Komunikace s problematickým klientem

Pořadatel kurzu:
Mgr. Helena MACKOVÁ

Popis kurzu:
Komunikace je
velkou součástí našeho života a dost významně se podílí na naší kvalitě života,
protože ovlivňuje naše vztahy a interakci s druhými, ať již jde o vztahy
osobní nebo pracovní.
Každé jednání je jiné, vždy v jednání však
uplatňujeme určité vzorce, které vedou k úspěšnému zakončení. Cílem
workshopu je objasnit a uvědomit si vzorce jednání, které vedou k
úspěšnému jednávání v každodenním životě, zejména s problematickým
klientem.
Zároveň tyto vzorce jednání naroubovat na naše osobní nastavení. Kurz je
veden
tak, aby co nejjednodušším způsobem posluchačům kurzu ukázal cestu a
návod, jak
lépe a účinněji ve svých každodenních interakcích jednat, zejména
v těch,
které jsou složitější a také to nacvičit. Budeme probírat, kdo je
problematický klient, jak jej poznáme, proč to tak je, co je za tím a
hlavně - co s tím. A ještě se u toho i nasmějeme.
Komunikace s problematickým klientem
16.9.2025
Prezenční
Cena
2 900 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Flexibilní novela zákoníku práce 2025 (omezený počet účastníků)
Zákoník práce prošel v posledních letech zásadními změnami, které mají přímý dopad na každodenní praxi personalistů. Po valorizační novele, účinné od srpna 2024, přichází další vlna úprav v podobě flexibilní novely, jejíž účinnost se očekává od…
29.7.2025
JUDr. Irena VALÍČKOVÁ, MBA a JUDr. Adam…
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům praktické…
21.11.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Základy začínajícího personalisty a novelizace 2024 a 2025 -…
Seminář je určen pro začínající personalisty, kteří nastupují na svou novou pracovní pozici HR. Cílem semináře je blíže účastníky seznámit se základy, které by měl každý zaměstnanec personálního oddělení ovládat a osvojit si základní praktické…
11.6.2025
JUDr. Irena VALÍČKOVÁ, MBA a JUDr. Adam…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Práce s krizí v životě člověka
Kurz zahrnuje základní pohled na teorii krize. Seznamuje s různými pohledy na krizi dle kontextu nazírání, dále se zaměřuje na různé příčiny krize a na možnosti poskytování odborné pomoci při krizi v životě člověka. Teoretické základy pak budou…
Na dotaz
Sovia
Zpětnou vazbou k podpoře vztahů na pracovišti - 8 hodin
Obsahem kurzu je vymezení pojmů spojených se zpětnou vazbou, a to rozvojovou i pozitivní a téma psané komunikace. Součástí je i perspektiva toho, kdo zpětnou vazbu dostává. Kurz seznamuje s technikou dávání zpětné vazby a směřuje k jejímu…
Na dotaz
TAKTEM z.ú.
Aplikovaná krizová intervence - práce s klienty se…
Akreditovaný kurz se věnuje problematice suicidálního chování, jeho příčinám, průběhu, možnostem detektovat varovné signály. Zaměřuje se na odhalení falešných představ o sebevraždách, na zpracování vztahu pracovníka k nim, reflexi tématu smrti a…
4.11.2025
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Praktický telemarketing
Určeno pro: Kurz je určen telefonním operátorům call center, pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu a všem, kteří…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Psychohygiena jako prevence syndromu vyhoření - online kurz
Obsah vzdělávacího programu: Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika  1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu 2) hodnoty a motivace jako ukazatel kvality profesního života 3) vyhoření jako důsledek nerovnováhy mezi ideály a…
6.10.2025
Mgr. Marie VINKLEROVÁ DiS.
Psychohygiena jako prevence syndromu vyhoření - online kurz
Obsah vzdělávacího programu: Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika  1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu 2) hodnoty a motivace jako ukazatel kvality profesního života 3) vyhoření jako důsledek nerovnováhy mezi ideály a…
10.9.2025
Mgr. Marie VINKLEROVÁ DiS.