Základní metody tréninku paměti a psychomotoriky v aktivizaci klienta

Anotace:
Metody tréninku paměti i psychmotorická cvičení jsou prezentována s důrazem na praktické využití při aktivizaci klienta.

Popis kurzu:
Kurz je akreditován MPSV ČR pod č. 2017/0036-PC/SP/VP/PP.
Paměťové strategie asociace a vizualizace, techniky na zlepšení koncentrace, akrostikum, metoda LOCI, ...
Procvičení levé a pravé hemisféry, rozvoj pohybových schopností, prostorové orientace, vnímání, aktivity jemné motoriky, jemné koordinační pohyby…
Všechny aktivity tréninku paměti i psychmotorická cvičení jsou prezentována vždy s důrazem na jejich praktické využití při aktivizaci klienta, ale také v osobním rozvoji účastníků.

Nabyté znalosti a dovednosti:
Cílem kurzu je získání přehledu základních metod trénování paměti a psychomotoriky a využití aktivit v běžných životních situacích. Praktické začlenění tréninku paměti do každodenního života.

Základní metody tréninku paměti a psychomotoriky v aktivizaci klienta
Na dotaz
Brno
Prezenční
Cena
1 000 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Krizová intervence v práci s dětmi
Kurz navazuje na kurz Krizová intervence I. a jeho cílem je poskytnout účastníkům doplňující informace týkající se specifik práce s dětským klientem. Seznamuje účastníky s problematikou Syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte (syndrom…
Od 24.2.2025 (+1 další)
CETERAS s.r.o.
Práce s uživateli alkoholu v poradenských a sociálních službách
Kurz se zaměřuje na práci s uživateli alkoholu či závislými osobami v poradenských a sociálních službách, a to včetně těch, které se neprofilují jako adiktologické.
3.4.2025
Diecézní charita Brno
Metody práce s dětmi s poruchou attachmentu
Kurz je postaven na nejnovějších poznatcích z oblasti terapeutické práce s dětmi s poruchou attachmentu a na nových metodách a intervencích, jak pracovat s rodinami a dětmi s takovou narušenou vztahovou vazbou. Lektorka absolvovala v roce 2018 v ČR…
5.5.2025 - 6.5.2025
CETERAS s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Nenásilná komunikace v práci s dětmi a dospívajícími I.
Při výchově a vzdělávání dětí se často dostáváme do situací, kdy chceme jednat s respektem k druhému, ale je pro nás náročné nenechat se unést vlastními emocemi. Ty však mohou komunikaci ještě více znesnadňovat. Jak vyjádřit své pocity a potřeby…
28.3.2025
CETERAS s.r.o.
Základní principy praktické paliativní péče a doprovázení…
Kurz je akreditován MPSV ČR. Tématem kurzu jsou základní principy a specifika paliativní péče - postupy uspokojování tělesných potřeb klienta a komunikace s klientem s důrazem na zlepšení jeho psychického stavu.
4.6.2025 - 4.3.2025
Centrum sociálního a zdravotnického…
Manipulace a lež: jak si s nimi poradit
Při jednání s klienty v nepříznivé sociální situaci se pracovníci často setkávají s manipulací a lhaním ze strany klientů. Toto jejich jednání se podílí na udržování a zhoršování jejich nepříznivé sociální situace. Zvládání tohoto jednání je…
8.4.2025
Diecézní charita Brno