Základy profesionálního vystupování

Anotace:
Jednáte osobně s klienty? Případně s nimi telefonujete? Potřebujete dobře reprezentovat váš úřad nebo firmu? Pak je tu pro vás kurz Základů profesionálního vystupování.

Popis kurzu:
Profesionální mluva – jak se vyhnout např. zanechání špatného dojmu, nesprávnému pochopení toho, co jsme řekli, ze strany klienta nebo slovní vatě.

Řeč těla – jak si nepokazit profesionální komunikaci např. nevhodnými gesty, chybějícím očním kontaktem nebo nesprávným podáním ruky.

Jak odbourat trému – z komunikace s lidmi a veřejného vystupování, jak využít to dobré na trémě.

Jak pracovat s hlasem, aby nám druzí dobře rozuměli, jak se vyhnout monotónnímu projevu.

Komunikace po telefonu – jak se vyhnout chybám a působit profesionálně i bez osobního setkání.



Poznatky ze všech částí kurzu vychází ze zkušeností mnohokrát ověřených v praxi. Tipy z teoretických částí kurzu si vyzkoušíte v praktických cvičeních.
Základy profesionálního vystupování
28.1.2025
Olomouc
Prezenční
objednat Cena
2 290 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Administrativní pracovník/Asistentka

Čeština není dřina – úřední písemnosti v praxi (nejen pro…
Seminář sestává ze dvou hlavních vzdělávacích předmětů. Součástí jednotlivých vzdělávacích předmětů je diskuse vyplývající z dané problematiky. Pravopisné zásady češtiny včetně doporučení normy ČSN 01 6910: Úprava písemností zpracovaných…
4.3.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Písemná komunikace pro e-shopy, zákaznický servis a reklamační…
Buďte profesionály a naučte se komunikovat s klienty v on-line světě tak, aby každé slovo bylo bumerangem, který Vám přinese více spokojených zákazníků. Co získáte? Stanete se profesionály a naučíte se písemně komunikovat s klienty nejen e-mailem,…
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Zákon o pozemních komunikacích č. 13/1997 Sb., v souvislostech …
Na semináři se budou probírat změny, které nastaly v činnosti silničních správních úřadů od 1. 1. 2024 v důsledku nové úpravy stavebního práva, ale i změny (novinky) další.
3.4.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Management a vedení lidí

Podávání zpětné vazby
Zpětná vazba je v dnešní době velmi ožehavé téma. Nevhodně podaná zpětná vazba zbytečně zvyšuje emoce a může vést ke zhoršení vztahů a snížení pracovního výkonu. Někdy naopak se zpětnou vazbu podávat bojíme a tak se stává, že v naší komunikaci chybí…
3.6.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Vedení a řízení náročných manažerských rozhovorů
Kurz se zabývá vedením náročných manažerských rozhovorů, které se realizují pravidelně v pracovním procesu, mají svá specifika a úskalí. Z vybraných manažerských rozhovorů vysvětluje informativní, výběrový a přijímací rozhovor. Dále zahrnuje veškeré…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Základy profesionálního vystupování
Jednáte osobně s klienty? Případně s nimi telefonujete? Potřebujete dobře reprezentovat váš úřad nebo firmu? Pak je tu pro vás kurz Základů profesionálního vystupování.
18.3.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Ostatní

Zákon o obcích – VELKÁ NOVELA od 01.01.2024 a následující 3…
Cílem semináře je poskytnout komplexní pohled na obec. Zahrnuje nejen rovinu teoretickou z pohledu práva, ale i praktické návody a zkušenosti. Obsah semináře je obohacen související judikaturou českých soudů. Seminář zdůrazňuje zásadní novinky,…
29.5.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Bytové spoluvlastnictví a společenství vlastníků jednotek,…
Odborný program semináře: Návrh novely ustanovení o společenství vlastníků jednotek. Navrhované změny založení a vzniku společenství vlastníků jednotek úpravy prohlášení vlastníka práv a povinností vlastníka přechod dluhů při…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Základy podvojného účetnictví - 3denní
Obsah semináře: Úloha a zásady účetnictví, legislativní rámec. Účty rozvahové a výsledkové. Dlouhodobý majetek. Zásoby. Finanční majetek. Zúčtovací vztahy. Kapitálové účty a dlouhodobé závazky. Náklady a výnosy. Účetní uzávěrka a účetní závěrka.…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Personalistika - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s…
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se…
20.1.2025 - 26.2.2025
Orange Academy s.r.o.
Pracovnělékařské služby a zdravotní péče o zaměstnance aktuálně
Pracovnělékařské služby a související právní předpisy • výklad základních ustanovení souvisejících s poskytováním a zajišťováním pracovnělékařských služeb • doporučené postupy v praxi Pracovnělékařské služby • účel, související práva a povinnosti •…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
DESATERO PRACOVNÍHO POMĚRU – praktické tipy pro personalisty
Cílem semináře je seznámení účastníků s nejčastěji vyskytujícími se problémy v personální oblasti tak, aby se v praxi vyvarovali nejčastěji vyskytujícím se chybám. Obsah semináře vychází z poznatků a praxe lektorů v personální oblasti a při…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.