Krizová intervence a specifické situace -56 hodin

Pořadatel kurzu:
TAKTEM z.ú.

Anotace:
Výcvik prohlubuje znalosti krizové intervence (KI), a to formy face to face i telefonickou formu. Zaměřuje se hlavně na KI s různými typy klientů a upozorňuje na jejich specifika v rámci práce krizového interventa. Po absolvování výcviků Základy krizové intervence a Krizová intervence a specifické situace bude vystaveno společné osvědčení o absolvování obou výcviků.

Popis kurzu:
56 hodin, navazující výcvik na Základy krizové intervence, možno i skupiny, kdekoliv po dohodě, info na https://taktem.cz/vzdelavani/
Krizová intervence a specifické situace -56 hodin
Na dotaz
Brno nebo po dohodě
Prezenční
objednat Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Kritika - co přináší a jak na ni reagovat
V tomto akreditovaném kurzu se budeme věnovat kritice, která nás provází v různé podobě celým naším životem a promítá se do vnímání naší vlastní hodnoty. Kritika může přinést celou škálu pocitů, se kterými si ne vždy dokážeme dobře poradit. Způsob,…
13.12.2024
Diecézní charita Brno
Klíč k vyjednávání aneb konečně se domluvíme
Vyjednávání je velkou součástí našeho života. Denně vyjednáváme v zaměstnání se svými kolegy, nadřízenými, podřízenými, dodavateli a zákazníky ohledně cen, smluv, kvality a mnohých dalších věcí. V neposlední řadě také denně vyjednáváme v našich…
Na dotaz (+1 další)
Diecézní charita Brno
Zvládání agrese – úvod do práce s klientem s agresivními projevy…
Vzdělávací program je zaměřen na předání informací a poznatků o problematice agrese a agresivních projevů chování. Program si klade za cíl předat účastníkům teoretické a praktické znalosti a dovednosti, posílit kompetence, vlastní důvěru a postoj k…
Na dotaz
Persefona, z. s.