Neverbální komunikace a její hlasité projevy

Popis kurzu:
Prolínání verbální a neverbální komunikace: tělo, tvář, hlas a gesta jako ukazatel emocí. Řeč ramen a nohou. Cvičení Hakomi: somatická psychoterapie a mindfulness jako cesta k sebeovládání. Jak naše vnitřní orgány reagují na naše emoce a jak naše pocity ovlivňují naše zdraví vlivem na napětí uvnitř těla. Jak se postavit ve skupině a jak poznat svoje postavení. Hlas a mlčení jako výrazný signál mimoslovní komunikace. Etiketa jako mezinárodní porozumění beze slov. Videoukázky neverbální komunikace mediálních osobností. Situace z praxe: silové či přátelské rozsazení u stolu. Kulatý stůl není o jednotě. Rozsah: jednodenní kurz, 4 hod.

Nabyté znalosti a dovednosti:
V kurzu se dozvíte odpovědi na následující otázky a ještě mnohem víc: Co o sobě říkáte, když podáváte ruku? Je stůl bezpečnostní val nebo překážka? Jak výběr slov ovlivní naše neverbální reakce? A jak správně políbit ruku?

Neverbální komunikace a její hlasité projevy
20.11.2023
Prezenční
objednat Cena
1 600 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Praktický telemarketing
Určeno pro: Kurz je určen telefonním operátorům call center, pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu a všem, kteří…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Pokročilé obchodní dovednosti - typologie klienta
Seminář je určen obchodním zástupcům, sales manažerům, vedoucím prodejních týmů a dále všem, kteří absolvovali již nějaký kurz PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ nebo mají již zkušenosti z prodejem. Cíle školení: - Prohloubit osvojené principy profesionálního…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Účinně proti stresu a vyhoření
Cítíte se být ohroženi stresem a vyhořením? Potýkáte se s množstvím úkolů a náročných situací a stále častěji máte pocit, že „takhle už to prostě dál nejde“? Pak je tento kurz určen právě Vám. Ukáže vám praktické kroky, které můžete udělat ke…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Osobní rozvoj a asertivita

Efektivní komunikace I a II
Kurz vychází z potřeb pracovníků působících v neziskovém sektoru resp. v sociálních službách. Účastníci se v úvodu seznámí se základními poznatky psychologie komunikace. Zabývat se budeme tématy: proces a schéma komunikace, obsah a pragmatika…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Time management - jak to všechno zvládnu?, Brno
Pro řadu sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách je jejich práce posláním, které naplňuje nejen jejich pracovní, ale i soukromý čas. Jejich snaha „dělat ještě víc“ jim pak často narušuje jejich osobní život, způsobuje neustálý tlak…
12.12.2023
Centrum sociálního a zdravotnického…
Efektivní týmová spolupráce v sociálních službách
Akreditovaný vzdělávací program motivuje účastníky vzdělávání k týmové spolupráci prostřednictvím případových studií a příkladů z praxe v sociálních službách. Vysvětluje pojmy pracovní skupina a pracovní tým a jaký je mezi nimi rozdíl. Orientuje se…
Na dotaz
Diecézní charita Brno