Krizové situace při práci s klientem SAS a NZDM

Pořadatel kurzu:
Diecézní charita Brno

Anotace:
Účelem kurzu je připravit účastníky na krizové situace, které mohou nastat při klientské práci v Sociální službě pro rodiny s dětmi a v Nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež, a to jak v terénní, tak v ambulantní formě služby. Jako příklad těchto situací můžeme uvést následující: klient hovoří o sebevraždě; fyzické a slovní napadání pracovníka klientem, práce s klientem, který je ve službě nedobrovolně, klient zažívá něco, co se pracovníka úzce dotýká apod.).

Popis kurzu:
Účastníci budou mít na začátku kurzu možnost představit své situace, na které by se chtěli připravit, nebo kterým by se chtěli věnovat, aby to pro ně bylo užitečné.
Jednotlivá témata:
vydefinování krizových situací relevantních pro účastníky
nalezení a nácvik individuálních nástrojů pro prevenci krizové situace, čelení krizové situaci a zvládnutí dopadů krizové situace
diskuze, zpětná vazba. Lektor: Mgr. Miroslav Juroška

Nabyté znalosti a dovednosti:
Proces učení bude probíhat nácvikem dovedností skrze modelové situací v malých skupinkách (hnízdech), sdílením zkušeností, rozborem kazuistik atd. Vše s podporou teoretického výkladu.

Krizové situace při práci s klientem SAS a NZDM
Na dotaz
Brno
Prezenční
objednat Cena
2 400 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Alternativní a augmentativní komunikace - funkce, nácvik a…
Kurz je určen pro ty pracovníky sociálních služeb, kteří pracují s klienty s obtížemi v komunikaci a s těmi, kteří nemluví. Kurz zdůrazňuje nutnost vytvoření alternativního komunikačního systému s klientem, seznamuje s existujícími komunikačními…
5.9.2025
Diecézní charita Brno
Aktuální trendy v rizikovém chování dětí a mladistvých
Kurz se zaměřuje na aktuální vývoj a nové trendy v oblasti rizikového chování mezi dětmi a mládeží.
Na dotaz
PREV education, s.r.o.
Sociální situace v rodině a jejich řešení z pohledu práva
Tento kurz se zabývá situacemi a událostmi v životě rodin, které mohou způsobit nepříznivou sociální situaci. Seznamuje účastníky se základy praktických postupů řešení těchto situací v rámci sociálních služeb, v souladu s právem. Pracovníci v…
14.10.2025
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Základní relaxační techniky
Relaxace znamená tělesné a psychické uvolnění. Prostřednictvím relaxačních technik uvolňujeme svalové napětí a současně dochází také k uvolnění psychického napětí. Oba typy napětí spolu úzce souvisí. Dovednost uvolnit se, relaxovat, je předpokladem…
12.9.2025
CETERAS s.r.o.
Motivace klienta ke změně v životě
Tento akreditovaný wokrshop je určen pracovníkům, kteří se věnují přímé poradenské práci se svými klienty, a to především dlouhodobějšího charakteru. Je inspirován modelem spolupráce s klientem nazývaným "motivační rozhovory", který je orientovaný…
23.9.2025 - 24.9.2025
Diecézní charita Brno
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách
Kvalifikační (rekvalifikační) kurz pro pracovníky v sociálních službách je akreditovaný v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. a dle vyhlášky č. 505/2006 Sb. Absolvent kurzu může být zaměstnán jako pracovník v sociálních službách a vykonávat přímou…
26.9.2025 - 7.11.2025
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Autogenní trénink
Autogenní trénink je evropskou, tradiční tréninkovou metodou založenou na relaxaci. Stejně jako ostatní relaxační metody vychází z poznatků o vzájemné souvislosti mezi třemi faktory: psychickou tenzí, funkčním stavem vegetativní nervové soustavy a…
18.9.2025
CETERAS s.r.o.
Základy krizové intervence 2
Kurz navazuje na kurz Základy krizové intervence 1 a jeho cílem je poskytnout účastníkům další rozšiřující informace o práci se specifickými projevy klienta v krizi a rozšiřuje již získané základní informace. Poskytuje také více prostoru pro…
Od 30.9.2025 (+2 další)
CETERAS s.r.o.
Využití prvků mindfulness u pracovníků ve školství nebo v…
Kurz provede účastnky základy mindfulness. Krátce bude zmíněna definice mindfulness a neurobiologie související s mindfulness. Hlavní důraz bude kladen na propojení těchto teoretických znalostí s praktickými technikami, které mohou pomoci lépe si…
17.10.2025
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…