Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry

Popis kurzu:






Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho

schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní

výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům

praktické nástroje pro zlepšení komunikačních dovedností, motivaci pracovníků a

rozvoj osobního leadershipu.

Účastníci získají nejen teoretické znalosti, ale také si vše vyzkouší

prostřednictvím praktických cvičení a modelových situací.









Cíle školení:



Zlepšit komunikační

dovednosti mistrů a jejich schopnost efektivně vést tým

Osvojit si techniky

naslouchání a empatie pro lepší porozumění podřízeným

Zvládat obtížné

situace a konflikty v pracovním kolektivu

Motivovat

zaměstnance nejen finančními, ale i nehmotnými faktory

Pracovat se svou

vlastní motivací a rozvíjet se v roli mistra











Obsah školení:

Komunikační dovednosti jako klíčový nástroj mistra



Jak správně

formulovat sdělení tak, aby bylo jasné a srozumitelné

Rozdíl mezi tím, co

říkám, jak to říkám a čím to říkám

Aktivní naslouchání

– proč je důležité a jak ho efektivně využívat



·        

Empatie - vcítění se do pozice podřízeného

Vedení a motivace spolupracovníků



Nástroje vedení lidí

v každodenní praxi mistra

Jak pracovat s

motivací podřízených

Co opravdu funguje

?– pracovní workshop

Finanční vs.

nefinanční motivace

Osobní přístup

mistra k motivaci zaměstnanců

Jaké nástroje

motivace poskytuje firma a co může přidat mistr

Sebemotivační prvky

– jak se motivovat, abych motivoval ostatní



Zpětná vazba a práce s chybami



Jak správně chválit

a kritizovat, aby to bylo efektivní

Pozitivní zpětná

vazba jako nástroj motivace











Závěr školení:



Shrnutí klíčových

poznatků

Prostor pro otázky a

sdílení zkušeností

Doporučení pro další

rozvoj a praktické využití dovedností v každodenní praxi



Toto školení je zaměřeno na praktické využití a interaktivní přístup,

aby účastníci získali nejen užitečné znalosti, ale také dovednosti, které mohou

ihned uplatnit ve své práci.

Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
25.11.2025
Prezenční
Cena
2 900 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Personalistika - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s…
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se…
28.9.2025 - 30.11.2025
Orange Academy s.r.o.
Seminář pro asistentky a sekretářky - zlepšení komunikačních…
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a profesionálního servisu. Pod vedením odborníka na psychologii, komunikaci a gastronomii se účastníci naučí: Základy efektivní…
3.12.2025
PhDr. Antonín BRYKS
Flexibilní novela zákoníku práce 2025 (omezený počet účastníků)
Zákoník práce prošel v posledních letech zásadními změnami, které mají přímý dopad na každodenní praxi personalistů. Po valorizační novele, účinné od srpna 2024, přichází další vlna úprav v podobě flexibilní novely, jejíž účinnost se očekává od…
8.7.2025
JUDr. Irena VALÍČKOVÁ, MBA a JUDr. Adam…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Technické profese a řemesla » Ostatní

Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům praktické…
16.12.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Spisová a archivní služba - školení zaměřené na oběh dokumentů…
Spisová a archivní služba - školení zaměřené na oběh dokumentů určené pro veřejnoprávní organizace. Novela zákona od 1. 1. 2025 a vyhlášky od 1. 7. 2024.   Seznámení posluchačů s pravidly pro oběh dokumentů dle zákona č. 499/2004 Sb., vyhlášky č…
16.10.2025
Mgr. Jiří SEDLICKÝ
Topenář (36-004-H) /Profesní kvalifikace/
Profesní kvalifikace v oboru Instalatér
Na dotaz
Střední škola polytechnická Kyjov,…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

EMPATICKÁ KOMUNIKACE
„Řeč je pramenem nedorozumění, správně vidíme jen srdcem...“ (Antoine de Saint Exupéry) Komu je kurz určen: Kurz je určen všem, kteří chtějí prohlubovat své dovednosti v oblasti empatické komunikace. Reflektuje skutečnost, že v profesní i…
18.12.2025
PhDr. Jitka CRHOVÁ
Úspěšná komunikace, jak ji neznáte
Máte pocit, že už jste vyzkoušeli všechno a přesto se vám nedaří vést úspěšně jednání s klienty, kolegy, nebo vašimi partnery? Zdá se vám, že lidé někdy používají stejný jazyk jako vy, ale hovoří úplně jinou řečí? Jak snadno přesvědčit ostatní,…
11.9.2025
Nasťa MIKLOVÁ
Kritika a zvládání konfliktů <br />Jak uspět v kritice a…
Jsme připraveni přijmout kritiku? Umíme věcně kritizovat? Uspějme v konfliktu. Účastníci kurzu se seznámí s pojetím konfliktu a jeho zvládáním jako formy krizové komunikační situace. Naučí se techniky zvládání konfliktních situací, udržení…
3.12.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK