Dávky pomoci v hmotné nouzi

Anotace:
Kurz účastníky seznámí se systémem dávek hmotné nouze v ČR. Lektor objasní základní pojmy, seznámí se 3 typy dávek pomoci v hmotné nouzi - příspěvek na živobytí, doplatek na bydlení, mimořádná okamžitá pomoc. Účastníci se dozvědí, jaké přijmy lze započitat, jaký je princip výpočtu dávek pomoci v hmotné nouzi.

Popis kurzu:
Dozví se praktické rady jak klientovi pomoci ohledně vyplnění žádosti o dávku. V závěru kurzu budou účastnici s lektorem diskutovat kazuistiky z praxe.

Nabyté znalosti a dovednosti:
Jednotlivá témata: systém dávek, zákonná úprava - výklad, úskalí, komplikace, kdo rozhoduje 3 typy dávek pomoci v hmotné nouzi – příspěvek na živobytí, doplatek na bydlení, mimořádná okamžitá pomoc co je částka na živobytí, zvýšení částky živobytí, dietní stravování kdo má nárok na Pomoc v hmotné nouzi-osoba v hmotné nouzi, okruh společně posuzovaných osob výpočet dávky Pomoci v hmotné nouzi - důraz na započitatelné příjmy problematika trvalého pobytu praktické příklady. Lektor: Mgr. Kamil Litvik

Dávky pomoci v hmotné nouzi
7.12.2021
Brno
Prezenční
objednat Cena
1 480 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Praktická asertivita v sociálních službách
Kurz Praktická asertivita v sociáln??ch službách je určen všem pracovníkům v celé oblasti sociální práce. Obsah je zaměřen na maximum praktických příkladů, cvičení pro situace, ve kterých se pracovníci sociálních služeb setkávají s uživateli, s…
13.12.2021 - 14.12.2021
Zřetel, s.r.o.
Dramaterapie
Kurz je vhodný pro ty, kteří dramaterapii při své práci používají nebo se o ni jakkoliv zajímají, avšak i pro ty, kteří o dramaterapii nic nevědí a nebojí se vyzkoušet její techniky sami na sobě. Cílem kurzu je rozvoj vlastních dovedností a…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Komunikace s klientem se specifickým chováním
Vzdělávací program je určen pro pracovníky v celé sociální oblasti, kteří se v každodenní práci s uživateli sociálních služeb dostávají do složitých a stresových situací. Vzdělávací program je svým praktickým obsahem zaměřen na rozvoj konkrétních…
6.12.2021 - 7.12.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Žena a pomáhající profese
Interaktivní seminář se věnuje mimo jiné vývoji postavení žen v naší společnosti a očekáváním, která jsou na ženy pracující v pomáhajících profesích kladena. Každý tematický blok je zahájen nebo ukončen praktickým cvičením k probíranému tématu a…
9.12.2021
Zřetel, s.r.o.
Úvod do problematiky týrání a zneužívání v sociálních službách
Seminář je zaměřen na tématiku násilí, týrání, zneužívání a zanedbávání péče u klientů sociálních služeb, s větším zaměřením na skupinu seniorů, kteří žijí v domácím prostředí, nebo využívají pobytové sociální služby. Účastníci si osvojí základní…
16.12.2021
Zřetel, s.r.o.
Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
Seminář je zaměřen na osvětlení základních témat a způsobů komunikace s osobami romského etnika s důrazem na specifika komunikace mezi pracovníkem a uživatelem služby. Obsahem školení je vymezení sociální komunikace s její verbální a neverbální…
8.12.2021
Zřetel, s.r.o.