Zvládání obtížných situací

Detail vzdělavatele:
Podkategorie:

Anotace:
Kurz je založen na nácviku situací, které jsou pro pracovníka obtížné. Například práce s klientem naplněným smutkem, radostí, agresivitou a podobně. Tématem je také práce s klienty, kteří jsou pro pracovníka iritující, a práce v situaci, kdy se pracovník sám ocitne v obtížné životní chvíli a je nucen poskytnout službu klientovi. Témata krizové intervence jsou již mimo rámec tohoto programu, ale závěry z tohoto kurzu mohou být při práci v krizových situacích použity. Primárním účelem semináře není předat nějaké knižní znalosti, ale nabídnout prostředí k nalezení vlastního potenciálu ke zvládání obtížných situací každému z účastníků. V rámci teoretické části, která vždy navazuje na část praktickou, budou představeny základní teoretické principy práce čerpající především z terapeutického směru satiterapie. Nabytí důvěry ve vlastní schopnosti řešit situace a vědomí osobní kompetence ve spolupráci s uživatelem služby. Výuka dvou lektorů.

Popis kurzu:
Zvládání obtížných situací
Na dotaz
Brno
Prezenční
Cena
3 500 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Úvod do práce s agresivním klientem
Vzdělávací program si klade za cíl seznámit účastníky s problematikou agresivního chování tak, aby po jeho absolvování nejen uměli rozpoznat a adekvátně reagovat na agresivní chování klientů, ale aby také získali základní praktické dovednosti…
15.11.2021 - 16.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Verbální a neverbální komunikace v sociálních službách
Tento akreditovaný workshop je zaměřen na rozvíjení komunikačních kompetencí. V průběhu kurzu se pracovníci budou podrobně a sebezkušenostní formou zabývat jednotlivými složkami komunikace - verbální, neverbální a paraverbální, a budou se učit, jak…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Využití písku jako aktivizačního prvku v sociálních službách
Písek je přírodní materiál a při práci s ním se člověk stává tvůrcem. Můžeme prožít to, co nám běžný život nenabízí. Zmíněný přínos je velmi důležitý u osob různým způsobem handicapovaných. Pískoviště je zvláštní prostředí, ve kterém se dá pokaždé…
23.11.2021
Zřetel, s.r.o.