Mobbing a Bossing

Pořadatel kurzu:
Mgr. Soňa Nedomová

Popis kurzu:
Program:

• Úvod do problematiky
• Kořeny a formy agrese
• Specifika mobbingu a bossingu v příkladech
• Mechanismus a řešení konfliktů
• Role managementu
• Cvičení

Nabyté znalosti a dovednosti:
Naučíte se jak odolávat tlaku okolí a více důvěřovat sám sobě. Naučíte se jak dosáhnout svého bez destruktivního konfliktu a jak rozeznat manipulaci a šikanování.

Mobbing a Bossing
Na dotaz
Prezenční
Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Praktický telemarketing
Určeno pro: Kurz je určen telefonním operátorům call center, pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu a všem, kteří…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Profesionální komunikace ve službách
Program: • Kompetenční model (soubor jasně daného pozorovatelného chování poskytovatelů služeb), který vychází z cílů, strategie a originality poskytovaných služeb. • Verbální komunikace, včetně profesionální etikety. • Neverbální komunikace,…
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová
Klíč k úspěšné komunikaci nejen před kamerou aneb jak efektivně…
MOTTO: "Jakmile člověk vstoupí na "scénu", všechno selhává, včetně těch nejzákladnějších a nejprostších úkonů. Proto se na "ní" musíme znovu učit mluvit, sedět, chodit, pohybovat se. Musíme se učit dívat se a vidět, poslouchat a slyšet". Mediálně…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.