Osobnostní typologie v praxi aneb jak úspěšně komunikovat s různými typy klientů

Popis kurzu:
Představte si tým složený z osobností s diametrálně odlišnými přístupy, které musí spolupracovat na dosažení společných cílů. Teoreticky by to mělo být ideální, ale ve skutečnosti často přináší výzvy.

Přijďte na kurz poznat sám sebe a druhé, abyste mohli plně využít potenciálu diverzity ve svém pracovním prostředí.

Cíle školení:





Budete snáze odhadovat tendence druhých a přizpůsobovat jim komunikaci.



Nabydete praktické a použitelné informace o tom, jak jednat s jednotlivými typy lidí.



Získáte osvědčené nástroje pro úspěšnou obchodní spolupráci s klienty různých osobností.



Zjistíte, jaký typ osobnosti jste vy sami



Naučíte se rozvíjet své dominantní preference a posilovat ty méně výrazné.





Kurz je určen pro:





Profesionály působící ve velmi rozličných týmech



Vedoucí pracovníky, kteří řídí týmy s odlišnými osobnostmi.



Obchodníky pracující s celou škálou rozmanitých typů klientů



Manažery, kteří spolupracují s typologicky různorodými lidmi.



Každého, kdo má zájem o psychologii komunikace.





Obsah školení:





Klasické vymezení temperamentových typů



Faktory ovlivňující osobnost



Temperament



Schopnosti



Rysy osobnosti



Klasické vymezení temperamentových typů



Další typologie osobnosti



Osobnostní test – k jakému typu osobnosti patřím já?



Zákaznická typologie



Jak se liší zákazníci a čím jej nejvíce ovlivníte



Rozdělení klientů podle způsobu nákupu



Komunikační typy



Strategie jednání s různorodými typy klientů



Zákazník odmítavý, stále nemající čas, expresivní, řídící



Jaký je Váš typický zákazník (kolega)? – skupinové praktické cvičení



Praktický trénink – simulace situací z praxe, různé tipy osobností



Shrnutí, závěr

Osobnostní typologie v praxi aneb jak úspěšně komunikovat s různými typy klientů
8.10.2025
Prezenční
Cena
2 700 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Personalistika - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s…
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se…
28.9.2025 - 30.11.2025
Orange Academy s.r.o.
DESATERO PRACOVNÍHO POMĚRU – praktické tipy pro personalisty
Cílem semináře je seznámení účastníků s nejčastěji vyskytujícími se problémy v personální oblasti tak, aby se v praxi vyvarovali nejčastěji vyskytujícím se chybám. Obsah semináře vychází z poznatků a praxe lektorů v personální oblasti a při…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Personalistika - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s…
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se…
17.1.2026 - 21.3.2026
Orange Academy s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Syndrom vyhoření a základy realaxace
Kurz pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách. Dozvíte se, jak předcházet syndromu vyhoření, jaké jsou možnosti prevence a relaxační techniky k jeho zvládnutí.
Na dotaz
Sovia
Krizová intervence v práci s dětmi
Kurz navazuje na kurz Krizová intervence I. a jeho cílem je poskytnout účastníkům doplňující informace týkající se specifik práce s dětským klientem. Seznamuje účastníky s problematikou Syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte (syndrom…
Od 15.10.2025 (+1 další)
CETERAS s.r.o.
Hlas, dech a zpěv jako nástroje psychohygieny
Seznamte se zážitkovou formou s vybranými metodami a technikami práce s hlasem, dechem a zpěvem. Na kurzu se budete věnovat návratu k přirozenému hlasu, který se nesoustředí na výkon, ale na prožitek. V bezpečném prostředí si budete moci vyzkoušet…
26.11.2025
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Seminář pro asistentky a sekretářky - zlepšení komunikačních…
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a profesionálního servisu. Pod vedením odborníka na psychologii, komunikaci a gastronomii se účastníci naučí: Základy efektivní…
24.9.2025
PhDr. Antonín BRYKS
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro manažery
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s nimi správně komunikovat a motivovat je k vyšším výkonům. Tento kurz vám ukáže, jak se vyhnout…
22.10.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Jak vytvářet dobré vztahy
Cílem semináře je dát jeho účastníkům praktické rady, jak si počínat při vytváření a udržování dobrých mezilidských vztahů. Obsah semináře Víte, že o charakteru Vašich vztahů s lidmi rozhoduje především to, jaký vztah máte sami k sobě? Na semináři…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.