Základy asertivity

Popis kurzu:
Program: • Úvod • Pasivní, agresivní a asertivní komunikace • Asertivní techniky • Cvičení pro praxi...

Nabyté znalosti a dovednosti:
Posluchači si ujasní pojmy a konfrontují svoje zkušenosti s pocity. Vyzkouší si v praxi asertivní reakce, jako nejúčinnější nástroj na agresivní či pasivní chování či jednání.

Základy asertivity
Na dotaz
Prezenční
Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Psychologie v marketingu a obchodu
Skryté psychologické mechanismy rozhodování zákazníků a jak s nimi pracovat Zamysleli jste se někdy nad tím, proč jste na nějakou nabídku řekli “ano”, i když jste vlastně nechtěli? Z jakého důvodu působí na zákazníky prezentace jedné firmy…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Komunikace s umírajícími a jejich rodinami
Kurz komunikace s umírajícími a jejich rodinami je určen pro ty, kteří se setkávají s nevyléčitelně nemocnými a umírajícími a pro všechny, které toto téma zajímá. Cílem kurzu je, aby profesionál, který doprovází nevyléčitelně nemocného, měl téma…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Jak se stát sebevědomým ve dvou dnech
Obsah kurzu: Neurověda, emoce a tělo – nové postupy Morfické pole – cesta dědičnosti a naše zodpovědnost Jak naše vnitřní orgány reagují na naše emoce a jak naše pocity ovlivňují naše zdraví vlivem na napětí uvnitř těla Proč jsme nesebevědomí –…
Na dotaz
Mendelova univerzita v Brně, Institut…