Jak asertivně zvládnout náročnou komunikaci na pracovišti

Pořadatel kurzu:
Diecézní charita Brno

Anotace:
Máte tendenci vyhýbat se konfliktům a obtížným situacím při jednání s klienty, kolegy, šéfem? Stává se vám, že odsouhlasíte pro vás nevýhodné návrhy, jen abyste si někoho nerozhněvali, aby nebyla hádka a dusno? Potom je tento kurz ideální pro vás.

Popis kurzu:
Jednotlivá témata:
Význam a přínos asertivity v každodenním využití při práci s klienty v sociálních službách, při komunikaci s kolegy. Asertivní postoj a nastavení.
Teoretický základ technik, práce s kritikou, asertivní ne, žádost o laskavost a další.
Práce s odmítnutím. Já a moje zájmy, potřeby.
Jak asertivně říci NE, když někdo vytváří nátlak.
Jak si asertivně poradit s kritikou.
Jak prosazovat oprávněné požadavky.
Jak asertivně přijímat a dávat komplimenty.
Jak asertivně ukončovat nežádoucí rozhovory.
Korektně sebeprosazující chování vůči kolegům, klientům
Zvládání hněvu, agresivity, nátlaku a manipulace asertivními technikami
Asertivita v profesionálních vztazích při předávání informací, sebeprosazování, vyjadřování pozitivních i negativních pocitů, navázání a udržování pracovních rozhovoru.
Zvládání různých typů problémových situací s použitím asertivních technik dle požadavků pracovníků a pracovních situací.
Procvičení situací, nácvik ocenění, odmítnutí požadavků.
Podávání zpětné vazby jako pokusu o změnu chování podřízeného žádoucím způsobem

Nabyté znalosti a dovednosti:
Naučíte se komunikovat rovnocenně, prosazovat své vlastní potřeby a lépe odolávat tlaku okolí. Posílíte si dovednost otevřené komunikace, v níž vyjadřujete své potřeby, uvědomujete si své vlastní zájmy a přestanete se bát konfliktů. Lektorka: Mgr. Martina Havlíková

Jak asertivně zvládnout náročnou komunikaci na pracovišti
9.12.2025
Brno
Prezenční
informace Cena
2 640 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Rozvoj osobnosti
Seminář je určen všem, kteří se chtějí o sobě i druhých dozvědět více a naučit se, jak lépe využívat svůj potenciál a možnosti. Nabízí množství impulzů k osobnímu rozvoji. Účastníci se učí poznávat svá nadání a schopnosti, posilovat svoji sebeúctu a…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Kritika a zvládání konfliktů <br />Jak uspět v kritice a…
Jsme připraveni přijmout kritiku? Umíme věcně kritizovat? Uspějme v konfliktu. Účastníci kurzu se seznámí s pojetím konfliktu a jeho zvládáním jako formy krizové komunikační situace. Naučí se techniky zvládání konfliktních situací, udržení pozice.…
3.12.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK
Pokročilé obchodní dovednosti - typologie klienta
Seminář je určen obchodním zástupcům, sales manažerům, vedoucím prodejních týmů a dále všem, kteří absolvovali již nějaký kurz PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ nebo mají již zkušenosti z prodejem. Cíle školení: - Prohloubit osvojené principy profesionálního…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Osobní rozvoj a asertivita

První pomoc pro duši - psychická stabilizace člověka v…
Při práci v sociálních službách se pracovníci často setkávají s klienty, kteří prožívají akutní náročnou životní situaci spojenou s krizí nebo existencionální nejistotou, ve které se nedokáží zorientovat a jsou vystaveni velkému tlaku. Ten v nich…
15.12.2025
Centrum sociálního a zdravotnického…
Sebeobrana žen: prevence a základní techniky beze zbraně
Získejte kontrolu nad svou bezpečností! Tento kurz je navržen speciálně pro ženy, které chtějí zvýšit svou sebeobranu a naučit se, jak předcházet nebezpečným situacím a bránit se v případě potřeby. Prevence je klíčem k bezpečí, a proto se v kurzu…
7.2.2026
Masarykova univerzita, Fakulta sportovních…
Asertivita – náročné situace – neříkejte ano, když chcete říci ne
Seminář je určen pro: pracovníky ve státní správě, personalisty, vedoucí pracovníky, manažery a všechny, kteří mají potřebu se sebevzdělávat a asertivně komunikovat a chtějí se lépe prosadit v pracovním i soukromém životě. Cíl: rozšířit si…
9.12.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Ostatní

Koučovací přístup pro managery
Neuděláme z Vás kouče, ale ukážeme Vám možnosti, jak integrovat koučovací přístup do vlastního stylu vedení zaměstnanců. Koučovacím přístupem můžete zvýšit potenciál a výkon svého týmu. Kurz je vhodný pro managery, vedoucí pracovníky, koordinátory…
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.
Cesta mandaly online
Je mnoho způsobů, jak najít tu správnou cestu, a právě mandala je jednou z nich. Projděte svět mandal a jak je využít praxi.
Na dotaz
Centrum Mandala z. s.
Vedení porad
Co je smyslem porady ve Vaší organizaci? Jak zapojit všechny účastníky? Jak nebýt z porady vyšťavený/á předem? Máte pocit, že jediný/á aktivní na poradě jste Vy a ostatní jen pasivně koukají? Dějí se Vám na poradě zvláštní věci? Pokud máte ze…
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.