Anotace: Jednáte osobně s klienty? Případně s nimi telefonujete? Potřebujete dobře reprezentovat váš úřad nebo firmu? Pak je tu pro vás kurz Základů profesionálního vystupování.
Popis kurzu: Profesionální mluva – jak se vyhnout např. zanechání špatného dojmu, nesprávnému pochopení toho, co jsme řekli, ze strany klienta nebo slovní vatě.
Řeč těla – jak si nepokazit profesionální komunikaci např. nevhodnými gesty, chybějícím očním kontaktem nebo nesprávným podáním ruky.
Jak odbourat trému – z komunikace s lidmi a veřejného vystupování, jak využít to dobré na trémě.
Jak pracovat s hlasem, aby nám druzí dobře rozuměli, jak se vyhnout monotónnímu projevu.
Komunikace po telefonu – jak se vyhnout chybám a působit profesionálně i bez osobního setkání.
Poznatky ze všech částí kurzu vychází ze zkušeností mnohokrát ověřených v praxi. Tipy z teoretických částí kurzu si vyzkoušíte v praktických cvičeních.