Popis kurzu: Určeno pro:
Kurz je určen telefonním operátorům call center, pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu a všem, kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování.
Cíl školení:
účastníci posílí své komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci, stejně jako know-how v oblasti telemarketingu. Vyzkouší si reálné, nikoliv pouze modelové situace v jednání s klientem po telefonu.
Obsah školení:
Pravidla jednání po telefonu – odlišnosti od osobního styku
Vytváření prvního dojmu – první dojem je nejsilnější i po telefonu
Úsměv je slyšet
Standardy v představování
Pravidla jednání po telefonu
Základy telemarketingu
Charakteristika a výhody
Přirozené vedení hovoru
Kriteria úspěšnosti
Aktivní vyhledávání nových obchodních možností
Kolik minut má trvat standardní rozhovor?
Intonace = základ telefonické komunikace
Postoj a hlas – důležitý faktor k ovlivnění zákazníka
Různé metody reformulace – jak to říci jinak a přece významově stejně
Nasazení maximální ochoty a empatie
Jak ukončit rozhovor
Tři dobré tipy, jak mít stále dobrou náladu i po náročném rozhovoru se zákazníkem
Jak si nenaběhnout, praktický nácvik
Reálná situace z praxe – Účastníci si před školením připraví 3 kontakty, na které v průběhu semináře na hlasitý odposlech zavolají. Následuje rozbor situací a zpětná vazba 360°.