Komunikace

kurzů a vzdělávacích aktivit

vzdělavatelů
Komunikace

Pokud zvolíte doplnění kvalifikace v oblasti komunikace, naučíte se slovně i nonverbálně vyjadřovat v různých životních či profesních situacích. Umění vyjednávat a přesvědčit, stejně jako efektivní komunikace nebo komunikace v týmu se vám může hodit při obchodních jednáních. Praktická cvičení, na kterých jsou kurzy většinou založeny, vás naučí jednat s problémovými klienty a lidmi. V mimopracovním životě oceníte znalosti řeči těla, rétoriky nebo řešení konfliktů. Ve všech oblastech komunikace jsou také důležité její psychologické aspekty, jako typologie osobnosti, asertivita či zvládání agrese. Zajímavým tipem na kurz může být slovní sebeobrana. Nejčastěji se pak semináře a workshopy zabývají zdokonalováním prezentačních dovedností a sebeprezentace. Kurzy komunikace využije člověk vykonávající jakoukoliv profesi, nejvíce potřebné jsou komunikační dovednosti při práci s lidmi na manažerských pozicích a ve službách.









MS Excel - nejen pro začátečníky - online kurz
Obsah semináře: spuštění programu, pojmenování pracovního sešitu a jeho uložení základy práce s buňkami vytvoření jednoduché tabulky formátování tabulky a jednotlivých buněk vkládání obrázků, klipartů vkládání symbolů a vzorců …
13.6.2025
Mgr. Stanislav NOVOTNÝ
Účinné taktiky ve vyjednávání
Vyjednávání ovlivňuje všechny aspekty našich životů. Vyjednáváme v obchodě, v práci, se svými přáteli, rodinnými příslušníky, sousedy. Přesto většina z nás dělá všechno proto, aby se vyhnula vyjednávání, protože se při něm necítí dobře. Díky…
17.6.2025
Nasťa MIKLOVÁ
Tvorba (nejen) tiskových materiálů - online kurz
MS PowerPoint, MS Publisher, online nástroje zdarma. Účastníci kurzu by měli mít funkční Google účet (kvůli přihlašování do aplikací, které jsou zdarma online). Anotace kurzu: tvorba letáků, pozvánek, vizitek, kalendářů, blahopřání apod. …
19.6.2025
Mgr. Stanislav NOVOTNÝ
Jak stres ovlivňuje paměť - online kurz
Jak je možné, že věříme lhářům i tomu, co se nikdy nestalo? Umí se náš mozek bránit stresu? Nejen na tyto otázky získáte na semináři odpověď. Dozvíte se, jaké jsou druhy stresu a jejich vliv na mozek a paměť. Zda lze vymazat stresový zážitek z…
28.7.2025
Marlena VÍTKOVÁ DiS.
Vystupování zaměstnance při práci s klientem, zákazníkem,…
Významný prvek při práci s klientem, zákazníkem či občanem, a je jedno zda na úřadě nebo ve společnosti, je vystupování zaměstnance, úředníka. Forma jednání se zákazníkem (občanem v rámci úřadu) je často mnohem důležitější než vlastní obsah. V rámci…
22.8.2025
Mgr. Dušan ZOUHAR
Jak se stát sebevědomým ve dvou dnech
Obsah kurzu: Neurověda, emoce a tělo – nové postupy Morfické pole – cesta dědičnosti a naše zodpovědnost Jak naše vnitřní orgány reagují na naše emoce a jak naše pocity ovlivňují naše zdraví vlivem na napětí uvnitř těla Proč jsme nesebevědomí –…
1.9.2025 - 15.9.2025
Mendelova univerzita v Brně, Institut…
Osobní pohoda - jak si zlepšit náladu a být duševně fit
Kurz se zaměřuje na oblast psychohygieny všedního dne s cílem více prozkoumat a pochopit svou vlastní osobnost a naučit se ji respektovat, nikoliv popírat.
2.9.2025
Diecézní charita Brno
Psychohygiena jako prevence syndromu vyhoření - online kurz
Obsah vzdělávacího programu: Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika  1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu 2) hodnoty a motivace jako ukazatel kvality profesního života 3) vyhoření jako důsledek nerovnováhy mezi ideály a…
10.9.2025
Mgr. Marie VINKLEROVÁ DiS.
Úspěšná komunikace, jak ji neznáte
Máte pocit, že už jste vyzkoušeli všechno a přesto se vám nedaří vést úspěšně jednání s klienty, kolegy, nebo vašimi partnery? Zdá se vám, že lidé někdy používají stejný jazyk jako vy, ale hovoří úplně jinou řečí? Jak snadno přesvědčit ostatní, aby…
11.9.2025
Nasťa MIKLOVÁ
Komunikace s problematickým klientem
Komunikace je velkou součástí našeho života a dost významně se podílí na naší kvalitě života, protože ovlivňuje naše vztahy a interakci s druhými, ať již jde o vztahy osobní nebo pracovní. Každé jednání je jiné, vždy v jednání však uplatňujeme…
16.9.2025
Mgr. Helena MACKOVÁ
Zvládání emocí a konfliktů
Emoce nám umí pěkně zavařit a taky mohou být vyčerpávající. Být jejich pánem se dá naučit. Předcházení, rozpoznání a práce s konfliktními situacemi. Jak zvládnout konflikt v kolektivu nebo mezi jednotlivci. Dá se z něj vytěžit ve prospěch všech?
16.9.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro manažery
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s nimi správně komunikovat a motivovat je k vyšším výkonům. Tento kurz vám ukáže, jak se vyhnout…
18.9.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro manažery
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s nimi správně komunikovat a motivovat je k vyšším výkonům. Tento kurz vám ukáže, jak se vyhnout…
23.9.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
1 2 3 4 ... 10 11 12