Základy emoční inteligence

Pořadatel kurzu:
Sovia

Anotace:
Kurz zahrnuje základní pohled na teorii krize. Seznamuje s různými pohledy na krizi dle kontextu nazírání, dále se zaměřuje na různé příčiny krize a na možnosti poskytování odborné pomoci při krizi v životě člověka. Teoretické základy pak budou demonstrovány na kazuistikách a velká část programu bude věnována modelovým situacím, které budou s účastníky reflektovány.

Popis kurzu:
Bližší informace o kurzu najdete na webu www.sovia.cz. Cena je kalkulována pro kurz na klíč a skupinu 10 účastníků. Jste menší organizace nebo máte jen několik zájemců o stejný kurz? Nevadí, ostatní účastníky do počtu 10 lidí seženeme my.
Základy emoční inteligence
Na dotaz
u Vás v organizaci
Prezenční
objednat Cena
1 500 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Mistrovství času: získejte čas na to, co opravdu chcete
Nestíháte? Chcete získat nové dovednosti potřebné pro plánování práce a vlastního času? Na akreditovaném kurzu vás naučíme, jak prakticky pracovat s plánováním a stanovením cílů.
1.10.2024
Diecézní charita Brno
Divadlo fórum: Využití v prevenci rizikového chování u dětí
Kurz je zaměřen na pedagogy a pracovníky z neziskových organizací, kteří se chtějí naučit využívat divadelní techniky a principy kritické pedagogiky k otevírání dialogu se žáky na témata primární prevence.
29.11.2024 - 30.11.2024
PREV education, s.r.o.
Krizová intervence v kontextu sebepoškozování
Víte jak poskytnout krizovou intervenci v situacích, které se týkají sebepoškozujících tendencí klienta? Na kurzu vás seznámíme s nezbytnými teoretickými znalostmi (pojem, funkce, signály, závislostní povaha sebepoškozování) ale zároveň vás…
7.11.2024
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Práce s krizí v životě člověka
Kurz zahrnuje základní pohled na teorii krize. Seznamuje s různými pohledy na krizi dle kontextu nazírání, dále se zaměřuje na různé příčiny krize a na možnosti poskytování odborné pomoci při krizi v životě člověka. Teoretické základy pak budou…
Na dotaz
Sovia
Manipulace a jak se proti ní bránit v pomáhajících profesích
Hlavními cíli kurzu jsou rozeznání manipulativních postupů protistrany a umění vhodné reakce na manipulaci jak ve vztahu s klienty sociálních služeb, tak v rámci pracovního týmu. Kurz popisuje partnerské jednání založené na rovnováze ve vzájemném…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých
Kurz akreditovaný MPSV. Kurz interaktivně a dialogicky vychází z vyjádřených potřeb, přání a zájmů účastníků, které - v rámci daném časovým rozsahem - pak rozvíjí a zodpovídá multidisciplinární lektorský tým složený ze dvou pracovnic mobilního…
Na dotaz
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Opatrovnictví - majetek a dluhy
Seminář je určen pro opatrovníky osob omezených ve svéprávnosti, zaměstnance obcí vykonávajících úkoly veřejného opatrovníka a jejich nadřízeným pracovníkům (včetně starostů), jakož i dalším osobám, jež se věnují problematice veřejného opatrovnictví…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Jak zvládnout projevy agrese při jednání s klientem
Chcete porozumět vzniku agrese v obtížných situacích a konfliktech? Seznamte se s pravidly jednání, díky nimž lze projevům agrese předcházet. Získejte návod, který vede ke snížení agrese při jednání s druhými. Naučte se rozlišit typy konfliktů,…
26.11.2024
Diecézní charita Brno
Hranice: jak vymezit prostor sobě i okolí
Kurz přináší téma hranic z různých úhlů pohledu. Lektor povede účastníky k porozumění pojmu hranice a k pochopení významu hranic ve vztahu k sobě samému, ke svému okolí, ke svým kolegům i ke klientům, se kterými pracujeme.
Na dotaz (+4 další)
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Psychiatrické minimum
Kurz je určen pro všechny zájemce, kteří se ve své praxi setkávají s lidmi s duševním onemocněním a potřebují se více dozvědět a zorientovat se v základních pojmech z oblasti psychiatrie, psychopatologie, duševních onemocnění a jejich léčby.
6.11.2024 - 7.11.2024
Diecézní charita Brno
Nenásilná komunikace v práci s dětmi a dospívajícími II.
Kurz Nenásilná komunikace II navazuje s dostupem na kurz Nenásilná komunikace I., v rámci kterého účastníci nabyté vědomosti zavedli do praxe. Při výchově a vzdělávání dětí se často dostáváme do situací, kdy chceme jednat s respektem k druhému, ale…
14.11.2024
CETERAS s.r.o.
Práce s agresí, vztekem a naštvaností
V rámci kurzu se účastníci naučí základy práce s agresí, vztekem a naštvaností. Dokážou lépe zvládnout svoje agresivní chování, ať už v aktivní nebo pasivní formě. Získají více nástrojů, jak pracovat s naštvaným klientem a budou schopni lépe udržet…
12.11.2024
CETERAS s.r.o.