Zavádění změn v organizaci

Pořadatel kurzu:
JCMM, z. s. p. o.

Popis kurzu:
Změna je konstantní. Jako lídr byste měl/a být schopný/á změny v organizaci efektivně prosazovat a zavádět, pokud to situace vyžaduje, tak i pomoct svým zaměstnancům změny zvládnout.

Cíle kurzu:

- seznámit se s různými koncepty procesu řízení změn

- prakticky si vyzkoušet a osvojit si principy PDCA cyklu

- získat tipy pro efektivní komunikaci, sebemotivaci a motivaci zaměstnanců při zavádění změn v organizaci


Obsah kurzu:

- manažerská intervize - sdílení vlastní zkušenosti

- komunikace při řízení změn, PDCA cyklus a JO-JO efekt, proces změny

- motivace sebe a zaměstnanců k zavádění změny

- modelování procesu změny


Pro podrobné informace o možnostech realizace kurzu se obracejte na Pavlu Frňkovou na e-mail: pavla.frnkova@jcmm.cz. Těšíme se na Vaši zprávu.
Zavádění změn v organizaci
Na dotaz
Prezenční
Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Time management

Osobní pohoda - jak si zlepšit náladu a být duševně fit
Kurz se zaměřuje na oblast psychohygieny všedního dne s cílem více prozkoumat a pochopit svou vlastní osobnost a naučit se ji respektovat, nikoliv popírat.
24.2.2026
Diecézní charita Brno
Zvládání emocí a konfliktů
Emoce nám umí pěkně zavařit a taky mohou být vyčerpávající. Být jejich pánem se dá naučit. Předcházení, rozpoznání a práce s konfliktními situacemi. Jak zvládnout konflikt v kolektivu nebo mezi jednotlivci. Dá se z něj vytěžit ve prospěch všech?
24.2.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Náročné komunikační situace a řešení konfliktů
Co lze považovat za náročnou komunikační situaci? Jak konflikt ještě nevyhrotit? Je možné se nachystat na rozhovor, ve kterém hrozí konflikt? Je pro Vás v komunikaci s druhými lidmi něco náročného? Díky kurzu se dozvíte odpovědi na tyto a mnoho…
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Osobní pohoda - jak si zlepšit náladu a být duševně fit
Kurz se zaměřuje na oblast psychohygieny všedního dne s cílem více prozkoumat a pochopit svou vlastní osobnost a naučit se ji respektovat, nikoliv popírat.
24.2.2026
Diecézní charita Brno
Praktický telemarketing
Určeno pro: Kurz je určen telefonním operátorům call center, pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu a všem, kteří…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům praktické…
16.12.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Osobní rozvoj a asertivita

Syndrom vyhoření
Že je lepší shořet než vyhasínat? Určitě nedoporučíme ani jeden extrém. Syndromu vyhoření můžete úspěšně předejít nebo ho včas zaregistrovat, když víte, jaké má podoby. Cíle kurzu: - seznámit se s fázemi a průběhem syndromu vyhoření - jak…
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.
Zvládání emocí a konfliktů
Emoce nám umí pěkně zavařit a taky mohou být vyčerpávající. Být jejich pánem se dá naučit. Předcházení, rozpoznání a práce s konfliktními situacemi. Jak zvládnout konflikt v kolektivu nebo mezi jednotlivci. Dá se z něj vytěžit ve prospěch všech?
23.4.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Zátěž a stres – jak účinně zvládnout stresové situace a předejít…
Získané dovednosti lze uplatnit nejen v rámci úřadů a organizací, ale lze je využít i k celkovému rozvoji osobnosti účastníka vzdělávacího programu.
12.3.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Ostatní

Individuální a týmový koučink pro manažery
Koučování je nástroj rozvoje potenciálu koučovaného a přispívá k realizaci cílů a k rozvoji organizací. Koučování je partnerství v tvořivém procesu, který provokuje myšlení a inspiruje klienta k maximalizaci osobního a profesního potenciálu. …
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.
Hygienické minimum pro provozovatelea pracovníky pracující v…
Seminář je určen pro osoby pracující v oblasti stravovacích služeb, při výrobě a prodeji potravin. Cílem kurzu je seznámení se s požadavky v oblasti provozování stravovacích služeb, prodeje a výroby potravin dle platné české a evropské legislativy,…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Koučovací přístup pro managery
Neuděláme z Vás kouče, ale ukážeme Vám možnosti, jak integrovat koučovací přístup do vlastního stylu vedení zaměstnanců. Koučovacím přístupem můžete zvýšit potenciál a výkon svého týmu. Kurz je vhodný pro managery, vedoucí pracovníky, koordinátory…
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.