Praktický telemarketing

Pořadatel kurzu:
TSM, spol. s r. o.

Popis kurzu:
Určeno pro:
Kurz je určen telefonním operátorům call center, pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu a všem, kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování.
Cíl školení:
účastníci posílí své komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci, stejně jako know-how v oblasti telemarketingu. Vyzkouší si reálné, nikoliv pouze modelové situace v jednání s klientem po telefonu.
Obsah školení:


Pravidla jednání po telefonu – odlišnosti od osobního styku

Vytváření prvního dojmu – první dojem je nejsilnější i po telefonu

Úsměv je slyšet

Standardy v představování

Pravidla jednání po telefonu

Základy telemarketingu

Charakteristika a výhody

Přirozené vedení hovoru

Kriteria úspěšnosti

Aktivní vyhledávání nových obchodních možností

Kolik minut má trvat standardní rozhovor?

Intonace = základ telefonické komunikace

Postoj a hlas – důležitý faktor k ovlivnění zákazníka

Různé metody reformulace – jak to říci jinak a přece významově stejně

Nasazení maximální ochoty a empatie

Jak ukončit rozhovor

Tři dobré tipy, jak mít stále dobrou náladu i po náročném rozhovoru se zákazníkem

Jak si nenaběhnout, praktický nácvik

Reálná situace z praxe – Účastníci si před školením připraví 3 kontakty, na které v průběhu semináře na hlasitý odposlech zavolají. Následuje rozbor situací a zpětná vazba 360°.
Praktický telemarketing
Na dotaz
Brno
Prezenční
Cena
2 100 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Vystupování zaměstnance při práci s klientem, zákazníkem,…
Významný prvek při práci s klientem, zákazníkem či občanem, a je jedno zda na úřadě nebo ve společnosti, je vystupování zaměstnance, úředníka. Forma jednání se zákazníkem (občanem v rámci úřadu) je často mnohem důležitější než vlastní obsah. V rámci…
22.8.2025
Mgr. Dušan ZOUHAR
Účinně proti stresu a vyhoření
Cítíte se být ohroženi stresem a vyhořením? Potýkáte se s množstvím úkolů a náročných situací a stále častěji máte pocit, že „takhle už to prostě dál nejde“? Pak je tento kurz určen právě Vám. Ukáže vám praktické kroky, které můžete udělat ke…
13.11.2025
PhDr. Jitka CRHOVÁ
Mobbing a Bossing
Program: • Úvod do problematiky • Kořeny a formy agrese • Specifika mobbingu a bossingu v příkladech • Mechanismus a řešení konfliktů • Role managementu • Cvičení
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová