Úvod do telefonické krizové intervence

Popis kurzu:
Každý z pracovníků v pomáhajících profesích se může ocitnout v situaci, kdy jej telefonicky kontaktuje rozrušený klient nebo klient v akutní krizi. Program se zaměřuje na pomoc, podporu a stabilizaci klienta v krizovém či jinak náročném stavu prostřednictvím hlasových služeb (pevné sítě, mobilní sítě, internetové sítě). Účastníci se seznámí se specifiky hlasové komunikace s klientem v krizi bez možnosti využití vizuálního klíče, s metodami a postupy telefonické krizové intervence. Zaměřuje se na praktický nácvik kontaktu s klientem v jednotlivých typech hovorů a na osvojení technik hovoru. Podmínkou účasti je znalost základů krizové intervence nebo absolvování Základní kurz krizové intervence Osnova Krizová intervence tváří v tvář versus telefonická krizová intervence. Rozdíly, výhody, nevýhody pro klienta, pracovníka. Praktická komparace KI/TKI. Modelová intervence tváří v tvář a telefonické krizové intervence. Typologie hovorů v rámci TKI. Představení jednotlivých typů hovorů (informativní, zneužívající, testující, poradenské, krizově-intervenční… Teoretická východiska TKI. Specifika distanční práce s klientem v hlasovém kontaktu. Metodický rámec TKI. Modelové rozhovory na lince důvěry – poslech a analýza. Modelování jednotlivých typů hovorů ve dvojicích.. Seznámení se s historií linek důvěry ve světě a u nás, současnost linek důvěry u nás, ve světě. Práce s otázkami v TKI. Jednotlivé typy otázek a jejich užití v TKI. Specifické situace v TKI. Mlčení, pláč, agrese, panika, suicidální tendence. Specifická témata účastníků. Vedení TKI v konkrétních situacích dle výběru účastníků. Etický a legislativní kontext TKI. Osobní reflexe práce v TKI. Psychohygiena v TKI.
Úvod do telefonické krizové intervence
Na dotaz
Brno
Prezenční
Cena
3 490 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Zvládání obtížných situací
Kurz je založen na nácviku situací, které jsou pro pracovníka obtížné. Například práce s klientem naplněným smutkem, radostí, agresivitou a podobně. Tématem je také práce s klienty, kteří jsou pro pracovníka iritující, a práce v situaci, kdy se…
Na dotaz (+1 další)
Modrá linka, z. s.
Problematika domácího násilí páchaného na seniorech
Rozsah kurzu: 8 hodin Akreditace MPSV č. A2017/0315-SP/PC/VP Počet účastníků: 16
Na dotaz
SPONDEA, z.ú.
Efektivní týmová spolupráce v sociálních službách
Akreditovaný vzdělávací program motivuje účastníky vzdělávání k týmové spolupráci prostřednictvím případových studií a příkladů z praxe v sociálních službách. Vysvětluje pojmy pracovní skupina a pracovní tým a jaký je mezi nimi rozdíl. Orientuje se…
Na dotaz
Diecézní charita Brno