Popis kurzu: Skryté psychologické mechanismy rozhodování zákazníků a jak s nimi pracovat
Zamysleli jste se někdy nad tím, proč jste na nějakou nabídku řekli “ano”, i když jste vlastně nechtěli?
Z jakého důvodu působí na zákazníky prezentace jedné firmy lépe než podobná prezentace jiné firmy?
Při rozhodování o tom jaké nabídce věnovat pozornost každého z nás ovlivňuje spousta
skrytých, iracionálních faktorů - od rozbouřených emocí přes společenské zvyklosti a předsudky až po základní psychologické mechanismy.
Seminář přináší praktické i poučné poznatky o tom, jak vznikají nákupní rozhodnutí zákazníků a jak tyto informace využít i ve vašem podnikání.
Co vám akce přinese?
Rozhodnutí o koupi nějakého zboží či služby není založeno pouze na logických skutečnostech.
Seznámíte se s psychologickými faktory, které mají na rozhodování lidí významný vliv a zjistíte, jak s nimi můžete pracovat. Vysvětlíme si to teoreticky a vyzkoušíme také několik experimentů přímo na semináři.
Komu akci doporučujeme?
Seminář je určen pro podnikatele a manažery firem, obchodníky, marketéry a pracovníky, kteří chtějí rozšířit své dosavadní znalosti a zkušenosti v oblasti marketingu a obchodu.
Program akce
● Dva systémy myšlení.
● Ekoni vrs. normální lidé.
● Mocné slovo zdarma a další kouzla s cenou.
● Principy ovlivňování.
Slovo lektora
„Také se vám stává, že vyhovíte někomu v jeho požadavku, i když vlastně nechcete? Nebo
uděláte nákupní rozhodnutí, se kterým nejste později spokojení? Naše chování je iracionální, ale na druhou stranu není náhodné. Rozhodovací mechanismy se dají předvídat, protože jsou trvalé a máme je napevno zakódované v mozku. Věřili byste, že stačí výsledek hodu kostkou k ochotě zaplatit za něco dvakrát víc? Nebo, že ke zvýšení prodeje o 40% stačí jedna správně položená otázka? Po tomto semináři pochopíte, z jakého důvodu to tak je.“