Práce s krizí v životě člověka

Pořadatel kurzu:
Sovia

Anotace:
Kurz zahrnuje základní pohled na teorii krize. Seznamuje s různými pohledy na krizi dle kontextu nazírání, dále se zaměřuje na různé příčiny krize a na možnosti poskytování odborné pomoci při krizi v životě člověka. Teoretické základy pak budou demonstrovány na kazuistikách a velká část programu bude věnována modelovým situacím, které budou s účastníky reflektovány.

Popis kurzu:
Bližší informace o kurzu najdete na webu www.sovia.cz. Cena je kalkulována pro kurz na klíč a skupinu 10 účastníků. Jste menší organizace nebo máte jen několik zájemců o stejný kurz? Nevadí, ostatní účastníky do počtu 10 lidí seženeme my.
Práce s krizí v životě člověka
Na dotaz
u Vás v organizaci
Prezenční
informace Cena
1 500 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Aktuální právní úprava systému sociálních dávek – ukončení…
Aktuální právní úprava systému sociálních dávek – ukončení nároků na některé dávky v souvislosti se zákonem o státní sociální podpoře a převod dávek podmíněných zdravotním stavem na ČSSZ.
21.4.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Karty jako koření rozhovoru
Použití karet představuje způsob práce, který pomáhá otevírat nová témata, podporuje kreativitu. Práce s kartami může nastartovat hledání řešení, způsobit “aha” zážitek a akcelerovat poradenský proces, nebo pomoc navázat kontakt s klientem. Kurz je…
28.5.2026
CETERAS s.r.o.
Právní minimum pro sociální pracovníky I.
Kurz se zaměřuje na oblast soukromého práva (smlouvy, bydlení, pracovní právo). Obsahuje rovněž blok zaměřený na práci s právními předpisy, díky kterému si osvojíte vyhledávání relevantních právních informací. Teoretický výklad bude stručný a hlavní…
Na dotaz
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Komunikace s obětí násilných trestných činů - zejména domácího a…
Kurz představuje úvod do komunikace s oběťmi násilných trestných činů, zejména obětí domácího a sexuálního násilí. Na základě zkušeností z mnohaleté praxe pracovnic Persefony s dospělými oběťmi tohoto příkoří budou účastníci kurzu seznámeni se…
Na dotaz
Persefona, z. s.
Stáří na vlastní kůži, přístup k péči o seniory založený na…
Kurz je akreditován MPSV ČR. Je zaměřen na simulaci simulace zrakových, sluchových a pohybových omezení, včetně jemné motoriky při péči o vlastní osobu a především v komunikaci s okolím.
Na dotaz (+6 další)
Centrum sociálního a zdravotnického…
Provázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých
Kurz interaktivně a dialogicky vychází z vyjádřených potřeb, přání a zájmů účastníků, které – v rámci daném časovým rozsahem - dále rozvíjí a zodpovídá multidisciplinární lektorský tým složený ze dvou pracovnic mobilního hospice (sociální pracovnice…
24.1.2026
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Krizové situace při práci s klientem SAS a NZDM
Účelem kurzu je připravit účastníky na krizové situace, které mohou nastat při klientské práci v Sociální službě pro rodiny s dětmi a v Nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež, a to jak v terénní, tak v ambulantní formě služby. Jako příklad těchto…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Základní relaxační techniky
Relaxace znamená tělesné a psychické uvolnění. Prostřednictvím relaxačních technik uvolňujeme svalové napětí a současně dochází také k uvolnění psychického napětí. Oba typy napětí spolu úzce souvisí. Dovednost uvolnit se, relaxovat, je předpokladem…
5.2.2026
CETERAS s.r.o.
Sebeobrana pro pomáhající profese
Jak se bránit, aby obrana byla účinná? A co dělat po skončení incidentu? Jak mohu agresivní jednání klienta zvládnout pomocí komunikačních technik a předejít tak fyzickému napadení? Jak a kdy je potřeba z komunikačních technik přecházet do fyzické…
Na dotaz (+1 další)
CETERAS s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Provázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých
Kurz interaktivně a dialogicky vychází z vyjádřených potřeb, přání a zájmů účastníků, které – v rámci daném časovým rozsahem - dále rozvíjí a zodpovídá multidisciplinární lektorský tým složený ze dvou pracovnic mobilního hospice (sociální pracovnice…
24.1.2026
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…
Základy koučování v sociálních službách
Hlavním cílem dvoudenního kurzu je seznámit účastníky s koučováním a koučovacím přístupem a nabídnout jim tak efektivní techniku uvolňování potenciálu a užitečný komunikační nástroj při řešení problémů. Účastníkům kurz nabídne rozšíření znalostí a…
27.8.2026 - 28.4.2026
CETERAS s.r.o.
Základy krizové intervence 2
Kurz navazuje na kurz Základy krizové intervence 1 a jeho cílem je poskytnout účastníkům další rozšiřující informace o práci se specifickými projevy klienta v krizi a rozšiřuje již získané základní informace. Poskytuje také více prostoru pro…
Od 11.3.2026 (+2 další)
CETERAS s.r.o.