Komunikace

kurzů a vzdělávacích aktivit

vzdělavatelů
Komunikace

Pokud zvolíte doplnění kvalifikace v oblasti komunikace, naučíte se slovně i nonverbálně vyjadřovat v různých životních či profesních situacích. Umění vyjednávat a přesvědčit, stejně jako efektivní komunikace nebo komunikace v týmu se vám může hodit při obchodních jednáních. Praktická cvičení, na kterých jsou kurzy většinou založeny, vás naučí jednat s problémovými klienty a lidmi. V mimopracovním životě oceníte znalosti řeči těla, rétoriky nebo řešení konfliktů. Ve všech oblastech komunikace jsou také důležité její psychologické aspekty, jako typologie osobnosti, asertivita či zvládání agrese. Zajímavým tipem na kurz může být slovní sebeobrana. Nejčastěji se pak semináře a workshopy zabývají zdokonalováním prezentačních dovedností a sebeprezentace. Kurzy komunikace využije člověk vykonávající jakoukoliv profesi, nejvíce potřebné jsou komunikační dovednosti při práci s lidmi na manažerských pozicích a ve službách.









Komunikační typologie
Program: Ne vše je tak, jak to vypadá na první pohled. • Úvod do problematiky • Proč mít individuální přístup k různým lidem • Základní komunikační typologie jednotlivých typů osobností • Jak lze komunikovat s lidmi podle jejich typu modifikace…
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová
Koučovací přístup pro managery
Neuděláme z Vás kouče, ale ukážeme Vám možnosti, jak integrovat koučovací přístup do vlastního stylu vedení zaměstnanců. Koučovacím přístupem můžete zvýšit potenciál a výkon svého týmu. Kurz je vhodný pro managery, vedoucí pracovníky, koordinátory…
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.
Mobbing a Bossing
Program: • Úvod do problematiky • Kořeny a formy agrese • Specifika mobbingu a bossingu v příkladech • Mechanismus a řešení konfliktů • Role managementu • Cvičení
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová
Motivace a sebemotivace
Pokud člověk dělá to, co je jeho silnou stránkou a k čemu má talent může být v životě nejenom úspěšnější, ale i šťastnější. Je velmi užitečné odpovědět si na tyto otázky: Děláte, co vás baví a co vás naplňuje? Máte možnost rozvíjet svůj jedinečný…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Motivačně hodnotící rozhovory
Kurz je zaměřen na vedení motivačních a hodnotících pohovorů se zaměstnanci školy. V úvodu kurzu se ponoříme do problematiky stanovení cíle rozhovoru a jeho následné struktury s ohledem na dosažení cílů. Přínosem pro Vás budou příklady konkrétních…
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.
Náročné komunikační situace a řešení konfliktů
Co lze považovat za náročnou komunikační situaci? Jak konflikt ještě nevyhrotit? Je možné se nachystat na rozhovor, ve kterém hrozí konflikt? Je pro Vás v komunikaci s druhými lidmi něco náročného? Díky kurzu se dozvíte odpovědi na tyto a mnoho…
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.
Neverbální komunikace
Víte, jak působíte na druhé lidi? Co přesně vysíláte? A umíte číst signály ostatních? Než začneme vůbec mluvit s druhým člověkem – tedy než vůbec otevřeme pusu – už velmi živě s druhým komunikujeme, aniž bychom o tom někdy věděli či chtěli, a to…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Pokročilé obchodní dovednosti - typologie klienta
Seminář je určen obchodním zástupcům, sales manažerům, vedoucím prodejních týmů a dále všem, kteří absolvovali již nějaký kurz PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ nebo mají již zkušenosti z prodejem. Cíle školení: - Prohloubit osvojené principy profesionálního…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Pozitivní řešení konfliktůaneb jak neztratit nervy a z konfliktu…
Seminář vychází z potřeb klientů komunikovat lépe a cíleněji ve složitých komunikačních situacích s problematickými klienty. V kurzu se budeme formou her a testů zabývat zejména následujícími tématy: Co pro nás samotné konflikt představuje –…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Praktický telemarketing
Určeno pro: Kurz je určen telefonním operátorům call center, pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu a všem, kteří…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Prevence syndromu vyhoření pro pomáhající profese
Workshop vedený formou skupinového koučinku. Hlavním cílem je nabídnout účastníkům prostor a vedení k tomu, aby získali praktické dovednosti, jakým způsobem mohou pečovat o svoji duševní pohodu v dlouhodobějším horizontu, zvládat stresové situace a…
Na dotaz
Mgr. Eva Valová- Koučiprovas
Prezentační minimum
Program: • Základní postup při přípravě prezentace • Typy struktur podle účelu prezentace • Prvky řeči těla, které ovlivňují projev v pozitivním i negativním smyslu • Zahájení a ukončení prezentace • Chvíle pro otázky a odpovědi • Využití techniky …
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová
Principy PERMA teach modelu
PERMA teach model je sada metod a technik z pozitivní psychologie využitelná při práci se skupinou (žáci, klienti, dospělí ad.). Díky PERMA teach modelu lze posilovat resilienci klientů (odolnost vůči stresu), stoupá jejich vnitřní motivace a…
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.
1 2 3 4 5