Neverbální komunikace

Název vzdělavatele:
Podkategorie:
Popis kurzu:
Víte, jak působíte na druhé lidi? Co přesně vysíláte? A umíte číst signály ostatních? Než začneme vůbec mluvit s druhým člověkem – tedy než vůbec otevřeme pusu – už velmi živě s druhým komunikujeme, aniž bychom o tom někdy věděli či chtěli, a to právě díky neverbální komunikaci. Někteří lidé hovoří o „intuici“, která jim řekla např. že jim druhý člověk něco zatajil, nebo že lže. Je pravděpodobné, že jsou spíše lépe vybaveni k čtení neverbálních signálů druhého člověka. Neverbální komunikace je nedílnou součástí naší komunikační výbavy a odehrává se především na nevědomé úrovni, a právě díky našemu semináři se můžete na komunikaci podívat ze širšího úhlu pohledu, rozložit nejasné pocity intuice na konkrétní neverbální signály, které je možné v rámci komunikace ověřovat či o nich komunikovat, což může pomoci přispět k většímu porozumění a jistotě ve vaší komunikaci s druhými lidmi. V rámci semináře se zaměříme: Neverbální komunikace v kontextu verbální komunikace. Emoce a jejich projevy v neverbální komunikaci. Postoje, gesta, mimika, teritorium, prostor. Vstřícné projevy, otevřená gesta, pozitivní dojem. Projevy skryté agrese, tendence zastírat, tajit, nebo klamat tělem. Kdy si lidé rozumí, jak to poznáme. Oči a oční kontakt, význam v komunikaci. Na to, jak eliminovat signály těla, které druhé informují o naší nejistotě a dávají jim dovolení narušovat naše teritorium. Na to, jaká gesta používat, aby vaše komunikace působila jistějším a sebevědomějším dojmem. A tedy rozvinete svoji dovednost „číst“ neverbální komunikaci u druhých lidí – kolegů, klientů i jejich rodinných příslušníků, aj. Budete vědět, jak účinně neverbálně podpořit svoje sdělení – dostanete tipy od lektorky i ostatních účastníků, které „sednou“ přímo Vám – budete čitelnější a přesvědčivější. Budete vnímavěji posuzovat řeč těla klientů, dokážete tak lépe rozklíčovat jejich sdělení, a tak předcházet některým konfliktním situacím. Seminář probíhá v omezeném počtu účastníků. Seminář je koncipován jako workshop - tedy budeme používat modelové situace a cvičení. Individuální přístup lektora.
Neverbální komunikace
Na dotaz
Brno
Prezenční
Cena
2 100 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Zátěž a stres – jak účinně zvládnout stresové situace a předejít…
Získané dovednosti lze uplatnit nejen v rámci úřadů a organizací, ale lze je využít i k celkovému rozvoji osobnosti účastníka vzdělávacího programu.
2.11.2021
Vzdělávací agentura PROFESIM®
Psychologie v marketingu a obchodu
Skryté psychologické mechanismy rozhodování zákazníků a jak s nimi pracovat Zamysleli jste se někdy nad tím, proč jste na nějakou nabídku řekli “ano”, i když jste vlastně nechtěli? Z jakého důvodu působí na zákazníky prezentace jedné firmy…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Komunikace a typologie MBTI
MBTI (Myers-Briggs Type Indicator) je model osobnosti a diagnostický nástroj účinný pro porozumění osobnosti a pochopení rozdílů mezi lidmi, který používají přední světové společnosti pro zlepšení efektivity svých pracovníků. V kurzu se dozvíte,…
Na dotaz
Computer Agency o.p.s.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace