Písemná komunikace pro e-shopy, zákaznický servis a reklamační oddělení

Anotace:
Buďte profesionály a naučte se komunikovat s klienty v on-line světě tak, aby každé slovo bylo bumerangem, který Vám přinese více spokojených zákazníků. Co získáte? Stanete se profesionály a naučíte se písemně komunikovat s klienty nejen e-mailem, ale i na sítích tak, aby Vám každá věta vrátila zpět co nejvíce spokojených zákazníků. Nezapomeňte, že platí pravidlo ZÁKAS = ZÁleží na KAždém Slově. Naučíme Vás, jak toho využít ve svůj prospěch.

Popis kurzu:
Vhodné reakce na všudypřítomnou kritiku – od konstruktivních připomínek až k jízlivým rýpancům zákazníků – existují nějaká kouzelná slova, jaká bychom měli použít? Jak jednoduše vysvětlit i složitější procesní věci (písemně je to někdy na Nobelovu cenu) Umění diplomatických reakcí, když zákazník působí, že je tak trochu z „jiného světa“ Upozornění na nejčastější chyby, na které je třeba si dát pozor – aneb poučme se z chyb jiných, je to levnější a méně bolestné! I špatné zprávy a odmítnutí lze podat tak, že vyzní vstřícně. Z NE sice nelze udělat vždy ANO, přesto – FORMA bývá mnohdy důležitější než OBSAH našeho sdělení.
Písemná komunikace pro e-shopy, zákaznický servis a reklamační oddělení
Na dotaz
Online
Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Administrativní pracovník/Asistentka

Právní vztahy k dřevinám rostoucím mimo les v praxi. Zákon o…
1. Principy právní ochrany dřevin rostoucích mimo les v zákoně č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny. Princip ochrany, princip péče, princip povolování kácení; Aktualizovaná metodická instrukce MŽP k aplikaci § 8 a § 9 zákona (Věstník 1/2020)…
13.12.2022
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
VZTAH OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU A STAVEBNÍHO ŘÁDU
• Občanský zákoník a stavební zákon: – jejich postavení v systému českého práva; – vztah soukromého a veřejného práva; – cíle…
Na dotaz
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Řešení stížností - písemně i telefonicky, s nadhledem
Poskytujete skvělé služby, děláte pro klienty první poslední, ale vždy se najde někdo, kdo není spokojený? Jste to Vy, kdo je ve firmě hromosvodem, po kterém padají všechny negativní emoce nespokojených zákazníků, a je toho na Vás někdy moc? Kazí…
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.