VYMEZENÍ PODMÍNEK SPOLUPRÁCE
JCMM poskytuje standardně službu kariérového poradenství za následujících podmínek:
1. Spolupráce mezi kariérovymi poradci a klienty je vymezena na prostory JCMM určené k osobním konzultacím a oficiální on-line kanály. Není možné se s poradcem scházet na jiných místech a platformách, pokud k tomu nejsou objektivní příčiny.
2. Běžný rozsah konzultace je 50-60 minut. Při pozdním příchodu klienta se celkový čas konzultace neprodlužuje o dobu zpoždění. Délku konzultace lze po vzájemné dohodě situačně uzpůsobit potřebám klienta či procesu.
3. Kariérové poradenství probíhá bezplatně v rozsahu maximálně 10 konzultací. Pokud se během spolupráce dostane do popředí jiná problematika, než týkající se kariérového poradenství, může poradce předat klientovi kontakt na odpovídajícího odborníka.
4. Konzultace se konají v pravidelných intervalech, optimálně 1x týdně. Termín konzultace klient a poradce domlouvají v předstihu alespoň 1 týden.
5. Pokud se klient nedostaví na předem domluvenou konzultaci bez omluvy a nekontaktuje JCMM nejpozději do 1 měsíce, považuje se spolupráce za ukončenou bez udání důvodů. V případě, že klient 3x po sobě zruší domluvenou konzultaci, může to být důvodem pro ukončení spolupráce. Spolupráce poradce s klientem bude ihned ukončena, pokud dojde ke slovnímu či fyzickému napadení poradce ze strany klienta nebo pokud klient přijde opakovaně na konzultaci pod vlivem omamných látek.
6. Klient se může kdykoliv rozhodnout spolupráci s poradcem ukončit a zavazuje se tuto skutečnost oznámit poradci v co nejkratší době.
7. Je možné dohodnout změnu kariérového poradce. Navázání spolupráce s novým poradcem proběhne v závislosti na jeho časových a kapacitních možnostech.
8. Všichni pracovníci JCMM a studenti vykonávající v JCMM praxi jsou vázáni mlčenlivostí, definovanou v interním dokumentu JCMM. Povinnost mlčenlivosti trvá i po ukončení spolupráce s klientem.
9. Pokud se klient v dohodnutém termínu nemůže na konzultaci dostavit, řádně se poradci omluví, alespoň 1 den předem. Pro poradce platí stejná povinnost jako u klienta. Pokud klient na delší dobu přeruší běh poradenství, např. z důvodu odcestování, situace se řeší domluvou.
10. Spolupráce s JCMM je ze strany klienta dobrovolná a výsledek spolupráce závisí zejména na aktivním přístupu a zapojení se klienta do celého poradenského procesu.
11. Po ukončení spolupráce obdrží klient e-mailem hodnotící formulář, jehož vyplněním poskytne organizaci zpětnou vazbu.
Poskytnuté kontaktní údaje klienta (telefon, emailová adresa apod.) jsou požadovány zejména pro kontaktování klienta kariérovým poradcem. Nebudou poskytovány třetím stranám ani využívány k marketingovým účelům.