Pořadatel kurzu:
CETERAS s.r.o.
Podkategorie:
Vzdělávání
» Další vzdělávání učitelů
Vzdělávání
» Ostatní
Anotace:
Jak se bránit, aby obrana byla účinná? A co dělat po skončení incidentu? Jak mohu agresivní jednání klienta zvládnout pomocí komunikačních technik a předejít tak fyzickému napadení? Jak a kdy je potřeba z komunikačních technik přecházet do fyzické obrany? Co se rozumí pod pojmem sebeobrana a kdy už se jedná o vybočení ze zákonem dané definice nutné obrany?
Kurz nabízí teoretické, právní, ale především praktické minimum ke zvládnutí konfliktních situací, do kterých se mohou dostávat pomáhající profese.
Nabyté znalosti a dovednosti:
Účastníci se seznámí se specifiky a možnými příčinami agresivního jednání a dozví se, jak mohou lépe komunikaci s agresivními klienty zvládat. Získají základní informace a dovednosti o sebeobraně při výkonu poradenské profese.