Osobnostní typologie v praxi aneb jak úspěšně komunikovat s různými typy klientů

Popis kurzu:
Představte si tým složený z osobností s diametrálně odlišnými přístupy, které musí spolupracovat na dosažení společných cílů. Teoreticky by to mělo být ideální, ale ve skutečnosti často přináší výzvy.

Přijďte na kurz poznat sám sebe a druhé, abyste mohli plně využít potenciálu diverzity ve svém pracovním prostředí.

Cíle školení:





Budete snáze odhadovat tendence druhých a přizpůsobovat jim komunikaci.



Nabydete praktické a použitelné informace o tom, jak jednat s jednotlivými typy lidí.



Získáte osvědčené nástroje pro úspěšnou obchodní spolupráci s klienty různých osobností.



Zjistíte, jaký typ osobnosti jste vy sami



Naučíte se rozvíjet své dominantní preference a posilovat ty méně výrazné.





Kurz je určen pro:





Profesionály působící ve velmi rozličných týmech



Vedoucí pracovníky, kteří řídí týmy s odlišnými osobnostmi.



Obchodníky pracující s celou škálou rozmanitých typů klientů



Manažery, kteří spolupracují s typologicky různorodými lidmi.



Každého, kdo má zájem o psychologii komunikace.





Obsah školení:





Klasické vymezení temperamentových typů



Faktory ovlivňující osobnost



Temperament



Schopnosti



Rysy osobnosti



Klasické vymezení temperamentových typů



Další typologie osobnosti



Osobnostní test – k jakému typu osobnosti patřím já?



Zákaznická typologie



Jak se liší zákazníci a čím jej nejvíce ovlivníte



Rozdělení klientů podle způsobu nákupu



Komunikační typy



Strategie jednání s různorodými typy klientů



Zákazník odmítavý, stále nemající čas, expresivní, řídící



Jaký je Váš typický zákazník (kolega)? – skupinové praktické cvičení



Praktický trénink – simulace situací z praxe, různé tipy osobností



Shrnutí, závěr

Osobnostní typologie v praxi aneb jak úspěšně komunikovat s různými typy klientů
8.10.2025
Prezenční
Cena
2 700 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Flexibilní novela zákoníku práce 2025 - online kurz
Zákoník práce prošel v posledních letech zásadními změnami, které mají přímý dopad na každodenní praxi personalistů. Po valorizační novele, účinné od srpna 2024, přichází další vlna úprav v podobě flexibilní novely, jejíž účinnost se očekává od…
29.7.2025
JUDr. Irena VALÍČKOVÁ, MBA a JUDr. Adam…
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro manažery
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s nimi správně komunikovat a motivovat je k vyšším výkonům. Tento kurz vám ukáže, jak se vyhnout…
22.10.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro manažery
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s nimi správně komunikovat a motivovat je k vyšším výkonům. Tento kurz vám ukáže, jak se vyhnout…
22.10.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Základy ergoterapie v praxi pracovníků v sociálních službách
Kurz účastníky seznámí s ergoterapií jako nedílnou součástí rehabilitace a zlehka nahlédne do historie. Účastníci se dozví, jaké má ergoterapie místo v sociálních službách a jak může být prospěšná pro klienta i ošetřujícímu personálu, a to v oblasti…
6.11.2025
Diecézní charita Brno
Základy krizové intervence
Krizová intervence se zaměřuje na okamžitou pomoc při zvládání náročných životních situací, které pro nás představují nadlimitní psychickou zátěž (např. nevěra partnera, úmrtí v rodině, sebevražedné myšlenky, nehody a katastrofy) a jsou zahlcující…
Od 29.9.2025 (+3 další)
CETERAS s.r.o.
Hlas, dech a zpěv jako nástroje psychohygieny
Seznamte se zážitkovou formou s vybranými metodami a technikami práce s hlasem, dechem a zpěvem. Na kurzu se budete věnovat návratu k přirozenému hlasu, který se nesoustředí na výkon, ale na prožitek. V bezpečném prostředí si budete moci vyzkoušet…
26.11.2025
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Asertivita v praxi
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a prosazovat zájmy své, svého týmu, zlepšit své vztahy s druhými lidmi, naučit se lépe čelit…
25.11.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK
Umění jednat s negativními nebo toxickými lidmi
Vaše schopnost jednat s negativními lidmi bude mít větší vliv na Váš celkový úspěch a štěstí než jakákoli jiná dovednost, kterou můžete rozvíjet. Je snadné jednat s pozitivními lidmi, ale skutečná kvalita Vaší osobnosti se ukáže tehdy, kdy je…
10.12.2025
Mgr. Ing. Ivana Vodová
JAK UČIT ZAJÍMAVĚ! (kurz nejen pro lektory, trenéry aj.)
Kurz s vymezením základních nedostatků výuky. Test sebepoznání aneb nedostatky, kterých se při výuce nejčastěji dopouštíme. Obsah semináře: Trénink dovedností: Jak aktivně motivovat. Jak učit srozumitelně. Jak stručně a jasně odpovědět…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.