může být slovní sebeobrana. Nejčastěji se pak semináře a workshopy zabývají zdokonalováním prezentačních dovedností a sebeprezentace. Kurzy komunikace využije člověk vykonávající jakoukoliv profesi, nejvíce potřebné jsou komunikační dovednosti při práci s lidmi na manažerských pozicích a ve službách.









Zvládání emocí a konfliktů
Emoce nám umí pěkně zavařit a taky mohou být vyčerpávající. Být jejich pánem se dá naučit. Předcházení, rozpoznání a práce s konfliktními situacemi. Jak zvládnout konflikt v kolektivu nebo mezi jednotlivci. Dá se z něj vytěžit ve prospěch všech?
30.1.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Zátěž a stres – jak účinně zvládnout stresové situace a předejít…
Získané dovednosti lze uplatnit nejen v rámci úřadů a organizací, ale lze je využít i k celkovému rozvoji osobnosti účastníka vzdělávacího programu.
6.2.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Asertivita – náročné situace – neříkejte ano, když chcete říci ne
Seminář je určen pro: pracovníky ve státní správě, personalisty, vedoucí pracovníky, manažery a všechny, kteří mají potřebu se sebevzdělávat a asertivně komunikovat a chtějí se lépe prosadit v pracovním i soukromém životě. Cíl: rozšířit si…
25.2.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Rétorika a veřejné vystupování
Kurz je určen studentům, ale i širší veřejnosti, kteří se chtějí zdokonalit ve svých prezentačních a rétorických dovednostech. Náročnost kurzu je vhodná pro začátečníky a mírně pokročilé. Metodika kurzu vychází z hereckých cvičení, které se…
11.3.2025 - 13.5.2025
Mendelova univerzita v Brně, Institut…
Zvládání emocí a konfliktů
Emoce nám umí pěkně zavařit a taky mohou být vyčerpávající. Být jejich pánem se dá naučit. Předcházení, rozpoznání a práce s konfliktními situacemi. Jak zvládnout konflikt v kolektivu nebo mezi jednotlivci. Dá se z něj vytěžit ve prospěch všech?
25.3.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Nedostatek sebevědomí v komunikaci
Obsah kurzu Budeme mluvit o strachu a co to vlastně je. Zjistíme, co všechno ovlivňuje náš pocit při setkávání s lidmi a jak my ovlivňujeme je. Řekneme si, co s negativními projevy vašeho okolí - jak se jim postavit, jak je řešit, jak je…
31.3.2025
Mendelova univerzita v Brně, Institut…
Asertivita – náročné situace – neříkejte ano, když chcete říci ne
Seminář je určen pro: pracovníky ve státní správě, personalisty, vedoucí pracovníky, manažery a všechny, kteří mají potřebu se sebevzdělávat a asertivně komunikovat a chtějí se lépe prosadit v pracovním i soukromém životě. Cíl: rozšířit si…
29.4.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Různé generace v organizaci – jak na spolupráci
Zkušenosti a stabilita vs nerozvážnost a nezodpovědnost? Nebo kreativní a otevřená mysl vs konzervativní přístup a strach ze změny? Jaké přesvědčení ovlivňují vaši atmosféru v organizaci nebo ve firmě? Spolupráci mezi generacemi někdy doprovází…
22.5.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Zátěž a stres – jak účinně zvládnout stresové situace a předejít…
Získané dovednosti lze uplatnit nejen v rámci úřadů a organizací, ale lze je využít i k celkovému rozvoji osobnosti účastníka vzdělávacího programu.
27.5.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Akviziční telefonování - sjednání schůzky po telefonu
Telefonujete stávajícím nebo potenciálním klientům/obchodním partnerům a sjednáváte s nimi schůzky po telefonu? Je součástí Vaší práce akvizice nových klientů/obchodních partnerů? Na tomto semináři získáte osvědčený postup pro sjednání schůzky po…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Asertivita v praxi
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a prosazovat zájmy své, svého týmu, zlepšit své vztahy s druhými lidmi, naučit se lépe čelit…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Asertivní komunikace
Asertivita je schopnost prosadit svůj názor, avšak ne na úkor druhých. V průběhu semináře se dozvíte PROČ je z psychologického hlediska, tak těžké říct NE! Zaměříme se na vzorce myšlení, které nám v tom brání. Seznámíte se s tím, CO to asertivita je…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Asertivní zvládání obtížných/stresových situací
Zažíváte čas od času nepříjemné/stresové situace v kontaktu se svými kolegy, partnery či spolupracovníky? Zajímá Vás, jak lze těmto situacím předcházet a jak je konstruktivně zvládat, aniž by došlo k narušení vzájemných vztahů? Na tomto semináři se…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
1 2 3 4