HR NA LODI® SETKÁNÍ PERSONALISTŮ A ZAMĚSTNAVATELŮ NA BRNĚNSKÉ PŘEHRADĚ (omezený počet míst!)

Popis kurzu:
Akce je pořádána ve spolupráci vzdělávací agentury TSM, spol. s r.o. s více než 30letou tradicí a advokátní kanceláře Valíček & Valíčková jako specialistů na pracovní právo.


Rozhodli jsme se, že vyzkoušíme zcela nový projekt setkání personalistů, HR, manažerů, mzdových účetních a dalších zájemců o pracovní právo, kdy se budeme každoročně setkávat na vlnách Brněnské přehrady. První ročník se uskutečnil v roce 2023 na jaře a enormní zájem předčil naše očekávání. Eventy budou probíhat na lodi, kdy kromě vzdělání v oblasti personalistiky se můžete kochat též výhledem na krásu Brněnské přehrady a hradu Veveří.
 
V ceně je zahrnuto DPH, drobné občerstvení během plavby, studijní materiály.
Závazné zaslání přihlášky a úhradu školení je nutno provést 14 dnů před termínem akce.
Odhlášení je možné nejpozději 14 dnů před konáním akce, po pozdějším odhlášení není možné platbu vracet (děkujeme za pochopení, ale máme nemalé finanční náklady se zajištěním plavby, občerstvení apod.)


Program školení:
 
9:30 – 9:45
vyplouváme, uvítání na lodi, organizační věci, představení
TSM a Valíček & Valíčková
 
9:45 – 10:30
a 10:45 – 11:30 FLEXIBILNÍ NOVELA ZÁKONÍKU PRÁCE 2025
JUDr. Irena Valíčková & JUDr. Adam Valíček – Valíček
& Valíčková, advokátní kancelář, s.r.o.
 
?
Praktický průvodce pro zaměstnavatele, HR manažery a
vedoucí pracovníky novelou zákoníku práce
1. Práce rodičů během mateřské a
rodičovské dovolené

Umožnění výkonu práce během rodičovské dovolené, včetně
podmínek a omezení

Povinnost stejného pracoviště po návratu z rodičovské dovolené 
2. Nová pravidla pro zkušební dobu

Úprava délky a podmínek zkušební doby, přizpůsobení moderním
pracovním podmínkám
3. Změny v pracovních poměrech na dobu
určitou

Nová výjimka u opakovaného sjednávání zástupů za
rodičovskou dovolenou 
4. Změny u skončení pracovního poměru

Nová pravidla pro výpovědní doby a její běh

Zkrácení délky výpovědní doby na 1 měsíc

Výpovědi ze zdravotních důvodů

Zrušení odstupného a náhrada újmy

Nový nárok při neplatném rozvázání pracovního poměru
5. Kratší denní odpočinek v mimořádných
situacích
6. Pravidla pro zkrácení nepřetržitého
odpočinku zaměstnanců v naléhavých případech
7. Výplata mzdy v eurech
8. Zaměstnávání mladistvých

Pravidla a omezení pro zaměstnávání osob mladších 15 let
9. Odborové organizace – nové požadavky
na prokazování působnosti

Povinnost doložit právo působit u zaměstnavatele
10. Způsob doručování písemností
zaměstnancům

Elektronické doručování a podmínky pro doručení mzdových a
platových výměrů
 
Přestávka
10:30 – 10:45
11:30 – 12:00
– přestávka u Hradu Veveří dle počasí, případně přestávka na
lodi
 
12:00 – 12:45
– Jak zvládnout kontrolu inspektorátu práce bez stresu
Mgr. Marek Němeček, advokát, Valíček & Valíčková,
advokátní kancelář, s.r.o.

?
Praktický průvodce pro zaměstnavatele, HR manažery a
vedoucí pracovníky
1. Kontrola přichází – co teď?

Jak a proč dochází k zahájení kontroly

Kdo a co může být předmětem šetření

První kroky zaměstnavatele – co (ne)dělat při zahájení
2. Jak se správně bránit zjištěným
nedostatkům

Možnosti nápravy vs. riziko sankcí

Kdy má smysl se odvolat a jak na to

Co inspektorát zajímá při následných kontrolách
3. Protokol o kontrole – klíčový
dokument

Jaké má právní důsledky a proč ho nepodceňovat

Možnosti vyjádření a připomínek

Nejčastější chyby zaměstnavatelů
4. Je nutné zastoupení advokátem?

