Profesionální komunikace ve službách

Pořadatel kurzu:
Mgr. Soňa Nedomová

Popis kurzu:
Program:

• Kompetenční model (soubor jasně daného
pozorovatelného chování poskytovatelů služeb),
který vychází z cílů, strategie
a originality poskytovaných služeb.
• Verbální komunikace, včetně profesionální etikety.
• Neverbální komunikace, včetně image.
• Mimojazyková komunikace (žádoucí a pozorovatelné chování v praxi)
• Cvičení pro praxi...

Nabyté znalosti a dovednosti:
Seznámení se se základními pojmy a standardy profesionálního chování pracovníků služeb. Úspěch poskytovatelů služeb je založen na jejich znalostech, dovednostech a zkušenostech a neúspěch na jejich neschopnosti uplatnit se v praxi.

Profesionální komunikace ve službách
Na dotaz
Prezenční
Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Motivačně hodnotící rozhovory
Kurz je zaměřen na vedení motivačních a hodnotících pohovorů se zaměstnanci školy. V úvodu kurzu se ponoříme do problematiky stanovení cíle rozhovoru a jeho následné struktury s ohledem na dosažení cílů. Přínosem pro Vás budou příklady konkrétních…
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.
Pozitivní řešení konfliktůaneb jak neztratit nervy a z konfliktu…
Seminář vychází z potřeb klientů komunikovat lépe a cíleněji ve složitých komunikačních situacích s problematickými klienty. V kurzu se budeme formou her a testů zabývat zejména následujícími tématy: Co pro nás samotné konflikt představuje –…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Jak se zbavit negativních emocí a starostí
Trápí vás nepříjemné pocity a myšlenky? Trpíte nespavostí, špatnou náladou, pesimismem či nedostatkem energie? Přejete si dosahovat lepších výsledků v práci a být v životě spokojenější? Pokud tomu tak je, tak je tento seminář určen právě pro vás.…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.