Akviziční telefonování - sjednání schůzky po telefonu

Popis kurzu:
Telefonujete stávajícím nebo potenciálním klientům/obchodním partnerům a sjednáváte s nimi schůzky po telefonu? Je součástí Vaší práce akvizice nových klientů/obchodních partnerů? Na tomto semináři získáte osvědčený postup pro sjednání schůzky po telefonu a zvyšování vlastní úspěšnosti prostřednictvím zdolávání námitek, požadavků či odmítnutí ze strany klienta/obchodního partnera. Na reálných telefonátech budete trénovat akviziční telefonování, ověříte si efektivnost trénovaného postupu a získáte individuální zpětnou vazbu k výkonu. Seminář je určen pro: • obchodní zástupce a specialisty obchodu • pracovníky call center • klientské pracovníky bank a finančních institucí • všechny, jejichž práce zahrnuje akvizice a sjednávání schůzek po telefonu Program semináře: • management budoucího klienta • akviziční plán aneb „znáte svoje čísla?“ • proces přeměny potenciálního klienta na klienta/obchodního partnera • telefonické sjednání schůzky v systému akvizice • pravidla pro zvýšení úspěšnosti prvního telefonického kontaktu • algoritmus akvizičního telefonátu (osvědčený postup pro dohodnutí schůzky) • „předehřívání“ telefonátu a jeho význam • překonávání námitek a negativních (vyhýbavých) odpovědí, reakce na nejčastější námitky • trénink sjednání schůzky telefonem, diskuse, zpětná vazba
Akviziční telefonování - sjednání schůzky po telefonu
Na dotaz
Brno
Prezenční
Cena
2 100 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Asertivní komunikace
Asertivita je schopnost prosadit svůj názor, avšak ne na úkor druhých. V průběhu semináře se dozvíte PROČ je z psychologického hlediska, tak těžké říct NE! Zaměříme se na vzorce myšlení, které nám v tom brání. Seznámíte se s tím, CO to asertivita je…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Klíč k úspěšné komunikaci nejen před kamerou aneb jak efektivně…
MOTTO: "Jakmile člověk vstoupí na "scénu", všechno selhává, včetně těch nejzákladnějších a nejprostších úkonů. Proto se na "ní" musíme znovu učit mluvit, sedět, chodit, pohybovat se. Musíme se učit dívat se a vidět, poslouchat a slyšet". Mediálně…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Asertivita – náročné situace – neříkejte ano, když chcete říci ne
Pasivní, agresivní a asertivní projevy těla. Základní asertivní dovednosti zaměstnance. Interaktivní program, jehož součástí je individuální a skupinová práce, praktické ukázky, hlavní zásady a pojetí asertivních postupů. Nácvik asertivního…
10.11.2022
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…