Kdy je právník výhodou a kdy zbytečným nákladem

Jak správně argumentovat i bez právního vzdělání

Praktické tipy z reálných řízení
5. Podněty zaměstnanců jako nástroj
kontroly

Nejčastější důvody, proč zaměstnanci podávají podněty

Jak předcházet nespokojenosti a anonymním stížnostem

Jak řešit interní stížnosti dřív, než dorazí inspekce
6. Co mohou inspektoři požadovat?

Práva inspektorů při kontrole – co smí a nesmí

Jak zajistit součinnost a zároveň chránit firmu

Jak reagovat na požadavky, které se zdají být nad rámec zákona
7. Nejčastější kontrolované oblasti – co
mít v pořádku?

Pracovněprávní dokumenty na pracovišti – co musí být
vždy k dispozici

Evidence pracovní doby – jak ji správně vést a proč je
klíčová

Nerovné zacházení, šikana a diskriminace – rizika a
prevence

Úprava pracovní doby a čerpání dovolené – co inspekce
kontroluje nejčastěji

Nelegální zaměstnávání a zastřené agenturní zaměstnávání
– jak se vyvarovat problémů

Odměňování – nejčastější pochybení při mzdové politice

Bonus: Praktické příklady z kontrol a soudních sporů –
co se stalo jiným a jak se z toho poučit
 
12:45 – 13:00 Přestávka
 
13:00 –
13:30  JAK NA PROBLÉMOVÉ ZAMĚSTNANCE
 JUDr. Irena
Valíčková & JUDr. Adam Valíček – Valíček &
Valíčková, advokátní kancelář, s.r.o.
?
Praktický průvodce pro zaměstnavatele, HR manažery a
vedoucí pracovníky: Řešení pracovněprávních problémů v praxi
1. Docházka a pracovní kázeň

„Áčko“ zaměstnance – neomluvená absence
?
Právní důsledky a možnosti zaměstnavatele
?
Postup při opakované absenci

Pozdní příchody – jak je „trestat“?
?
Možnosti sankcí v rámci zákoníku práce
?
Upozornění, vytýkací dopisy, krácení odměn
2. Kontroly a pravidla na pracovišti

Kontrola alkoholu na pracovišti
?
Právní rámec testování zaměstnanců
?
Důsledky odmítnutí testu a pozitivního výsledku

Kontrola nemocného zaměstnance
?
Práva zaměstnavatele vs. práva zaměstnance
?
Možnosti a omezení kontrol

Evidence příchodů a odchodů
?
Právní rámec a praktické způsoby evidence
3. Přesčasy a pracovní doba

Účelové vytváření přesčasů
?
Jak rozlišit oprávněné a účelové přesčasy
?
Ochrana zaměstnavatele před zneužíváním přesčasů

Účelové odběry krve v pracovní době
?
Možnosti regulace a zaměstnavatelské nástroje
4. Krádeže a porušení důvěry

Krádeže na pracovišti
?
Možnosti zaměstnavatele při podezření na krádež
?
Postup při prokázání krádeže a ukončení pracovního poměru

Mlčenlivost zaměstnanců a ukládání smluvních pokut
?
Jak správně nastavit povinnost mlčenlivosti
?
Možnosti a limity smluvních pokut
 
13:30 – 14:00
Volný program, vyhlídka na vrchní palubě lodi, možnost
 (nikoli povinnost) networkingu
 
 
 
 
 
Co Vás čeká?
Kromě nabitého programu cennými informacemi vás čeká rovněž občerstvení pro zpříjemnění plavby a vzájemné neformální navazování kontaktů s kolegy z oboru. V případě krásného počasí možnost slunění na sluneční terase parníku.

Co s sebou?
S sebou nepotřebujete kromě dobré nálady a chuti se vzdělávat vůbec nic (snad jen měkký polštářek na sednutí se neztratí, aby se Vám sedělo pohodlněji). Máte-li vizitky, určitě si vizitky vezměte s sebou. Bude prostor i pro neformální setkání a navazování spolupráce či kontaktů s vašimi kolegy z oboru.

