Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě se zaměřením na odměňování ve školství - online kurz

Pořadatel kurzu:
JUDr. Hana POLÁKOVÁ

Popis kurzu:

Seminář je zaměřen prakticky. Jaké jsou povinnosti zaměstnavatele na úseku odměňování, jak vypadá platový výměr, máte správně zpracován vnitřní platový předpis?  Jak na osobní příplatky, jak na odměny. Na co si dát pozor při kontrolách ze strany Inspektorátu práce.
 

UPOZORNĚNÍ:
Přístupové údaje budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca 2 dny před školením.
Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě se zaměřením na odměňování ve školství - online kurz
11.12.2025
Prezenční
Cena
2 500 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Personalista

Osobnostní typologie v praxi aneb jak úspěšně komunikovat s…
Představte si tým složený z osobností s diametrálně odlišnými přístupy, které musí spolupracovat na dosažení společných cílů. Teoreticky by to mělo být ideální, ale ve skutečnosti často přináší výzvy. Přijďte na kurz poznat sám sebe a druhé, abyste…
8.10.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Vedení, komunikace a motivace lidí - pro manažery - online kurz
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s nimi správně komunikovat a motivovat je k vyšším výkonům. Tento kurz vám ukáže, jak se vyhnout…
16.9.2025
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.
Cesta osobního a profesního rozvoje
„Každý je génius. Ale pokud budete posuzovat rybu, podle její schopnosti vylézt na strom, bude celý svůj život žít s vědomím, že je neschopná“. (Albert Einstein)Kurz je určen všem, kteří se chtějí o sobě i druhých dozvědět více a naučit se, jak…
30.9.2025
PhDr. Jitka CRHOVÁ

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Vzdělávání » Ostatní

Podpora přirozeného rozvoje řeči u dětí – primární logopedická…
Kurz pedagogickým pracovníkům zprostředkovává znalosti pro vykonávání činnosti a získání kvalifikace - logopedický asistent.  Kurz vede účastníky k porozumění obsahu a pojetí primární logopedické prevence. Účastník získává potřebné kompetence k…
20.10.2025 - 9.1.2026
Zřetel, s.r.o.
Aktuální stav školské legislativy - online kurz
Seminář reaguje na základní změny školských právních předpisů přijatých do dne jeho konání. Účastníci dostanou základní informace týkající se nového způsobu financování regionálního školství, o změnách v oblasti společného vzdělávání, úpravách v…
11.9.2025
JUDr. Hana POLÁKOVÁ
Moje zkušenosti
Kurz je určen kariérovým poradcům, kteří se chtějí inspirovat a obohatit svoji praxi o nové techniky a přístupy pro práci s klientem nebo skupinou. Jedná se o jeden z osmi tematických modulů, které lze využít při práci s portfoliem klienta. Cíl a…
Na dotaz
JCMM, z. s. p. o.