Kritika a zvládání konfliktů <br />Jak uspět v kritice a efektivně kritizovat

Popis kurzu:
Jsme připraveni přijmout kritiku?
Umíme věcně kritizovat?
Uspějme v konfliktu.
Účastníci kurzu se seznámí s pojetím konfliktu a jeho zvládáním jako formy krizové komunikační situace.
Naučí se techniky zvládání konfliktních situací, udržení pozice.
Obsah semináře:
- Konflikt.
- Druhy konfliktů.
- Pojem „vystupňování konfliktu“ jako automatický mechanismus.
- Techniky zvládání konfliktu v situacích, kdy je člověk přímým účastníkem konfliktu, nebo „jen“ vnější silou, která do konfliktu zasahuje.
Diskuse, dotazy.

Kritika a zvládání konfliktů <br />Jak uspět v kritice a efektivně kritizovat
3.12.2025
Prezenční
Cena
2 700 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Personalistika - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s…
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se…
3.3.2026 - 9.4.2026
Orange Academy s.r.o.
Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě s důrazem…
Seminář je určen: vedoucím zaměstnancům, oddělení PaM, personalistům, mzdovým účetním příspěvkových organizací, samosprávy a částečně i zaměstnanců státní správy.Obsah semináře:? Obecné principy odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a…
17.12.2025
Ing. Lenka DUFKOVÁ
Vnitřní předpisy zaměstnavatele (pracovní řád a vnitropodnikové…
Cílem semináře je seznámení zaměstnavatelů a personalistů s koncepcí vnitřních předpisů. Vše doplněno o praktické příklady a prostor pro praktické dotazy účastníků! Seminář je určen pro účastníky na pozici zaměstnance i zaměstnavatele, začátečníky i…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Psychohygiena jako prevence syndromu vyhoření - online kurz
Obsah vzdělávacího programu: Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika  1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu 2) hodnoty a motivace jako ukazatel kvality profesního života 3) vyhoření jako důsledek nerovnováhy mezi ideály a…
15.12.2025
Mgr. Marie VINKLEROVÁ DiS.
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům praktické…
21.11.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Úspěšná komunikace, jak ji neznáte
Máte pocit, že už jste vyzkoušeli všechno a přesto se vám nedaří vést úspěšně jednání s klienty, kolegy, nebo vašimi partnery? Zdá se vám, že lidé někdy používají stejný jazyk jako vy, ale hovoří úplně jinou řečí? Jak snadno přesvědčit ostatní, aby…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.