Dress code
Jedná se školení v uvolněné atmosféře při plavbě lodí, takže spíše pohodlné, neformální oblečení. Kdo přijde v námořnickém oblečení, čeká ho malý dáreček.
Loď vyplouvá z přístaviště v 9:30. Sraz všech účastníků nejpozději v 9:15 za účelem prezence. Bohužel loď nemůže čekat na odplutí, proto všechny žádáme o včasný příjezd. V případě zmeškání příjezdu vrácení platby bohužel není možné.

Doprava
V případě dopravy autem lze zaparkovat na velkém parkovišti vedle restaurace Přístav u Vodů.
Doprava MHD, konečná zastávka Přístaviště


ze zastávky Česká - tramvajová linka č. 3 (směr Bystrc, Rakovecká) a č. 10 (směr Bystrc, Ečerova)

z Hlavního nádraží - tramvajová linka č. 10 (směr Bystrc, Ečerova)


Ze zastávky Přístaviště je nutno jít cca 5 minut pěší chůzí do přístaviště, odkud loď odjíždí.
Místo nalodění je Přístaviště Bystrc (poznávací znamení – Velká kotva na břehu).
 
Plavbě zdar!
 
 
Video z loňské plavby si můžete prohlédnout ZDE
HR NA LODI® SETKÁNÍ PERSONALISTŮ A ZAMĚSTNAVATELŮ NA BRNĚNSKÉ PŘEHRADĚ (omezený počet míst!)
29.5.2025
Prezenční
Cena
4 390 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Legislativa a zákony

Spisová a archivní služba - uchovávání a vyřazování dokumentů v…
Seminář je určen veřejnoprávním i soukromoprávním původcům dokumentů jako jsou územní samosprávné celky a jimi založené a zřízené organizační složky nebo právnické osoby, organizační složky státu, státní příspěvkové organizace, státní podniky, školy…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
ČSN 01 6910: Úprava dokumentů zpracovaných textovými procesory a…
Hlavním cílem vzdělávacího programu je seznámit cílovou skupinu s aktuálními trendy v oblasti úřední a obchodní korespondence a se změnami, které přinesla revidovaná norma ČSN 01 6910 Úprava dokumentů zpracovaných textovými procesory v roce 2014.…
10.6.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Nejcˇasteˇjší chyby prˇi aplikaci spra´vni´ho rˇa´du pohledem…
Seminář se zaměřuje na nejčastější anebo nejproblematičtější chyby při aplikaci a výkladu správního řádu pohledem judikatury správních soudů. Postupně popisuje a analyzuje správní řízení od jeho zahájení až po vydání rozhodnutí, včetně fáze exekuční…
4.11.2025
Mgr. Bc. Petra JUŘÁTKOVÁ

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

LETNÍ ŠKOLA ZÁKONÍKU PRÁCE - 2denní (omezený počet účastníků)
Cílem semináře je seznámení účastníků se základními pracovněprávními instituty, se kterými se lze v praxi nejčastěji setkat a bez kterých se neobejde žádný zaměstnanec HR, stejně tak i sdělení poznatků z praxe a jak se vyvarovat nejčastějším chybám…
14.8.2025
JUDr. Irena VALÍČKOVÁ, MBA a JUDr. Adam…
Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě se…
Seminář je zaměřen prakticky. Jaké jsou povinnosti zaměstnavatele na úseku odměňování, jak vypadá platový výměr, máte správně zpracován vnitřní platový předpis?  Jak na osobní příplatky, jak na odměny. Na co si dát pozor při kontrolách ze strany…
11.12.2025
JUDr. Hana POLÁKOVÁ
Osobnostní typologie v praxi aneb jak úspěšně komunikovat s…
Představte si tým složený z osobností s diametrálně odlišnými přístupy, které musí spolupracovat na dosažení společných cílů. Teoreticky by to mělo být ideální, ale ve skutečnosti často přináší výzvy. Přijďte na kurz poznat sám sebe a druhé, abyste…
8.10.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.