Veřejné zakázky malého rozsahu v praxi

Anotace:
Vzdělávací program je zaměřen na seznámení se se zákonem o zadávání veřejných zakázek č. 134/2016 Sb., který je určen zadavatelům i dodavatelům veřejných zakázek.

Popis kurzu:
1. Výjimka pro veřejné zakázky malého rozsahu ze zákona? Ano, ale něco přece jen platí… Kritická místa.

2. Základní zásady a jejich důsledky pro veřejné zakázky malého rozsahu…

3. Přímé zadání zakázky…kdy ano.

4. Přístup ke změnám smlouvy.

5. Jak vhodně konstruovat zadávací podmínky veřejné zakázky malého rozsahu (kvalifikace, hodnocení, smlouva)… které zákonné instituty, kdy a do jaké míry použít? Příležitosti a hrozby…

6. Jak vhodně vést výběrové řízení na veřejné zakázky malého rozsahu.

7. Dotazy a diskuze.
Veřejné zakázky malého rozsahu v praxi
26.5.2026
Olomouc
Prezenční
informace Cena
2 390 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Administrativní pracovník/Asistentka

Mindset a práce se stresem
Nejistota, stres, změna – to vše může negativně ovlivnit naši obranyschopnost. Co získáte? Současná doba nás velmi přísně zkouší – je plná nejistoty, stresu, radikálních změn. To vše samozřejmě oslabuje zároveň naši imunitu. Je na nás, abychom tomu…
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Asistent/ka - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní…
Kurz je určen pro ty: kteří si chtějí prohloubit znalosti v oblasti administrativy, komunikace, společenského chování a legislativy související s prací asistenta/asistentky, a kteří chtějí znát náplň…
25.1.2026 - 29.3.2026
Orange Academy s.r.o.
Individuální konzultace, individuální koučink, On the Job
HOME OFFICE, KARANTÉNA, PREVENTIVNÍ OPATŘENÍ?!? Týká se Vás to? Co situaci využít pro svůj profesní či osobnostní růst? Co si konečně udělat čas na věci, které odkládáme či hrneme před sebou, že až na ně někdy vyjde čas? Kostlivci většinou…
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Legislativa a zákony

ČSN 01 6910: Úprava dokumentů zpracovaných textovými procesory a…
Hlavním cílem vzdělávacího programu je seznámit cílovou skupinu s aktuálními trendy v oblasti úřední a obchodní korespondence a se změnami, které přinesla revidovaná norma ČSN 01 6910 Úprava dokumentů zpracovaných textovými procesory v roce 2014.…
19.3.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
DPH u obcí, měst, statutárních měst, hl. města Prahy, krajů i…
Aktuality a změny v oblasti DPH 2026 a 2027. 1. Definice nemovité věci, stavby a služeb vztahujících se k nemovitosti. 2. Místo plnění u služeb, kde nemovitost tvoří konstruktivní prvek. 3. Určení povinné osoby k přiznání daně (včetně…
26.2.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Personální práce v činnosti vedoucích odborů, oddělení a…
1. Zahájení, představení, struktura přednášky. 2. Řízení lidských zdrojů („ŘLZ“), postavení a činnost personalisty a jeho součinnost s vedoucími zaměstnanci. 3. Základní právní předpisy v oblasti personální práce – zákon o obcích…
28.4.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Ostatní

Vidimace a legalizace
Program semináře: Zákon č. 21/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, po novele Vyhláška č. 36/2006 Sb., po novele Přehled souvisejících právních předpisů Působnost na úseku ověřování Kdo může ověřovat Vidimace – pojem,…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Aktuální stav školské legislativy
Seminář reaguje na základní změny školských právních předpisů přijatých do dne jeho konání. Účastníci dostanou základní informace týkající se nového způsobu financování regionálního školství a o změnách v oblasti společného vzdělávání.
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Správní řád prakticky (aktuální stav)
Chcete si rozšířit, prohloubit a aktualizovat znalosti v oblasti správního řádu, zejména z praktického pohledu, seznámit se s judikaturou správních soudů, s poznatky z metodické komise Ministerstva vnitra a jejich aplikací v praxi? Právě tento…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.