Já a můj náročný klient - 8 hodin

Pořadatel kurzu:
TAKTEM z.ú.

Podkategorie:
Sociální péče » Ostatní

Anotace:
V průběhu workshopu se budeme zabývat vztahem pracovníka a klienta, jejich komunikací a postoji pracovníka ke klientovi i k sobě samotnému. Seznámíme se s jednotlivými komunikačními technikami (techniky aktivního naslouchání, já výrok, zpětná vazba) a budeme tyto techniky procvičovat. Seznámíme se s potřebami klientů a s technikou přerámování, která s potřebami klientů cíleně pracuje. Budeme zkoumat a reflektovat hranice mezi námi a klienty, hranice naší profesní odpovědnosti, postoje ke klientům i vůči sobě. Budeme se věnovat také našim zdrojům a tomu, jak je můžeme v naší práci využít.

Popis kurzu:
na objednání, dle dohody, info na https://taktem.cz/vzdelavani/

Nabyté znalosti a dovednosti:
komunikace, rozhovor, práce s klientem

Já a můj náročný klient - 8 hodin
Na dotaz
Prezenční
informace Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Základy krizové intervence I.
Krizová intervence se zaměřuje na okamžitou pomoc při zvládání náročných životních situací, které pro nás představují nadlimitní psychickou zátěž (např. nevěra partnera, úmrtí v rodině, sebevražedné myšlenky, nehody a katastrofy) a jsou zahlcující…
Od 19.1.2026 (+4 další)
CETERAS s.r.o.
Zbav se bolesti - patologické pohybové stereotypy pracovníků…
Trápí vás bolavé tělo a záda kvůli práci v pomáhající profesi? Tento kurz vás naučí, jak s tělem pracovat, aby po náročném práci bolelo co nejméně. Zjistíte, jaké je správné držení těla a naučíte se užitečné cviky i uvolňovací techniky. To vše…
13.2.2026
Diecézní charita Brno
Public relations sociální služby
Mít dobré vztahy s veřejností je pro sociální službu jedna ze zásadních podmínek dlouhodobé existence. Dobře prezentovat a tlumočit práci a poslání služby je úkolem každého vedoucího a sociální pracovníka. V kurzu zjistíte, jak prezentovat sociální…
Na dotaz
Sovia