Práce s agresí, vztekem a naštvaností

Pořadatel kurzu:
CETERAS s.r.o.

Anotace:
V rámci kurzu se účastníci naučí základy práce s agresí, vztekem a naštvaností. Dokážou lépe zvládnout svoje agresivní chování, ať už v aktivní nebo pasivní formě. Získají více nástrojů, jak pracovat s naštvaným klientem a budou schopni lépe udržet hranice. Součástí kurzu je i téma psychohygiena a nástroje ze základů krizové intervence, které mohou použít pro zvládání vypjatých situací.

Popis kurzu:
Obsah kurzu
Typy vzteků a jejich hranice, práce s pozitivní a negativní konotací vzteku.
Základní nástroje „ventilace“ vzteku, sebepéče, jak vztek uvolnit a dlouhodoběji vydržet stresové situace.
Co dělat a nedělat, když je klient agresivní – nonverbální a verbální způsoby zklidnění.
Sebezkušenostní nácvik zvládání vzteku

Nabyté znalosti a dovednosti:
Hlavním cílem kurzu je seznámit profesionály se základními principy práce se vztekem, agresí a naštvaností a nabídnout jim konkrétní, praktické nástroje a postupy, jak pracovat s agresivním klientem a lépe si držet vlastní hranice.

Práce s agresí, vztekem a naštvaností
30.4.2025
online
Online
objednat Cena
2 400 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Stáří jako výzva dát životu smysl - Integrita ve stáří a projevy…
Jestliže chápeme stáří jen jako "prodloužení" dospělosti, pak vnímáme mnohé jeho projevy negativně (ztráta kompetencí, zmatenost, "senilita", patologická změna osobnosti apod.) Dezorientace, změna nálad, změna zájmů, odmítání společenských kontaktů…
3.10.2025
Diecézní charita Brno
Slovní sebeobrana v pomáhajících profesích
Dostáváte se při práci občas do nepříjemných konfliktních situací? Chcete se naučit tyto situace profesionálně zvládnout? Na akreditovaném kurzu se dozvíte, jak jednat, když přijde slovní útok. Pochopíte, jaká je v útoku vaše role i odpovědnost.…
10.9.2025
Diecézní charita Brno
Krizová intervence a specifické situace -56 hodin
Výcvik prohlubuje znalosti krizové intervence (KI), a to formy face to face i telefonickou formu. Zaměřuje se hlavně na KI s různými typy klientů a upozorňuje na jejich specifika v rámci práce krizového interventa. Po absolvování výcviků Základy…
Na dotaz
TAKTEM z.ú.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Základy ergoterapie v praxi pracovníků v sociálních službách
Kurz účastníky seznámí s ergoterapií jako nedílnou součástí rehabilitace a zlehka nahlédne do historie. Účastníci se dozví, jaké má ergoterapie místo v sociálních službách a jak může být prospěšná pro klienta i ošetřujícímu personálu, a to v oblasti…
6.11.2025
Diecézní charita Brno
Jak zvládat náročné komunikační situace
Zlepšete svoji schopnost komunikace a zvládání náročných komunikačních situací s klienty i s kolegy. Zjistěte, jak se vyvarovat nedorozumění a jak řešit konflikty, které nejsou jednoduché a přinášejí negativní emoce. Součástí kurzu jsou praktické…
Na dotaz
Sovia
Efektivní kariérové poradenství
Šestidenní kurz poskytuje účastníkům základní znalosti a dovednosti v oblasti kariérového poradenství a koučování. Po jeho absolvování budou schopni provést klienty procesem kariérní volby, efektivně je podpořit při výběru budoucího povolání a s…
1.4.2025 - 27.5.2025
CETERAS s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Vztah jako podstata pomáhajících profesí
Vztah je nedílnou součástí intervencí v pomáhajících profesích. Aby byl zdravý a efektivní pro vymezenou spolupráci, je důležité vytvářet bezpečné prostředí mezi pracovníky a klienty, musí být podpořena fungující komunikace a pracovník si musí být…
23.5.2025
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…
Základy mediace pro sociální pracovníky
Kurz přináší vymezení mediace jako metody sociální práce, včetně indikací a kontraindikací pro její využití v oblasti sociálních služeb. Účastníci se seznámí s klíčovými komunikačními technikami využívanými v mediaci (přerámcování, neutralizace,…
26.4.2025
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…
Jak pracovat s traumatizovaným jedincem v rámci poskytování…
Tento akreditovaný kurz poskytne základní vhled do problematiky traumat. Účastníci se dozvědí, co znamená trauma, jak vzniká, jak může pomoci laik - nepsychiatr, jak s klienty máme jednat a komunikovat, kde pro ně hledat odbornou pomoc. Zvláštní…
Na dotaz
Diecézní charita Brno