Karty jako koření rozhovoru

Pořadatel kurzu:
CETERAS s.r.o.

Anotace:
Použití karet představuje způsob práce, který pomáhá otevírat nová témata, podporuje kreativitu. Práce s kartami může nastartovat hledání řešení, způsobit “aha” zážitek a akcelerovat poradenský proces, nebo pomoc navázat kontakt s klientem. Kurz je postaven na praktických ukázkách práce s různým typem karet – emočních, situačních, emotikonů, klasických hracích karet, karet z různých her – např. Dixit, fotografií apod. Struktura kurzu kopíruje obecnou strukturu rozhovoru (kontaktu) s klienty a nabízí možnosti zapojení práce se obrazovými kartami do jeho struktury – navození raportu, stanovení cílů, mapování kompetencí, řešení daného tématu a v jeho závěru k reflexi, sebereflexi a hodnocení výstupů. Představeny jsou aktivity vhodné pro individuální práci i práci se skupinou.

Popis kurzu:
Obsah kurzu
Základní pravidla a principy bezpečné práce s obrazovým materiálem
Raportové techniky využívající obrazové karty
Definice cíle, mapování zdrojů a práce se škálou s využitím obrazových karet
Využití obrazových karet ve střední části rozhovoru s klientem v rámci práce na jeho zakázce (př. práce s relevantním systémem klienta, situace rozhodování apod.)
Karty v rámci reflexe a závěrečné části rozhovoru

Cílem kurzu je seznámit účastníky s možnostmi, jak efektivně začlenit práci s různými typy obrazových karet do jednotlivých částí rozhovoru s klienty.
Tento jednodenní zážitkový seminář je určený pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách, kteří přicházejí do přímého kontaktu s klienty. Dále pro psychology, pedagogy a pracovníky dalších pomáhajících profesí.
Karty jako koření rozhovoru
4.4.2025
Brno
Prezenční
objednat Cena
2 400 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Zvládání agrese v kontaktu s klientem
Kurz nabízí bezpečné prostředí pro vyjádření vlastní agrese, obeznámení se s vlastními tendencemi k projevům agrese a možnostmi jejich zvládání.
29.5.2025 - 30.5.2025
Diecézní charita Brno
Syndrom vyhoření a základy realaxace
Kurz pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách. Dozvíte se, jak předcházet syndromu vyhoření, jaké jsou možnosti prevence a relaxační techniky k jeho zvládnutí.
Na dotaz
Sovia
Jak lépe komunikovat se seniory
Kurz seznámí účastníky s problematikou komunikace a dalšími interakcemi se seniory. Představí různé postupy pro navázání komunikace se seniory v institucích i v domácím prostředí, a také komunikační bariéry na straně klienta i pracovníka, specifické…
15.5.2025
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Kritika - co přináší a jak na ni reagovat
V tomto akreditovaném kurzu se budeme věnovat kritice, která nás provází v různé podobě celým naším životem a promítá se do vnímání naší vlastní hodnoty. Kritika může přinést celou škálu pocitů, se kterými si ne vždy dokážeme dobře poradit. Způsob,…
12.6.2025
Diecézní charita Brno
Komunikace s obětí násilných trestných činů - zejména domácího a…
Kurz představuje úvod do komunikace s oběťmi násilných trestných činů, zejména obětí domácího a sexuálního násilí. Na základě zkušeností z mnohaleté praxe pracovnic Persefony s dospělými oběťmi tohoto příkoří budou účastníci kurzu seznámeni se…
Na dotaz
Persefona, z. s.
Možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci…
Zahradní terapie je interdisciplinární obor, který se u nás začíná využívat v rámci sociálních služeb, sociálních programů a zařízení. Obsahem kurzu jsou možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci osob se zdravotním a sociálním…
Na dotaz
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Klíč k vyjednávání aneb konečně se domluvíme
Vyjednávání je velkou součástí našeho života. Denně vyjednáváme v zaměstnání se svými kolegy, nadřízenými, podřízenými, dodavateli a zákazníky ohledně cen, smluv, kvality a mnohých dalších věcí. V neposlední řadě také denně vyjednáváme v našich…
23.5.2025
Diecézní charita Brno
Kontrola, hodnocení a zvyšování kvality sociální služby - jak na…
Chcete se připravit na kontrolu vaší sociální služby a mít jistotu, že vše odpovídá vašemu poslání, cílům a zásadám? Přihlaste se na náš kurz. Naučíte se základy výměny informací, plánování a hodnocení. Získáte přehled o tom, jak probíhá kontrola a…
25.4.2025
Diecézní charita Brno
Standardy kvality sociálních služeb aktuálně a v praxi
Kurz se zaměřuje na aktuální dění na poli legislativy v oblasti sociálních služeb a zohledňuje dobrou praxi poskytovatelů sociálních služeb.
22.10.2025
Diecézní charita Brno