Náročné komunikační situace a řešení konfliktů

Pořadatel kurzu:
JCMM, z. s. p. o.

Popis kurzu:
Co lze považovat za náročnou komunikační situaci? Jak konflikt ještě nevyhrotit? Je možné se nachystat na rozhovor, ve kterém hrozí konflikt? Je pro Vás v komunikaci s druhými lidmi něco náročného? Díky kurzu se dozvíte odpovědi na tyto a mnoho dalších otázek. Osvojíte si konkrétní způsoby a fráze, díky kterým se vyhnete hrozícímu konfliktu.

Cíle kurzu:

- účastníci se seznámí s různými typy náročných komunikačních situací

- představíme si možnosti, jak předejít vzniku konfliktu a jak je řešit, pokud již nastanou


Obsah kurzu:

- teoretický úvod do komunikace, konfliktu a zvládání konfliktů (nedorozumění, komunikační šumy, poziční a zájmová rovina konfliktu)

- praktický trénink předcházení a zvládání konfliktních situací

- zvládání emocí svých i druhého člověka v náročné komunikační situaci

- konstruktivní kritika - jak ji dávat i přijímat.


Pro další informace o kurzu a možnostech realizace se neváhejte obrátit na Pavlu Frňkovou na e-mail: pavla.frnkova@jcmm.cz.

Těšíme se na Vaši zprávu.
Náročné komunikační situace a řešení konfliktů
Na dotaz
Prezenční
Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Time management

Asertivní komunikace
Umět asertivně komunikovat svoje názory a myšlenky je dobrý základ výbavy každého manažera. Díky asertivní komunikaci se můžete vyhnout hrozbě konfliktu s druhými lidmi a rozhovor nepřekračuje hranice nebo práva druhého člověka. Cíle kurzu: - …
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.
Motivačně hodnotící rozhovory
Kurz je zaměřen na vedení motivačních a hodnotících pohovorů se zaměstnanci školy. V úvodu kurzu se ponoříme do problematiky stanovení cíle rozhovoru a jeho následné struktury s ohledem na dosažení cílů. Přínosem pro Vás budou příklady konkrétních…
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.
Individuální a týmový koučink pro manažery
Koučování je nástroj rozvoje potenciálu koučovaného a přispívá k realizaci cílů a k rozvoji organizací. Koučování je partnerství v tvořivém procesu, který provokuje myšlení a inspiruje klienta k maximalizaci osobního a profesního potenciálu. …
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Vedení, komunikace a motivace lidí - pro manažery
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s nimi správně komunikovat a motivovat je k vyšším výkonům. Tento kurz vám ukáže, jak se…
23.9.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Asertivita v praxi
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a prosazovat zájmy své, svého týmu, zlepšit své vztahy s druhými lidmi, naučit se lépe čelit…
11.11.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK
Jak využít improvizační techniky v komunikaci
Zážitkový workshop účastníky obeznámí se základními technikami improvizace, které lze využít v situacích běžného života, nebo v praxi sociálního pracovníka.
18.11.2025
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Osobní rozvoj a asertivita

Zvládání vlastních emocí při práci v pomáhajících profesích s…
V semináři se účastníci seznámí s tím, jaká je role a základní místo emocí v životě člověka, dále poznají základy všímavosti a možnosti, jak s emocemi v každodenním v pracovním i osobním životě pracovat
Od 30.10.2025 (+1 další)
Centrum sociálního a zdravotnického…
Mistrovství času: získejte čas na to, co opravdu chcete
Nestíháte? Chcete získat nové dovednosti potřebné pro plánování práce a vlastního času? Na akreditovaném kurzu vás naučíme, jak prakticky pracovat s plánováním a stanovením cílů.
16.9.2025
Diecézní charita Brno
Individuální mandalový diagnostický test - ONLINE
Jako jediné centrum v naší republice nabízíme mandalový diagnostický test. Nově také on-line! Zjistěte, jestli už jste ten rozchod opravdu zpracovali, jestli máte dobrý přístup ke své životní energii nebo kde pořád děláte chybu. Proč se vám některé…
Na dotaz
Centrum Mandala z. s.