Praktický telemarketing

Pořadatel kurzu:
TSM, spol. s r. o.

Popis kurzu:
Určeno pro:
Kurz je určen telefonním operátorům call center, pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu a všem, kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování.
Cíl školení:
účastníci posílí své komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci, stejně jako know-how v oblasti telemarketingu. Vyzkouší si reálné, nikoliv pouze modelové situace v jednání s klientem po telefonu.
Obsah školení:


Pravidla jednání po telefonu – odlišnosti od osobního styku

Vytváření prvního dojmu – první dojem je nejsilnější i po telefonu

Úsměv je slyšet

Standardy v představování

Pravidla jednání po telefonu

Základy telemarketingu

Charakteristika a výhody

Přirozené vedení hovoru

Kriteria úspěšnosti

Aktivní vyhledávání nových obchodních možností

Kolik minut má trvat standardní rozhovor?

Intonace = základ telefonické komunikace

Postoj a hlas – důležitý faktor k ovlivnění zákazníka

Různé metody reformulace – jak to říci jinak a přece významově stejně

Nasazení maximální ochoty a empatie

Jak ukončit rozhovor

Tři dobré tipy, jak mít stále dobrou náladu i po náročném rozhovoru se zákazníkem

Jak si nenaběhnout, praktický nácvik

Reálná situace z praxe – Účastníci si před školením připraví 3 kontakty, na které v průběhu semináře na hlasitý odposlech zavolají. Následuje rozbor situací a zpětná vazba 360°.
Praktický telemarketing
Na dotaz
Brno
Prezenční
Cena
2 100 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

JAK UČIT ZAJÍMAVĚ! (kurz nejen pro lektory, trenéry aj.)
Kurz s vymezením základních nedostatků výuky. Test sebepoznání aneb nedostatky, kterých se při výuce nejčastěji dopouštíme. Obsah semináře: Trénink dovedností: Jak aktivně motivovat. Jak učit srozumitelně. Jak stručně a jasně odpovědět…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Klíč k úspěšné komunikaci nejen před kamerou aneb jak efektivně…
MOTTO: "Jakmile člověk vstoupí na "scénu", všechno selhává, včetně těch nejzákladnějších a nejprostších úkonů. Proto se na "ní" musíme znovu učit mluvit, sedět, chodit, pohybovat se. Musíme se učit dívat se a vidět, poslouchat a slyšet". Mediálně…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Interkulturní komunikace
Popis kurzu Tento akreditovaný workshop je určen pro zájemce, kteří komunikují s lidmi pocházejícími z odlišného kulturního prostředí, kteří se potřebují s druhou stranou domluvit tak, aby nikoho neurazili. Co naše kulturní prostředí považuje za…
Na dotaz
Diecézní charita Brno