Seminář pro asistentky a sekretářky - zlepšení komunikačních dovedností a profesionálního servisu

Pořadatel kurzu:
PhDr. Antonín BRYKS

Popis kurzu:
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které
chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a
profesionálního servisu. Pod vedením odborníka na psychologii,
komunikaci a gastronomii se účastníci naučí:

Základy efektivní komunikace – jak správně komunikovat, prezentovat se, oblékat, a jak řešit náročné situace.
Profesionální etiketa – zásady správného chování v pracovním prostředí, společenská konverzace, oblékání a etické jednání.
Techniky zvládání konfliktů – jak diplomaticky řešit konfliktní situace, zvládat „trapasy“ a budovat pozitivní vztahy.
Základy obsluhy – jak správně podávat nápoje a pokrmy, jak připravit stůl a jaký inventář používat.
Psychologické
aspekty v komunikaci – identifikace motivací a diagnostika
zákazníka/klienta, techniky pro zlepšení vzorců komunikace.

Součástí semináře je také praktický výklad o správné obsluze, kde se účastníci seznámí s technologickými postupy při přípravě občerstvení a podávání pokrmů a nápojů.Na semináři se účastníci seznámí s těmito tématy:

    Jak komunikovat, prezentovat se a správně se oblékat.
    Jak vyřešit konfliktní a náročné situace.
    Jak efektivně telefonovat a zvládat sociální situace.
    Jak podávat nápoje a pokrmy s ohledem na profesionální standardy.

Program semináře zahrnuje diskuse a prostor pro dotazy.
Seminář pro asistentky a sekretářky - zlepšení komunikačních dovedností a profesionálního servisu
12.11.2025
Prezenční
Cena
2 700 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Vystupování zaměstnance při práci s klientem, zákazníkem,…
Významný prvek při práci s klientem, zákazníkem či občanem, a je jedno zda na úřadě nebo ve společnosti, je vystupování zaměstnance, úředníka. Forma jednání se zákazníkem (občanem v rámci úřadu) je často mnohem důležitější než vlastní obsah. V…
22.8.2025
Mgr. Dušan ZOUHAR
Seminář o efektivní komunikaci a psychologii jednání - umění…
Tento seminář je určen každému, kdo chce zlepšit své komunikační dovednosti v osobním i pracovním životě, včetně jednání s klienty a zákazníky. Účastníci se naučí praktické techniky pro zlepšení komunikace a sebepoznání, identifikují své…
8.10.2025
PhDr. Antonín BRYKS
Jak na problémové zaměstnance?
Nejeden zaměstnavatel či personalista řeší v praxi problémy související s problémovými zaměstnanci. Cílem semináře je seznámit zaměstnance na pozici personalistů a mzdových účetních s jejich klíčovými povinnostmi podle zákoníku práce a tipy do praxe…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Vedení, komunikace a motivace lidí - pro mistry
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky firmy. Toto školení poskytne mistrům praktické…
16.12.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Rozvoj, motivace a inspirace zaměstnanců
Existují dva způsoby, jak můžete ovlivnit lidské chování. Člověka můžete přinutit, aby udělal to co chcete nebo ho můžete inspirovat. Ti, kteří dokážou inspirovat, dávají lidem důvěru, pocit smyslu a sounáležitosti, pomáhají lidem růst a dosáhnout…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
EMPATICKÁ KOMUNIKACE
„Řeč je pramenem nedorozumění, správně vidíme jen srdcem...“ (Antoine de Saint Exupéry) Komu je kurz určen: Kurz je určen všem, kteří chtějí prohlubovat své dovednosti v oblasti empatické komunikace. Reflektuje skutečnost, že v profesní i…
18.12.2025
PhDr. Jitka CRHOVÁ