Cesta osobního a profesního rozvoje

Pořadatel kurzu:
PhDr. Jitka CRHOVÁ

Popis kurzu:
„Každý je génius. Ale pokud budete posuzovat rybu, podle

její schopnosti vylézt na strom, bude celý svůj život žít s vědomím, že

je neschopná“. (Albert Einstein)Kurz je určen všem, kteří se chtějí o sobě i druhých dozvědět více a naučit se, jak lépe využívat svůj potenciál a možnosti.Přínos kurzu:Kurz

nabízí množství impulzů k osobnímu a profesnímu rozvoji. Účastníci se

učí poznávat svá nadání a schopnosti, posilovat sebeúctu a sebedůvěru,

seznamují se s principy účinné motivace. Osvojují si metodu správného

stanovování a dosahování cílů.Osnova kurzu:• Vnitřní identita a potenciálObjevme své schopnosti a nadání a využijme je co nejlépe v našem pracovním i osobním životě.• Nízká sebeúcta x zdravá sebeúctaPokud

máme problémy se sebeúctou, zpravidla nedokážeme využívat svůj

potenciál. Sebeúctu je však možné zvyšovat – nikdy není pozdě ...• Součásti zdravé sebeúctySebepoznání, sebepřijetí, sebevědomí, sebedůvěra, sebehodnocení, vztah k druhým lidem.• Motivace jako klíč k rozvoji potenciáluMotivace nám dává sílu dosáhnout vytčených cílů. Co nás motivuje "zevnitř"?  • Překážky na cestě osobního rozvojeAbychom mohli překážky překonat, musíme je poznat. Seznámení s možnými překážkami na cestě osobního rozvoje.• Vedení sebe samaStanovení cíle, zmapování reality, alternativní možnosti, volba.• Využití vizualizaceSíla představivosti jako účinný prostředek při dosahování cílů.• Základní osa osobního rozvojeSebepoznání, sebepřijetí, vnitřní motivace, stanovení a dosažení cíle, zpětná vazba.• Celistvá osobnostVýsledkem

rozvoje osobnosti je zralý člověk, který zná svou cenu, světlé i stinné

stránky a umí maximálně využívat svůj potenciál.
Cesta osobního a profesního rozvoje
30.9.2025
Prezenční
Cena
2 400 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Management a vedení lidí

Účinné taktiky ve vyjednávání
Vyjednávání ovlivňuje všechny aspekty našich životů. Vyjednáváme v obchodě, v práci, se svými přáteli, rodinnými příslušníky, sousedy. Přesto většina z nás dělá všechno proto, aby se vyhnula vyjednávání, protože se při něm necítí dobře. Díky…
4.11.2025
Nasťa MIKLOVÁ
Když čas není nepřítel – zvládejte pracovní výzvy bez stresu
„Nemám čas!“ „Nestíhám!“ „Kéž by měl den více hodin!“ Také máte pocit, že je čas spíše vaším nepřítelem než spojencem? Tento jednodenní seminář vás provede klíčovými principy efektivního time managementu a naučí vás, jak proměnit pracovní stres v…
8.10.2025
Aleš JIRÁSEK
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro manažery
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s nimi správně komunikovat a motivovat je k vyšším výkonům. Tento kurz vám ukáže, jak se vyhnout…
22.10.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

LinkedIn pro personalisty (praktické školení)
LinkedIn je profesní sociální síť, která poměrně rychle získává popularitu i v České republice a začíná být velmi oblíbená rovněž mezi personalisty, kteří LinkedIn využívají kupříkladu k sebevzdělávání, ale zejména pak k náboru nových zaměstnanců a…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Asertivita v praxi
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a prosazovat zájmy své, svého týmu, zlepšit své vztahy s druhými lidmi, naučit se lépe čelit…
30.9.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK
Seminář pro asistentky a sekretářky - zlepšení komunikačních…
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a profesionálního servisu. Pod vedením odborníka na psychologii, komunikaci a gastronomii se účastníci naučí: Základy efektivní…
3.12.2025
PhDr. Antonín BRYKS

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Kritika a zvládání konfliktů <br />Jak uspět v kritice a…
Jsme připraveni přijmout kritiku? Umíme věcně kritizovat? Uspějme v konfliktu. Účastníci kurzu se seznámí s pojetím konfliktu a jeho zvládáním jako formy krizové komunikační situace. Naučí se techniky zvládání konfliktních situací, udržení…
3.12.2025
PhDr. Miroslav KADLČÍK
Vedení spolupracovníků a poskytování zpětné vazby
Vedete menší či větší pracovní kolektiv a chcete, aby Vaši lidé pracovali samostatně, efektivně a nesli odpovědnost za vlastní výkon? Potřebujete čas od času někomu něco vytknout a rádi byste byli při kritice konstruktivní? Na tomto semináři získáte…
19.11.2025
Mgr. Ing. Ivana Vodová
Praktický telemarketing
Určeno pro: Kurz je určen telefonním operátorům call center, pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu a všem, kteří…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.