Praktický telemarketing

Popis kurzu:
Určeno pro: Kurz je určen telefonním operátorům call center, pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu a všem, kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování. Cíl školení: účastníci posílí své komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci, stejně jako know-how v oblasti telemarketingu. Vyzkouší si reálné, nikoliv pouze modelové situace v jednání s klientem po telefonu. Obsah školení: Pravidla jednání po telefonu – odlišnosti od osobního styku Vytváření prvního dojmu – první dojem je nejsilnější i po telefonu Úsměv je slyšet Standardy v představování Pravidla jednání po telefonu Základy telemarketingu Charakteristika a výhody Přirozené vedení hovoru Kriteria úspěšnosti Aktivní vyhledávání nových obchodních možností Kolik minut má trvat standardní rozhovor? Intonace = základ telefonické komunikace Postoj a hlas – důležitý faktor k ovlivnění zákazníka Různé metody reformulace – jak to říci jinak a přece významově stejně Nasazení maximální ochoty a empatie Jak ukončit rozhovor Tři dobré tipy, jak mít stále dobrou náladu i po náročném rozhovoru se zákazníkem Jak si nenaběhnout, praktický nácvik Reálná situace z praxe – Účastníci si před školením připraví 3 kontakty, na které v průběhu semináře na hlasitý odposlech zavolají. Následuje rozbor situací a zpětná vazba 360°.
Praktický telemarketing
Na dotaz
Brno
Prezenční
Cena
2 100 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Pokročilé obchodní dovednosti - typologie klienta
Seminář je určen obchodním zástupcům, sales manažerům, vedoucím prodejních týmů a dále všem, kteří absolvovali již nějaký kurz PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ nebo mají již zkušenosti z prodejem. Cíle školení: - Prohloubit osvojené principy profesionálního…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Neverbální komunikace a její hlasité projevy
Prolínání verbální a neverbální komunikace: tělo, tvář, hlas a gesta jako ukazatel emocí. Řeč ramen a nohou. Cvičení Hakomi: somatická psychoterapie a mindfulness jako cesta k sebeovládání. Jak naše vnitřní orgány reagují na naše emoce a jak naše…
17.4.2023
Mendelova univerzita v Brně, Institut…
Jak se zbavit negativních emocí a starostí
Trápí vás nepříjemné pocity a myšlenky? Trpíte nespavostí, špatnou náladou, pesimismem či nedostatkem energie? Přejete si dosahovat lepších výsledků v práci a být v životě spokojenější? Pokud tomu tak je, tak je tento seminář určen právě pro vás.…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.