Osobnostní typologie v praxi aneb jak úspěšně komunikovat s různými typy klientů

Popis kurzu:
Představte si tým složený z osobností s diametrálně odlišnými přístupy, které musí spolupracovat na dosažení společných cílů. Teoreticky by to mělo být ideální, ale ve skutečnosti často přináší výzvy.

Přijďte na kurz poznat sám sebe a druhé, abyste mohli plně využít potenciálu diverzity ve svém pracovním prostředí.

Cíle školení:





Budete snáze odhadovat tendence druhých a přizpůsobovat jim komunikaci.



Nabydete praktické a použitelné informace o tom, jak jednat s jednotlivými typy lidí.



Získáte osvědčené nástroje pro úspěšnou obchodní spolupráci s klienty různých osobností.



Zjistíte, jaký typ osobnosti jste vy sami



Naučíte se rozvíjet své dominantní preference a posilovat ty méně výrazné.





Kurz je určen pro:





Profesionály působící ve velmi rozličných týmech



Vedoucí pracovníky, kteří řídí týmy s odlišnými osobnostmi.



Obchodníky pracující s celou škálou rozmanitých typů klientů



Manažery, kteří spolupracují s typologicky různorodými lidmi.



Každého, kdo má zájem o psychologii komunikace.





Obsah školení:





Klasické vymezení temperamentových typů



Faktory ovlivňující osobnost



Temperament



Schopnosti



Rysy osobnosti



Klasické vymezení temperamentových typů



Další typologie osobnosti



Osobnostní test – k jakému typu osobnosti patřím já?



Zákaznická typologie



Jak se liší zákazníci a čím jej nejvíce ovlivníte



Rozdělení klientů podle způsobu nákupu



Komunikační typy



Strategie jednání s různorodými typy klientů



Zákazník odmítavý, stále nemající čas, expresivní, řídící



Jaký je Váš typický zákazník (kolega)? – skupinové praktické cvičení



Praktický trénink – simulace situací z praxe, různé tipy osobností



Shrnutí, závěr

Osobnostní typologie v praxi aneb jak úspěšně komunikovat s různými typy klientů
8.10.2025
Prezenční
Cena
2 700 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Personalistika - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s…
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se…
4.10.2025 - 6.12.2025
Orange Academy s.r.o.
Personalistika - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s…
Pro koho je kurz určen: Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat se v personální problematice. Pro ty, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se…
5.10.2025 - 7.12.2025
Orange Academy s.r.o.
HR NA LODI® SETKÁNÍ PERSONALISTŮ A ZAMĚSTNAVATELŮ NA BRNĚNSKÉ…
Akce je pořádána ve spolupráci vzdělávací agentury TSM, spol. s r.o. s více než 30letou tradicí a advokátní kanceláře Valíček & Valíčková jako specialistů na pracovní právo. Rozhodli jsme se, že vyzkoušíme zcela nový projekt setkání personalistů,…
28.5.2026
JUDr. Irena VALÍČKOVÁ, MBA a JUDr. Adam…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Aplikovaná krizová intervence - práce s klienty se…
Akreditovaný kurz se věnuje problematice suicidálního chování, jeho příčinám, průběhu, možnostem detektovat varovné signály. Zaměřuje se na odhalení falešných představ o sebevraždách, na zpracování vztahu pracovníka k nim, reflexi tématu smrti a…
4.11.2025
Diecézní charita Brno
Specifika komunikace v paliativní péči
Chcete zvládat komunikaci s nevyléčitelně nemocným a jeho rodinou? Na kurzu vás naučíme, jak se podívat na situaci umírajícího pacienta. Na procesy, kterými prochází a na jeho prožívaní. Díky tomu budete schopni všemu lépe porozumět a najdete i…
9.6.2026
Diecézní charita Brno
Zbav se bolesti - patologické pohybové stereotypy pracovníků…
Trápí vás bolavé tělo a záda kvůli práci v pomáhající profesi? Tento kurz vás naučí, jak s tělem pracovat, aby po náročném práci bolelo co nejméně. Zjistíte, jaké je správné držení těla a naučíte se užitečné cviky i uvolňovací techniky. To vše…
14.11.2025
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Zvládání emocí a konfliktů
Emoce nám umí pěkně zavařit a taky mohou být vyčerpávající. Být jejich pánem se dá naučit. Předcházení, rozpoznání a práce s konfliktními situacemi. Jak zvládnout konflikt v kolektivu nebo mezi jednotlivci. Dá se z něj vytěžit ve prospěch všech?
16.9.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům praktické…
21.11.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům praktické…
4.11.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.