Profesionální komunikace ve službách

Pořadatel kurzu:
Mgr. Soňa Nedomová

Popis kurzu:
Program:

• Kompetenční model (soubor jasně daného
pozorovatelného chování poskytovatelů služeb),
který vychází z cílů, strategie
a originality poskytovaných služeb.
• Verbální komunikace, včetně profesionální etikety.
• Neverbální komunikace, včetně image.
• Mimojazyková komunikace (žádoucí a pozorovatelné chování v praxi)
• Cvičení pro praxi...

Nabyté znalosti a dovednosti:
Seznámení se se základními pojmy a standardy profesionálního chování pracovníků služeb. Úspěch poskytovatelů služeb je založen na jejich znalostech, dovednostech a zkušenostech a neúspěch na jejich neschopnosti uplatnit se v praxi.

Profesionální komunikace ve službách
Na dotaz
Prezenční
Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Profesionální sekretářka, asistentka se zaměřením na úspěšnou…
Seminář je určen asistentkám, sekretářkám, které se chtějí zdokonalit v činnostech vztahujících se k výkonu jejich povolání. S lektorem z oblasti psychologie, komunikace a gastronomie se seznámí se základními principy komunikačních dovedností,…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Základy asertivity
Program: • Úvod • Pasivní, agresivní a asertivní komunikace • Asertivní techniky • Cvičení pro praxi...
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová
Neverbální komunikace a její hlasité projevy
Prolínání verbální a neverbální komunikace: tělo, tvář, hlas a gesta jako ukazatel emocí. Řeč ramen a nohou. Cvičení Hakomi: somatická psychoterapie a mindfulness jako cesta k sebeovládání. Jak naše vnitřní orgány reagují na naše emoce a jak naše…
26.1.2026
Mendelova univerzita v Brně, Institut…