Práce s agresí, vztekem a naštvaností

Pořadatel kurzu:
CETERAS s.r.o.

Anotace:
V rámci kurzu se účastníci naučí základy práce s agresí, vztekem a naštvaností. Dokážou lépe zvládnout svoje agresivní chování, ať už v aktivní nebo pasivní formě. Získají více nástrojů, jak pracovat s naštvaným klientem a budou schopni lépe udržet hranice. Součástí kurzu je i téma psychohygiena a nástroje ze základů krizové intervence, které mohou použít pro zvládání vypjatých situací.

Popis kurzu:
Obsah kurzu
Typy vzteků a jejich hranice, práce s pozitivní a negativní konotací vzteku.
Základní nástroje „ventilace“ vzteku, sebepéče, jak vztek uvolnit a dlouhodoběji vydržet stresové situace.
Co dělat a nedělat, když je klient agresivní – nonverbální a verbální způsoby zklidnění.
Sebezkušenostní nácvik zvládání vzteku

Nabyté znalosti a dovednosti:
Hlavním cílem kurzu je seznámit profesionály se základními principy práce se vztekem, agresí a naštvaností a nabídnout jim konkrétní, praktické nástroje a postupy, jak pracovat s agresivním klientem a lépe si držet vlastní hranice.

Práce s agresí, vztekem a naštvaností
30.4.2025
online
Online
objednat Cena
2 400 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Základy asertivity pro vedení rozhovoru
Rozviňte své znalosti asertivních práv, povinností, zásad a praktických technik. Naučte se jednat asertivně a věcně v prostředí sociálních služeb. Osvojte si vhodné způsoby obrany proti pasivitě, agresi i manipulaci a rozviňte svoji schopnost…
Od 4.4.2025 (+1 další)
Diecézní charita Brno
Sebevraždy a sebepoškozování
Kurz „Sebevraždy a sebepoškozování“ poskytuje účastníkům ucelený základní vhled do problematiky práce s klienty, kteří se potýkají s myšlenkami na sebevraždu nebo se sebepoškozují. Cílem kurzu je posílit kompetence účastníků v oblasti rozpoznávání…
11.6.2025
CETERAS s.r.o.
Etické otázky v sociálních službách Brno
Pomáhající při výkonu svého zaměstnání disponují značnou mocí nad klientem. Tento akreditovaný workshop by měl vést k tomu, aby se naučili reflektovat etické aspekty své profese a tak minimalizovali možné zneužití této moci.
Na dotaz
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Individuální plánování v dobře vedeném rozhovoru
Seznámíte se s procesem individuálního plánování při práci s jednotlivcem i s celou rodinou. V kurzu se zaměříte na hlubší rozbor situací, při kterých je třeba zmapovat osobní cíle jednoho či více klientů najednou a pracovat s nastavením kroků…
28.3.2025
Diecézní charita Brno
Komunikace s lidmi trpícími Alzheimerovou chorobou
Kurz Komunikace s lidmi trpícími Alzheimerovou chorobou přináší informace o procesu stárnutí uživatelů sociálních služeb a jejich měnících se potřeb, zejména o základních fyzických i psychických změnách doprovázejících Alzheimerovu demenci.
5.11.2025
Diecézní charita Brno
Jak zvládat náročné komunikační situace
Zlepšete svoji schopnost komunikace a zvládání náročných komunikačních situací s klienty i s kolegy. Zjistěte, jak se vyvarovat nedorozumění a jak řešit konflikty, které nejsou jednoduché a přinášejí negativní emoce. Součástí kurzu jsou praktické…
Na dotaz
Sovia

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Základní metody tréninku paměti a psychomotoriky v aktivizaci…
Metody tréninku paměti i psychmotorická cvičení jsou prezentována s důrazem na praktické využití při aktivizaci klienta.
Na dotaz
Centrum sociálního a zdravotnického…
Jak pracovat s traumatizovaným jedincem v rámci poskytování…
Tento akreditovaný kurz poskytne základní vhled do problematiky traumat. Účastníci se dozvědí, co znamená trauma, jak vzniká, jak může pomoci laik - nepsychiatr, jak s klienty máme jednat a komunikovat, kde pro ně hledat odbornou pomoc. Zvláštní…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Etnická specifika Romů, metody a techniky práce s nimi
Kurz je určený pro pracovníky nízkoprahových klubů, volnočasových center, pedagogy a dobrovolníky pracující s romskou mládeži, kteří chtějí získat nové podněty a inspiraci pro práci s touto cílovou skupinou. Kurz je akreditován v rozsahu 16…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.