Změna financování škol a školských zařízení a související problematika odměňování

Pořadatel kurzu:
TSM, spol. s r. o.

Popis kurzu:
Program semináře:


PHmax pedagogických pracovníků a normativy na určení počtu provozních zaměstnanců škol.

Asistent pedagoga a jeho PHmax ve školách a třídách zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona.

Nařízení vlády č. 75/2005 Sb., v platném znění - podklad pro správné vykázání PHmax.

Zařazení zaměstnanců do platových tříd a stupňů - podklad pro nárokování správného objemu finančních prostředků na platy.

Změna financování škol a školských zařízení a související problematika odměňování
Na dotaz
Brno
Prezenční
Cena
1 900 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Legislativa a zákony

Nejcˇasteˇjší chyby prˇi aplikaci spra´vni´ho rˇa´du pohledem…
Seminář se zaměřuje na nejčastější anebo nejproblematičtější chyby při aplikaci a výkladu správního řádu pohledem judikatury správních soudů. Postupně popisuje a analyzuje správní řízení od jeho zahájení až po vydání rozhodnutí, včetně fáze exekuční…
9.9.2025
Mgr. Bc. Petra JUŘÁTKOVÁ
Personální práce v činnosti vedoucích odborů, oddělení a…
1. Zahájení, představení, struktura přednášky. 2. Řízení lidských zdrojů („ŘLZ“), postavení a činnost personalisty a jeho součinnost s vedoucími zaměstnanci. 3. Základní právní předpisy v oblasti personální práce – zákon o obcích…
23.9.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Stavební zákon – aktuální stav – porovnání současného s novým…
Cílem semináře je seznámení jeho účastníků s požadavky nového stavebního zákona (NSZ), jeho prováděcích předpisů a změnového zákona, který byl schválen v souvislosti s přijetím nového stavebního zákona. Bude podán aktuální základní přehled nového…
7.11.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Ostatní

INTRASTAT - vykazování vnitrounijního obchodu se zbožím a jeho…
Pracovní seminář k problematice sdělování údajů o obchodu mezi Českou republikou a ostatními členskými státy Evropského společenství se zaměřením na změny účinné 2024/2025. Cílem semináře je přinést účastníkům: - přehled základních…
30.9.2025
Marek REINOHA
Archivnictví a spisová služba – hlavní změny podle novely zákona…
Cílové skupiny získají informace o nových právních předpisech v oblasti vedení spisové služby, tvorbě a obsahu spisových řádů a skartačních plánů, jakož si i prohloubí organizační a pracovní návyky související se správným administrativním chodem…
2.10.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Projektová dokumentace - požadavky na výstavbu - nezbytně…
Seminář je určen pro všechny pracovníky zajišťující vypracování stavebního a nestavebního záměru, od etapy vymezení záměru, vypracování dokumentace včetně požadavku na stavby, smlouvy, ocenění, řešení vad a finančních náhrad, užití správných…
9.10.2025
Ing. Jiří BLAŽEK