Řešení stížností - písemně i telefonicky, s nadhledem

Anotace:
Poskytujete skvělé služby, děláte pro klienty první poslední, ale vždy se najde někdo, kdo není spokojený? Jste to Vy, kdo je ve firmě hromosvodem, po kterém padají všechny negativní emoce nespokojených zákazníků, a je toho na Vás někdy moc? Kazí Vám stížnosti klientů kromě dobré nálady i další obchody? Potřebujete neztratit nervy a naučit se podobné situace řešit s přehledem, nadhledem a elegancí? Pak je tento kurz právě pro Vás!

Popis kurzu:
Cíle kurzu: Pochopit nejčastější důvody nespokojenosti klientů, podívat se na situaci jejich očima. Osvojit si vhodnou formu komunikace s konkrétním stěžovatelem – písemnou, telefonickou i osobní, tak abychom zákazníka udrželi a zvýšili svoji pozici v jeho očích. Natrénovat si řešení stížností a reklamací bez zbytečných emocí. Obsah kurzu: Příčiny stížností, reklamací. Roztřídění a společné znaky – cesta ke správné strategii řešení. Typy stěžovatelů – na co a jak si stěžují – vhodné reakce na konkrétní stížnosti a stěžovatele. Trénink na konkrétních příkladech Písemné řešení – správné pořadí informací dle psychologických pravidel Trénink na praktických cvičeních Zvládání emocí u stížností – jak na to? Tipy z praxe – co nejlépe funguje.
Řešení stížností - písemně i telefonicky, s nadhledem
Na dotaz
Online
Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Administrativní pracovník/Asistentka

Písemná komunikace - vstřícně, srozumitelně a bez chyb aneb…
Probíhá Vaše komunikace s klienty převážně telefonickou a písemnou formou? Vysvětlit něco klientovi nebo jej přesvědčit touto cestou je podstatně složitější než při osobním jednání. Přijďte se proto s námi zdokonalit v efektivním vedení…
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
„ŠABLONA“ – Hudebka nás baví
Smyslem školení je poskytnout možnost prakticky si vyzkoušet různé způsoby práce s hudebním materiálem. Seminář nabízí moderní pojetí hudební výchovy.  Přibližuje metody, ve kterých zprostředkovává dětem prožitek. Nabízí rozmanitou práci s třídním…
8.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Veřejnosprávní kontrola – krok za krokem (proces kontroly na…
Obsahem semináře je především: Současný systém kontroly. Proces kontroly na časové ose. Pověření ke kontrole a zahájení kontroly. Protokol o kontrole vč. povinných náležitostí. Struktura kontrolních zjištění v protokolu. Námitky a vyřízení…
4.11.2021
Vzdělávací agentura PROFESIM®
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace