Klíč k úspěšné komunikaci nejen před kamerou aneb jak efektivně překonávat komunikační překážky - 2denní

Pořadatel kurzu:
TSM, spol. s r. o.

Popis kurzu:
MOTTO: "Jakmile člověk vstoupí na "scénu", všechno selhává, včetně těch nejzákladnějších a nejprostších úkonů. Proto se na "ní" musíme znovu učit mluvit, sedět, chodit, pohybovat se. Musíme se učit dívat se a vidět, poslouchat a slyšet".
Mediálně známá moderátorka, redaktorka a scénáristka, zkušená i v komunální politice jako starostka, vás odborně a přitom srozumitelně provede všemi úskalími a principy správné komunikace a to nejen na veřejnosti či v médiích, ale i v pracovním procesu a všude tam, kde komunikace hraje důležitou roli každodenního života.
Mimo jiné získáte rady a zkušenosti, jak se připravit na komunikaci s médii, jak předstoupit před publikum a vyjádřit své myšlenky, jak si osvojit návyky pro práci s trémou a hlasem. Naučíte se i pohotově a přesvědčivě reagovat na nečekané situace a získáte další praktické rady, včetně základů rétoriky.
Seminář je určen všem posluchačům bez rozdílu věku a vzdělání (je veden odborně a zároveň individuálně i srozumitelně) tak, aby si každý odnesl vše důležité, co potřebuje k získání jistoty i úspěchu nejen v zaměstnání, ale také v osobním životě.
Protože - komunikace představuje obrovský nástroj, který je nutné umět efektivně využívat. Když jí porozumíme, může změnit osobní pohled na svět i pohled, kterým svět pohlíží na nás…
Protože - mluvíme-li, musí být naše řeč lepší než-li by bylo naše mlčení.
Klíč k úspěšné komunikaci nejen před kamerou aneb jak efektivně překonávat komunikační překážky - 2denní
Na dotaz
Brno
Prezenční
Cena
5 990 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Asertivita – náročné situace – neříkejte ano, když chcete říci ne
Seminář je určen pro: pracovníky ve státní správě, personalisty, vedoucí pracovníky, manažery a všechny, kteří mají potřebu se sebevzdělávat a asertivně komunikovat a chtějí se lépe prosadit v pracovním i soukromém životě. Cíl: rozšířit si…
29.4.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Rozvoj, motivace a inspirace zaměstnanců
Existují dva způsoby, jak můžete ovlivnit lidské chování. Člověka můžete přinutit, aby udělal to co chcete nebo ho můžete inspirovat. Ti, kteří dokážou inspirovat, dávají lidem důvěru, pocit smyslu a sounáležitosti, pomáhají lidem růst a dosáhnout…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Profesionální komunikace ve službách
Program: • Kompetenční model (soubor jasně daného pozorovatelného chování poskytovatelů služeb), který vychází z cílů, strategie a originality poskytovaných služeb. • Verbální komunikace, včetně profesionální etikety. • Neverbální komunikace,…
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová