Seminář pro asistentky a sekretářky - zlepšení komunikačních dovedností a profesionálního servisu

Pořadatel kurzu:
PhDr. Antonín BRYKS

Popis kurzu:
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které

chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a

profesionálního servisu. Pod vedením odborníka na psychologii,

komunikaci a gastronomii se účastníci naučí:



Základy efektivní komunikace – jak správně komunikovat, prezentovat se, oblékat, a jak řešit náročné situace.

Profesionální etiketa – zásady správného chování v pracovním prostředí, společenská konverzace, oblékání a etické jednání.

Techniky zvládání konfliktů – jak diplomaticky řešit konfliktní situace, zvládat „trapasy“ a budovat pozitivní vztahy.

Základy obsluhy – jak správně podávat nápoje a pokrmy, jak připravit stůl a jaký inventář používat.

Psychologické

aspekty v komunikaci – identifikace motivací a diagnostika

zákazníka/klienta, techniky pro zlepšení vzorců komunikace.



Součástí semináře je také praktický výklad o správné obsluze, kde se účastníci seznámí s technologickými postupy při přípravě občerstvení a podávání pokrmů a nápojů.Na semináři se účastníci seznámí s těmito tématy:



    Jak komunikovat, prezentovat se a správně se oblékat.

    Jak vyřešit konfliktní a náročné situace.

    Jak efektivně telefonovat a zvládat sociální situace.

    Jak podávat nápoje a pokrmy s ohledem na profesionální standardy.



Program semináře zahrnuje diskuse a prostor pro dotazy.
Seminář pro asistentky a sekretářky - zlepšení komunikačních dovedností a profesionálního servisu
12.11.2025
Prezenční
Cena
2 700 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Sebevědomí a jeho využití v práci
Všichni můžeme žít spokojený život a dosáhnout svých životních cílů. Na naší cestě se nám někdy objeví překážky, které musíme překonat. Jaké jsou to vlastně překážky? Obvykle zjistíme, že největší brzdou k dosažení našich životních cílů, jsme to my…
18.11.2025
Mgr. Helena MACKOVÁ
Kritika a zvládání konfliktů <br />Jak uspět v kritice a…
Jsme připraveni přijmout kritiku? Umíme věcně kritizovat? Uspějme v konfliktu. Účastníci kurzu se seznámí s pojetím konfliktu a jeho zvládáním jako formy krizové komunikační situace. Naučí se techniky zvládání konfliktních situací, udržení…
3.12.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK
Spisová a archivní služba
Spisová a archivní služba s přihlédnutím k eIDAS a GDPR – aktuálně. Seminář je určen veřejnoprávním a soukromoprávním původcům, kteří řeší otázku, jak prakticky zajistit nakládání s dokumenty v listinné i digitální podobě v souladu s archivní…
20.11.2025
Mgr. Hana BRZOBOHATÁ

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům praktické…
21.11.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Seminář o efektivní komunikaci a psychologii jednání - umění…
Tento seminář je určen každému, kdo chce zlepšit své komunikační dovednosti v osobním i pracovním životě, včetně jednání s klienty a zákazníky. Účastníci se naučí praktické techniky pro zlepšení komunikace a sebepoznání, identifikují své silné a…
5.11.2025
PhDr. Antonín BRYKS
Vystupování zaměstnance při práci s klientem, zákazníkem,…
Významný prvek při práci s klientem, zákazníkem či občanem, a je jedno zda na úřadě nebo ve společnosti, je vystupování zaměstnance, úředníka. Forma jednání se zákazníkem (občanem v rámci úřadu) je často mnohem důležitější než vlastní obsah. V…
22.8.2025
Mgr. Dušan ZOUHAR