Osobnostní typologie v praxi aneb jak úspěšně komunikovat s různými typy klientů

Popis kurzu:
Představte si tým složený z osobností s diametrálně odlišnými přístupy, které musí spolupracovat na dosažení společných cílů. Teoreticky by to mělo být ideální, ale ve skutečnosti často přináší výzvy.
Přijďte na kurz poznat sám sebe a druhé, abyste mohli plně využít potenciálu diverzity ve svém pracovním prostředí.
Cíle školení:


Budete snáze odhadovat tendence druhých a přizpůsobovat jim komunikaci.

Nabydete praktické a použitelné informace o tom, jak jednat s jednotlivými typy lidí.

Získáte osvědčené nástroje pro úspěšnou obchodní spolupráci s klienty různých osobností.

Zjistíte, jaký typ osobnosti jste vy sami

Naučíte se rozvíjet své dominantní preference a posilovat ty méně výrazné.


Kurz je určen pro:


Profesionály působící ve velmi rozličných týmech

Vedoucí pracovníky, kteří řídí týmy s odlišnými osobnostmi.

Obchodníky pracující s celou škálou rozmanitých typů klientů

Manažery, kteří spolupracují s typologicky různorodými lidmi.

Každého, kdo má zájem o psychologii komunikace.


Obsah školení:


Klasické vymezení temperamentových typů

Faktory ovlivňující osobnost

Temperament

Schopnosti

Rysy osobnosti

Klasické vymezení temperamentových typů

Další typologie osobnosti

Osobnostní test – k jakému typu osobnosti patřím já?

Zákaznická typologie

Jak se liší zákazníci a čím jej nejvíce ovlivníte

Rozdělení klientů podle způsobu nákupu

Komunikační typy

Strategie jednání s různorodými typy klientů

Zákazník odmítavý, stále nemající čas, expresivní, řídící

Jaký je Váš typický zákazník (kolega)? – skupinové praktické cvičení

Praktický trénink – simulace situací z praxe, různé tipy osobností

Shrnutí, závěr
Osobnostní typologie v praxi aneb jak úspěšně komunikovat s různými typy klientů
8.10.2025
Prezenční
Cena
2 700 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě se…
Seminář je zaměřen prakticky. Jaké jsou povinnosti zaměstnavatele na úseku odměňování, jak vypadá platový výměr, máte správně zpracován vnitřní platový předpis?  Jak na osobní příplatky, jak na odměny. Na co si dát pozor při kontrolách ze strany…
11.12.2025
JUDr. Hana POLÁKOVÁ
Personalistika - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s…
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se…
19.7.2025 - 20.9.2025
Orange Academy s.r.o.
LETNÍ ŠKOLA ZÁKONÍKU PRÁCE - 2denní (omezený počet účastníků)
Cílem semináře je seznámení účastníků se základními pracovněprávními instituty, se kterými se lze v praxi nejčastěji setkat a bez kterých se neobejde žádný zaměstnanec HR, stejně tak i sdělení poznatků z praxe a jak se vyvarovat nejčastějším chybám…
17.7.2025
JUDr. Irena VALÍČKOVÁ, MBA a JUDr. Adam…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Komunikace s lidmi trpícími Alzheimerovou chorobou
Kurz Komunikace s lidmi trpícími Alzheimerovou chorobou přináší informace o procesu stárnutí uživatelů sociálních služeb a jejich měnících se potřeb, zejména o základních fyzických i psychických změnách doprovázejících Alzheimerovu demenci.
5.11.2025
Diecézní charita Brno
Sebevědomí - jak nestát v cestě sám sobě
Chcete mít zdravé sebevědomí? Vážit si sám sebe a být si vědom své hodnoty? Na kurzu se dozvíte, jak nebýt sám sobě "brzdou", která nám brání v dosažení cílů. Naučíte se, jak zatočit se strachem a obavami, které nám brání být sami sebou. Pochopíte,…
4.9.2025
Diecézní charita Brno
Systém pomoci v hmotné nouzi a další dávkové systémy včetně…
Seminář je určen pro pracovníky na obcích, na krajských úřadech, na Úřadu práce, v sociálních službách, v neziskových organizacích apod., kteří potřebují získat informace o nepojistných dávkových systémech, především o systému pomoci v hmotné nouzi.…
16.10.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Seminář o efektivní komunikaci a psychologii jednání - umění…
Tento seminář je určen každému, kdo chce zlepšit své komunikační dovednosti v osobním i pracovním životě, včetně jednání s klienty a zákazníky. Účastníci se naučí praktické techniky pro zlepšení komunikace a sebepoznání, identifikují své silné a…
5.11.2025
PhDr. Antonín BRYKS
Účinně proti stresu a vyhoření
Cítíte se být ohroženi stresem a vyhořením? Potýkáte se s množstvím úkolů a náročných situací a stále častěji máte pocit, že „takhle už to prostě dál nejde“? Pak je tento kurz určen právě Vám. Ukáže vám praktické kroky, které můžete udělat ke…
12.12.2025
PhDr. Jitka CRHOVÁ
Pokročilé obchodní dovednosti - typologie klienta
Seminář je určen obchodním zástupcům, sales manažerům, vedoucím prodejních týmů a dále všem, kteří absolvovali již nějaký kurz PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ nebo mají již zkušenosti z prodejem. Cíle školení: - Prohloubit osvojené principy profesionálního…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.