Úvod do nenásilné komunikace

Pořadatel kurzu:
Diecézní charita Brno

Anotace:
Kurz seznamuje účastníky s principy nenásilné komunikace (Nonviolent Communication) a možnostmi jejího využití v každodenních interakcích, zejména při zvládání konfliktních situací s klienty. Toto učení pomáhá proměnit obviňování a souzení na uvědomení si našich lidských potřeb, jejich jasné vyjádření a budování důvěry ve vztazích.

Popis kurzu:
Cílem je prohloubení naladění na sebe i na druhé a změna způsobu, jakým mluvíme a slyšíme sebe i druhé. Kurz je zaměřený na základní pilíře praxe, která usnadňuje jasnou komunikaci, redukuje stres a napomáhá porozumění. Účastníci budou interaktivní formou a na konkrétních situacích procvičovat naladění na sebe (naslouchání sobě), upřímné sebevyjádření a empatické naslouchání. Více do hloubky se zaměříme na upřímné sebevyjádření ve čtyřech krocích. Prozkoumáme, jak srozumitelně sdělit to, co v konkrétní situaci pozorujeme, co cítíme, co potřebujeme a o co žádáme. Účastníci na příkladech uvidí základní rozlišení mezi pozorováním a hodnocením, mezi pocity a myšlenkami, mezi strategiemi a potřebami a mezi rozkazem a prosbou.

Nabyté znalosti a dovednosti:
Co získáte? podporu v praktickém nácviku jazyka porozumění mnohem větší jasnost o dynamice porozumění - co vede k odpojení a co propojuje mocný nástroj pro zvládání a transformaci konfliktů, tak aby mohl být využit jejich tvořivý potenciál jasnost ve vědomí svých pocitů a potřeb Lektor: Mgr. Nela Mátlová

Úvod do nenásilné komunikace
Na dotaz
Brno
Prezenční
objednat Cena
Na dotaz
Úvod do nenásilné komunikace
Na dotaz
Brno
Prezenční
objednat Cena
Na dotaz
Úvod do nenásilné komunikace
Na dotaz
Brno
Prezenční
objednat Cena
Na dotaz
Úvod do nenásilné komunikace
Na dotaz
Brno
Prezenční
objednat Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka
Cílem kurzu je uvést sociálního pracovníka do problematiky předcházení a řešení zadlužení u sociálně ohrožených osob, rozvoj dovedností při řešení rodinných rozpočtů, rodinného finančního plánování a strategií jednání o těchto aspektech se sociálně…
Na dotaz
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…
Osobní pohoda - jak si zlepšit náladu a být duševně fit
Kurz se zaměřuje na oblast psychohygieny všedního dne s cílem více prozkoumat a pochopit svou vlastní osobnost a naučit se ji respektovat, nikoliv popírat.
Na dotaz (+1 další)
Diecézní charita Brno
Zvládání agrese v kontaktu s klientem
Kurz nabízí bezpečné prostředí pro vyjádření vlastní agrese, obeznámení se s vlastními tendencemi k projevům agrese a možnostmi jejich zvládání.
Na dotaz
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Základy vedení asistovaného kontaktu
Cílem kurzu je seznámit profesionály v sociální práci s asistovaným kontaktem, jeho průběhem a způsobem práce. Účastníci se naučí postavit asistovaný kontakt, tak, aby byl bezpečný pro dítě, pracovníka, případně i ostatní účastníky setkání. Naučí se…
11.11.2024
CETERAS s.r.o.
Zvládání agrese – možnosti a limity práce s různými druhy agrese
Účastníci kurzu si osvojí základní dovednosti zvládání agrese u klienta pomocí teoretických znalostí, praktických technik a intervencí, posílí vlastní kompetence a získají důvěru ve vlastní možnosti při řešení konfliktních situací spojených s agresí…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Jak zvládat náročné komunikační situace
Kurz je zaměřen na rozvíjení komunikačních kompetencí sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách.
Na dotaz (+1 další)
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Práce s krizí v životě člověka
Kurz zahrnuje základní pohled na teorii krize. Seznamuje s různými pohledy na krizi dle kontextu nazírání, dále se zaměřuje na různé příčiny krize a na možnosti poskytování odborné pomoci při krizi v životě člověka. Teoretické základy pak budou…
Na dotaz
Sovia
Zadluženost a exekuce v sociální oblasti
Kurz je určen pro pracovníky v sociální oblasti, kteří se zabývají dluhovou problematikou či se věnují poradenství. Cílem kurzu je seznámit účastníky s právními aspekty zadlužení a souvisejících otázek. Výklad bude zaměřen na problematiku soudního…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Dluhové poradenství v sociálních službách
Setkání se zadluženým klientem s sebou nese zvýšenou potřebu znalostí z finanční oblasti. Kurz je prakticky zaměřený, poskytuje informace z běžné praxe a příklady prezentuje na kazuistikách klientů.
Na dotaz
Sovia