Komunikace

kurzů a vzdělávacích aktivit

vzdělavatelů
Komunikace

Pokud zvolíte doplnění kvalifikace v oblasti komunikace, naučíte se slovně i nonverbálně vyjadřovat v různých životních či profesních situacích. Umění vyjednávat a přesvědčit, stejně jako efektivní komunikace nebo komunikace v týmu se vám může hodit při obchodních jednáních. Praktická cvičení, na kterých jsou kurzy většinou založeny, vás naučí jednat s problémovými klienty a lidmi. V mimopracovním životě oceníte znalosti řeči těla, rétoriky nebo řešení konfliktů. Ve všech oblastech komunikace jsou také důležité její psychologické aspekty, jako typologie osobnosti, asertivita či zvládání agrese. Zajímavým tipem na kurz může být slovní sebeobrana. Nejčastěji se pak semináře a workshopy zabývají zdokonalováním prezentačních dovedností a sebeprezentace. Kurzy komunikace využije člověk vykonávající jakoukoliv profesi, nejvíce potřebné jsou komunikační dovednosti při práci s lidmi na manažerských pozicích a ve službách.









Sebeřízení a time management
Jste nespokojeni se svou současnou životní/pracovní situací a chcete ji změnit? Máte pocit, že jste pod neustálým časovým tlakem? Seminář Vám umožní uvědomit si vlastní možnosti/rezervy a nastartovat pozitivní změny v řízení sebe sama. Ukážeme si…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Služby Google a jejich praktické využití
Účastníci vzdělávacího programu získají ucelený přehled o využití cloudových služeb Google. Kurz se zaměřuje na praktické dovednosti a znalosti v oblastech zacílených na využívání cloudových služeb v různých oborech i v soukromém životě. Výuka je…
Na dotaz
Mendelova univerzita v Brně, PE fakulta
Time management - jak být pánem svého času
Co děláme, když nejsme pánem svého času: 1. prokrastinace – odkládání úkolů. 2. stres, negativní emoce, snížená motivace. Bludný kruh stresové reakce – jak lidé jednají ve stresu a proč. Jaké omezující vzorce naší osobnosti nás mohou k…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Trénink obchodních dovedností
Cíle školení: Zdokonalit principy profesionálního prodeje, osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, efektivně prezentovat své zboží nebo služby. Určeno: Vedoucím prodejních týmů,…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Účinně proti stresu a vyhoření
Cítíte se být ohroženi stresem a vyhořením? Potýkáte se s množstvím úkolů a náročných situací a stále častěji máte pocit, že „takhle už to prostě dál nejde“? Pak je tento kurz určen právě Vám. Ukáže vám praktické kroky, které můžete udělat ke…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Úřední písemnosti – inspirace praxíChci psát srozumitelně a…
Začínáte s tvorbou textu? Je Vaším úkolem úprava písemností? Chcete se profesně zdokonalit v tom, co jste již zvládli? Chcete text zestručnit, rozvlnit, oživit, sjednotit? Logicky provázat, zbavit komických nesmyslů? (A umět úpravy s jistotou…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Úspěšná komunikace, jak ji neznáte
Máte pocit, že už jste vyzkoušeli všechno a přesto se vám nedaří vést úspěšně jednání s klienty, kolegy, nebo vašimi partnery? Zdá se vám, že lidé někdy používají stejný jazyk jako vy, ale hovoří úplně jinou řečí? Jak snadno přesvědčit ostatní, aby…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Vedení spolupracovníků a poskytování zpětné vazby
Vedete menší či větší pracovní kolektiv a chcete, aby Vaši lidé pracovali samostatně, efektivně a nesli odpovědnost za vlastní výkon? Potřebujete čas od času někomu něco vytknout a rádi byste byli při kritice konstruktivní? Na tomto semináři získáte…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Vnímání těla během sedavé práce
Rádi byste se dozvěděli pár tipů, jak si během fyzicky i psychicky náročných pracovních úkonů pomoci? Jak ulevit krční páteři, ramenům, bedrům i Vašim očím? Chcete se naučit rozpoznat signály těla dříve, než Vás napětí svalů a bolest zahltí? Na…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Work - life balance
Zážitkově vedený vzdělávací kurz se zaměří na sebereflexi pracovního a osobního života, nalézání rovnováhy a jednotlivých priorit i hledání možností, jak být v životě spokojenější.
Na dotaz
PREV education, s.r.o.
Základy asertivity
Program: • Úvod • Pasivní, agresivní a asertivní komunikace • Asertivní techniky • Cvičení pro praxi...
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová
1 2 3 4