Osobnostní typologie v praxi aneb jak úspěšně komunikovat s různými typy klientů

Popis kurzu:
Představte si tým složený z osobností s diametrálně odlišnými přístupy, které musí spolupracovat na dosažení společných cílů. Teoreticky by to mělo být ideální, ale ve skutečnosti často přináší výzvy.
Přijďte na kurz poznat sám sebe a druhé, abyste mohli plně využít potenciálu diverzity ve svém pracovním prostředí.
Cíle školení:


Budete snáze odhadovat tendence druhých a přizpůsobovat jim komunikaci.

Nabydete praktické a použitelné informace o tom, jak jednat s jednotlivými typy lidí.

Získáte osvědčené nástroje pro úspěšnou obchodní spolupráci s klienty různých osobností.

Zjistíte, jaký typ osobnosti jste vy sami

Naučíte se rozvíjet své dominantní preference a posilovat ty méně výrazné.


Kurz je určen pro:


Profesionály působící ve velmi rozličných týmech

Vedoucí pracovníky, kteří řídí týmy s odlišnými osobnostmi.

Obchodníky pracující s celou škálou rozmanitých typů klientů

Manažery, kteří spolupracují s typologicky různorodými lidmi.

Každého, kdo má zájem o psychologii komunikace.


Obsah školení:


Klasické vymezení temperamentových typů

Faktory ovlivňující osobnost

Temperament

Schopnosti

Rysy osobnosti

Klasické vymezení temperamentových typů

Další typologie osobnosti

Osobnostní test – k jakému typu osobnosti patřím já?

Zákaznická typologie

Jak se liší zákazníci a čím jej nejvíce ovlivníte

Rozdělení klientů podle způsobu nákupu

Komunikační typy

Strategie jednání s různorodými typy klientů

Zákazník odmítavý, stále nemající čas, expresivní, řídící

Jaký je Váš typický zákazník (kolega)? – skupinové praktické cvičení

Praktický trénink – simulace situací z praxe, různé tipy osobností

Shrnutí, závěr
Osobnostní typologie v praxi aneb jak úspěšně komunikovat s různými typy klientů
8.10.2025
Prezenční
Cena
2 700 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Kritika a zvládání konfliktů <br />Jak uspět v kritice a…
Jsme připraveni přijmout kritiku? Umíme věcně kritizovat? Uspějme v konfliktu. Účastníci kurzu se seznámí s pojetím konfliktu a jeho zvládáním jako formy krizové komunikační situace. Naučí se techniky zvládání konfliktních situací, udržení pozice.…
3.12.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK
Nemocenské a důchodové pojištění aktuálně
Nemocenské pojištění 2020 Změny v poskytování náhrady mzdy a aktuální otázky nemocenského pojištění 1. Služby e-portálu ČSSZ pro zaměstnavatele. 2. Elektronická neschopenka (aktuální informace o připravovaném projektu). 3. Dlouhodobé ošetřovné …
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Základy začínajícího personalisty a novelizace 2024 a 2025 …
Seminář je určen pro začínající personalisty, kteří nastupují na svou novou pracovní pozici HR. Cílem semináře je blíže účastníky seznámit se základy, které by měl každý zaměstnanec personálního oddělení ovládat a osvojit si základní praktické…
10.6.2025
JUDr. Irena VALÍČKOVÁ, MBA a JUDr. Adam…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Mindfulness (všímavost) v sociálních službách
Mindfulness neboli všímavost je oblastí, které je v současné době věnována velká pozornost. Jedná se o koncept z oblasti psychologie, psychoterapie a psychohygieny. Zahrnuje různé způsoby rozvíjení vědomé pozornosti v několika oblastech: myšlení,…
18.9.2025
Diecézní charita Brno
Zdravé hranice ve vztahu s klientem
Zajímá vás téma hranic při práci v pomáhajících profesích? Na kurzu pochopte, proč je dobré rozumět hranicím ve vztahu k sobě samému a ve vztazích k lidem okolo nás.
17.9.2025
Diecézní charita Brno
Krizová intervence v kontextu sebepoškozování
Víte jak poskytnout krizovou intervenci v situacích, které se týkají sebepoškozujících tendencí klienta? Na kurzu vás seznámíme s nezbytnými teoretickými znalostmi (pojem, funkce, signály, závislostní povaha sebepoškozování) ale zároveň vás…
2.12.2025
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Etika v profesním životě
Školení je určeno všem, kteří pracují s lidmi, při své práci se setkávají s nejrůznějšími dilematy a problémy, kladou si otázky, co je správné, co je vhodné, jak na různé situace reagovat a jak si přitom zachovat sebeúctu, pohodu, klid a vnitřní…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Úřední písemnosti – inspirace praxíChci psát srozumitelně a…
Začínáte s tvorbou textu? Je Vaším úkolem úprava písemností? Chcete se profesně zdokonalit v tom, co jste již zvládli? Chcete text zestručnit, rozvlnit, oživit, sjednotit? Logicky provázat, zbavit komických nesmyslů? (A umět úpravy s jistotou…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Seminář pro asistentky a sekretářky - zlepšení komunikačních…
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a profesionálního servisu. Pod vedením odborníka na psychologii, komunikaci a gastronomii se účastníci naučí: Základy efektivní…
24.9.2025
PhDr. Antonín BRYKS