Základy vedení asistovaného kontaktu

Anotace:
Cílem kurzu je seznámit profesionály v sociální práci s asistovaným kontaktem, jeho průběhem a způsobem práce. Účastníci se naučí postavit asistovaný kontakt, tak, aby byl bezpečný pro dítě, pracovníka, případně i ostatní účastníky setkání. Naučí se postavit kontrakt a smlouvu, a dozví se, jak zvládnou a řešit vybrané obtížné situace při asistovaném kontaktu v různých kontextech (rozvodového systému, pěstounské péče, domácího násilí, aj.). Kurz nabízí ucelenou metodiku vedení asistovaného kontaktu.

Popis kurzu:
Obsah kurzu Seznámení a ukotvení asistovaného kontaktu v oblasti sociální práce. Připravení asistovaného kontaktu, průběh, příprava jednotlivých účastníků a samotná realizace. Řešení vybraných nepříjemných situací v rámci asistovaného kontaktu. Práce s výstupem z asistovaného kontaktu.
Základy vedení asistovaného kontaktu
18.4.2023
online
Online
objednat Cena
2 400 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Zvládání obtížných situací
Kurz je založen na nácviku situací, které jsou pro pracovníka obtížné. Například práce s klientem naplněným smutkem, radostí, agresivitou a podobně. Tématem je také práce s klienty, kteří jsou pro pracovníka iritující, a práce v situaci, kdy se…
Na dotaz (+1 další)
Modrá linka, z. s.
Možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci…
Zahradní terapie je interdisciplinární obor, který se u nás začíná využívat v rámci sociálních služeb, sociálních programů a zařízení. Obsahem kurzu jsou možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci osob se zdravotním a sociálním…
Na dotaz
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…
Základy první pomoci v praxi sociálních služeb a neformální péči…
Kurz je akreditován MPSV ČR. Praktický nácvik principů a pravidel první pomoci následuje simulace situací, v nichž si účastníci s pomocí lektorů ověří své reakce.
30.5.2023
Centrum sociálního a zdravotnického…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Základy mediace pro sociální pracovníky
Kurz přináší vymezení mediace jako metody sociální práce, včetně indikací a kontraindikací pro její využití v oblasti sociálních služeb. Účastníci se seznámí s klíčovými komunikačními technikami využívanými v mediaci (přerámcování, neutralizace,…
Na dotaz
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…
Motivační hodnocení zaměstnanců v sociálních službách
Motivační hodnocení zaměstnanců v sociálních službách Hodnocení zaměstnanců je významnou manažerskou kompetencí, která vyžaduje znalosti a praktické zkušenosti s vedením hodnotících rozhovorů. Akreditovaný vzdělávací program se ve svém obsahu…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Jak zvládat náročné komunikační situace
Zlepšete svoji schopnost komunikace a zvládání náročných komunikačních situací s klienty i s kolegy. Zjistěte, jak se vyvarovat nedorozumění a jak řešit konflikty, které nejsou jednoduché a přinášejí negativní emoce. Součástí kurzu jsou praktické…
Na dotaz
Sovia

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Problematika smrti a provázení
Kurz je určen sociálním pracovníkům, pracovníkům v sociálních službách, všeobecným i specializovaným zdravotním sestrám a pracovníkům dalších pomáhajících profesí, kteří naplní vstupní požadavky kurzu a kteří se při své práci setkávají s tématem…
Na dotaz
REMEDIUM Praha o.p.s.
Základy první pomoci v praxi sociálních služeb a neformální péči…
Kurz je akreditován MPSV ČR. Praktický nácvik principů a pravidel první pomoci následuje simulace situací, v nichž si účastníci s pomocí lektorů ověří své reakce.
30.5.2023
Centrum sociálního a zdravotnického…
Metoda validace podle Naomi Feil
Cíle kurzu: dokázat se orientovat v závažových stavech u osob s demencí získat sebejistotu v komunikaci, porozumět stavu dezorientace, což výrazně snižuje rizika frustrace, syndromu vyhoření a zvýší se spokojenost z práce u seniorů, kteří jsou…
Na dotaz
Diecézní charita Brno